Оглед на Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот houzeboy » Сря 15 окт 2008 4:56


Една кола просто си личи когато е читава. Ако ще и от Африка да е !
Аз лично си купих втора кола италиянка и грам не съжалявам.
А причините за това са много !
От 10-ина дена имам точно такъв г4 какъвто си търсиш и трябва да ти кажа, че нямам забележка по него : само VW
Само си приготви поне 1200-300лв. за след покупката. И още 200-ина за почерпките :drinking: :drunk
Та да ти е кеф след това да си караш колата :mrgreen:
Късмет с покупката и не бързай !




Mandingo
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 14 окт 2008 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mandingo » Сря 15 окт 2008 10:03


Искам да благодаря на всичко пичове от форума! За първи път влизам и пиша нещо, а ето че събрах много и полезни съвети за под 24ч.

Успех на всички ви! Ако колета се окаже добра и я купя явно и аз ще влеза в VW Club!!!


Потребителски аватар
D_R_M
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 10:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот D_R_M » Сря 15 окт 2008 12:05


Внимавай да не е прегрявана...много от италианките са така.
Дано разбираш за какво говоря!


Mandingo
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 14 окт 2008 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mandingo » Сря 15 окт 2008 12:07


D_R_M написа:Внимавай да не е прегрявана...много от италианките са така.
Дано разбираш за какво говоря!


Това, което разбирам е да я следя да не качи температурата повече от нормалното докато я карам и да я оставя запалена в спряло положение да видим. На правия път ли съм или?


Потребителски аватар
krauser
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krauser » Сря 15 окт 2008 19:19


колега в порше преглед и диагностика на всичко излиза към 80лв.


Потребителски аватар
krauser
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krauser » Сря 15 окт 2008 19:19


колега в порше преглед и диагностика на всичко излиза към 80лв.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Сря 15 окт 2008 21:34


leonardo_vd написа:Три години съм живял в Италия и мога да кажа че там са най-добрите коли по отношение на купето. Има си и мърлячи които само карат, но повечето коли са добри, но на МНОГО километри. Последната кола която карах там бе БМВ 730 2004г. и бе на 70 000км, а тогава беше 2007г. Така че колите на по 10г. и на 170 000 - 200 000км. са голяма рядкост.
Колега гледай колко и захабен интериора около шофьорската седалка и погледни по недостъпните места на мотора да видиш дали са чисти. Провери шофьорската врата дали е увиснала и задължително я закачи на диагностика.


цитат от друга тема-
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=72730&start=0

leonardo_vd написа:Ако искаш да те запозная с няколко Румънци,Поляци, ЦИГАНИ, Араби, Турци, които имат автокъщи в Италия и бълват КОЧИНИ насам. Истинската, не карана и подържана кола се личи от 1 поглед следващото нещо което показва състоянието е ОРИГИНАЛНАТА сервизна книжка. Ако купуваш кола за над 10к. по-добре се качи при някой който се занимава с внос на коли и отиди сам да си я харесаш. Ако не познаваш такива хора, мога да ти гарантирам за един човек от Видин. За цялата работа ти взима само 400 евро за докарването на колата, а там /Австрия/ те развежда да си избираш кола.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Сря 15 окт 2008 21:52


Mandingo написа:
D_R_M написа:Внимавай да не е прегрявана...много от италианките са така.
Дано разбираш за какво говоря!


Това, което разбирам е да я следя да не качи температурата повече от нормалното докато я карам и да я оставя запалена в спряло положение да видим. На правия път ли съм или?


Не се ли виждал коли , на които на предния капак боята,все едно е опърлена с газова горелка- това е прегрята кола.

Иначе по двигателя- смяна на гарнитура ,шлайф на главата и по нищо не разбираш ,че е прегрявана.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 16 окт 2008 11:55


dokros написа:
leonardo_vd написа:Три години съм живял в Италия и мога да кажа че там са най-добрите коли по отношение на купето. Има си и мърлячи които само карат, но повечето коли са добри, но на МНОГО километри. Последната кола която карах там бе БМВ 730 2004г. и бе на 70 000км, а тогава беше 2007г. Така че колите на по 10г. и на 170 000 - 200 000км. са голяма рядкост.
Колега гледай колко и захабен интериора около шофьорската седалка и погледни по недостъпните места на мотора да видиш дали са чисти. Провери шофьорската врата дали е увиснала и задължително я закачи на диагностика.


цитат от друга тема-
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=72730&start=0

leonardo_vd написа:Ако искаш да те запозная с няколко Румънци,Поляци, ЦИГАНИ, Араби, Турци, които имат автокъщи в Италия и бълват КОЧИНИ насам. Истинската, не карана и подържана кола се личи от 1 поглед следващото нещо което показва състоянието е ОРИГИНАЛНАТА сервизна книжка. Ако купуваш кола за над 10к. по-добре се качи при някой който се занимава с внос на коли и отиди сам да си я харесаш. Ако не познаваш такива хора, мога да ти гарантирам за един човек от Видин. За цялата работа ти взима само 400 евро за докарването на колата, а там /Австрия/ те развежда да си избираш кола.


Еми нищо различно не вижам в постовете си. :?


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Чет 16 окт 2008 12:22


Има противоречие-

1-ви пост-от ИТАЛИЯ колите са общо взето добри.

2-ри пост -от Италия колите са КОЧИНИ.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Чет 16 окт 2008 12:44


dokros написа:Не се ли виждал коли , на които на предния капак боята,все едно е опърлена с газова горелка- това е прегрята кола.


По-скоро бих казал, некачествено боядисване съчетано с използването на некачествени материали - в случаи когато говорим за сравнително нова кола, около 5 ~ 7години. Когато говорим за по-стари..... има и други фактори като това, дали колата е гаражна, дали собственика, си води колата на мивка редовно, дали редовно си пастира колата и неща от сорта.

Прегоряла боя на предния капак в следствие на прегрял мотор ми звучи, леко нелогично. Нали разбираш, примерно, в летни условия при външни температури от около 40 градуса, при работещ мотор с около 90 - 100 градуса, на какви температурни натоварвания е подложена боята на предния капак, съчетано и с кора под двигателя, нещата стават страшни. Но също е факт, че боята на предният капак се износва най-бързо от всички елементи по колата именно поради високите температури.

:beer

Последна промяна от morfei1 на Чет 16 окт 2008 12:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 16 окт 2008 12:48


dokros написа:Има противоречие-

1-ви пост-от ИТАЛИЯ колите са общо взето добри.

2-ри пост -от Италия колите са КОЧИНИ.


Явно нещо не си ме разбрал или грешно съм се изказал. Да италианците са по-мърляви, но само тези от южна италия, а повечето коли са от там. Немските и Австрийските са добри на мотори/има и изключения/ но лоши на купе заради лугата която хвърлят по улиците.


Потребителски аватар
lexone
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 15 май 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lexone » Чет 16 окт 2008 15:10


И аз като колегата iGolf се сдобих с добра колица от италия, но и ще сменявам съединител. Колко е карана можеш да познаеш най-вече по интериора.


Потребителски аватар
alexkoleff
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 2:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Berlin/Варна

Мнениеот alexkoleff » Чет 16 окт 2008 19:00


Здрасти банда, аз също бях твърдо против кола от Италия, но "никога не казвай никога". Карам Бора 1,6-101коня '99-'00(модел). Колата си я харесах и аз от раз и мога да кажа, че съм доволен от поддръжката. За колегите който държат на немските коли мога да кажа, че лятото бях в Германия 2 седмици и пътувахме от Берлин до Хамбург в Мондео комби 1,6л. 6човека (един в багажника) и собственика(германяц) я караше със 160-180км/ч. и ни изпреварваха други коли-не свръх коли (в Германия за 2 седмици не видях такива коли който виждма всеки ден във Варна).
Така че и там ги карат колкото могат колите.
Другото което ми направи впечатление (извън темата-ИЗВИНЯВАМ СЕ), че при 120-130км/ч оборотите бяха към 3000.
Лек ден

RESEPCT!


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Чет 16 окт 2008 20:01


morfei1 -Предполага се ,че кола на 5-7 год. , би трябвало да е с фабричната боя,не знам за какви некачествени материали става дума,боята на капака на нормалните коли не става на люспи,дори при най-юнашко каране в големите жеги ,не съм видял,дори с калпава боя,предния капак да се лющи.
Сменил съм доста коли .
Съвсем друго е,когато видиш преден капак на юфка-все едно че е пусната газова горелка отдолу,за мен това е 100 процента прегрят двигател, каран доста километри в прегрято състояние ,до най-близкия сервиз.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], madmen, paci3, Никола.Веселинов и 55 госта