Катализатор Golf 3
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От известно време като дам газ между 3000 - 4000 оборота нещо отдолу дрънчи ...... като карам на ниски обороти на празен ход дрънчи, но по глухо .... като минавам бавно между коли чувам отразен звука ..... Звуча кат оразлютена калибра ся ...... ???? Погледнах отдолу и имам чуството че катализатора вибрира с доста голяма честота .... дали съм прав?
Последна промяна от Tyan на Пет 11 ное 2005 8:13, променено общо 1 път.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Кога съм те дразнел?
Говоря самата истина, ваското1 може да потвърди - той е виждал бившите ми изпускателни грънци. Моя съвет е да си караш така още известно време, а след това има майстори които знаят как да го направят (режат планката с резбата на ламбда сондата от катализатора и я заваряват преди резонаторното гърне).
Говоря самата истина, ваското1 може да потвърди - той е виждал бившите ми изпускателни грънци. Моя съвет е да си караш така още известно време, а след това има майстори които знаят как да го направят (режат планката с резбата на ламбда сондата от катализатора и я заваряват преди резонаторното гърне).
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Те за туй се иска майстор на грънци за да не оплескаш нещо. Ако ти беше ламбдата на колектора - пей сърце, ама в твоя случай не трябва да експериментираш.
Нали знаеш приказката на Иванчо - "и аз мога и тате може, ама козата си иска пръч". Не си играй сам с това да нямаш проблеми с отчитането на ламбдата после!
Нали знаеш приказката на Иванчо - "и аз мога и тате може, ама козата си иска пръч". Не си играй сам с това да нямаш проблеми с отчитането на ламбдата после!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
на моя АЕЕ е преди катализатора , на самолета /155 е на самият катализатор на входната тръба, но се режи тръбета до самият катализатор.
Мите не се сваля цялата ситема - режат се тръбите преди и след катализатора , сваля се катализатора и му се бае . После се присажда на място и с СО то , малко високотемпературна боя и си готов.
Ако нещо не ти е ясно питай не се притеснявай.
Мите не се сваля цялата ситема - режат се тръбите преди и след катализатора , сваля се катализатора и му се бае . После се присажда на място и с СО то , малко високотемпературна боя и си готов.
Ако нещо не ти е ясно питай не се притеснявай.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
да се включа и аз
кажете нещо за голф 3 1.9Д относно катализатора.моя като го взех от германия преди година вървеше яко а сега все едно някои мее закачил и ме дърпа назад,върви но е като спънат кон,ако махна моя катализатор ще има ли ефект,а проблем ли щее че съм само със спортно гърне на края и нямам средно.аз мисля да махна катализатора и да сложа обикновенно гърне щото си имам едно остана ми от аудито дет го имах.кажете какво е наи добре
кажете нещо за голф 3 1.9Д относно катализатора.моя като го взех от германия преди година вървеше яко а сега все едно някои мее закачил и ме дърпа назад,върви но е като спънат кон,ако махна моя катализатор ще има ли ефект,а проблем ли щее че съм само със спортно гърне на края и нямам средно.аз мисля да махна катализатора и да сложа обикновенно гърне щото си имам едно остана ми от аудито дет го имах.кажете какво е наи добре
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта