Пасат 5-ца или Голф 4-ка
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
голф 4 с 5 врати
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Като се разбиват втулките, ти само втулките ли сменяш? Аз доколкото съм в течение, се сменя целия носач.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Това, че носача е алуминиев в сличая не е от такова значение ...
От значение е това, че заедно с носача са капсуловани и други чарколяци които обикновено са по-евтини за подмяна ...
Поправете ме ако греша
От значение е това, че заедно с носача са капсуловани и други чарколяци които обикновено са по-евтини за подмяна ...
Поправете ме ако греша
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Точно така!
Но, масата народец набляга на факта, че, видиш ли, носачите били "алуминиеви" и затуй мамата си джаса, щот' всеки знае какво става с алуминиева шоличка от столова за обществено хранене...
А аз просто исках да се изясни веднъж завинаги (дай, Боже!), че не алуминият е критичният фактор тук.
Съгласен съм, че конструктивно можеше да се помисли за по-рентабилно сервизиране чрез подмяна САМО на съответните втулки, ябълковидни съединения, лагерчета и т.н (чух слух, че се рециклирали даже тези "алуминиеви носачи - позорна грешка на немския инженерен интелект"), но... Това е положението - глобална консумативна политика, налагана от всеки "корпоративен мениджмънт" вече!
Живи, здрави, карайте колите!
Но, масата народец набляга на факта, че, видиш ли, носачите били "алуминиеви" и затуй мамата си джаса, щот' всеки знае какво става с алуминиева шоличка от столова за обществено хранене...
А аз просто исках да се изясни веднъж завинаги (дай, Боже!), че не алуминият е критичният фактор тук.
Съгласен съм, че конструктивно можеше да се помисли за по-рентабилно сервизиране чрез подмяна САМО на съответните втулки, ябълковидни съединения, лагерчета и т.н (чух слух, че се рециклирали даже тези "алуминиеви носачи - позорна грешка на немския инженерен интелект"), но... Това е положението - глобална консумативна политика, налагана от всеки "корпоративен мениджмънт" вече!
Живи, здрави, карайте колите!
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
не-по принцип ауди а8 е с алуминиева рама която тежи 200 или 250 кг. ама тва значи ли че колата не е здрава
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Пробема на носачите не е в това че са направени от алуминии, а от факта, че са много, разбиват се бързо в нашите условия на каране и все още струват скъпо за 10 годишни талиги. Плюса на това окачване е че вози доста по-комфортно. Железния носач познат от Голф 2 има 2 тампона по 10лв. и един шарнир за 30лв.
То като се замисля не е инжинерна грешка, алуминиевото окачване, а нашата страна като цяло
То като се замисля не е инжинерна грешка, алуминиевото окачване, а нашата страна като цяло
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Искам да спомена още нещо. Може би на много от вас е известно, че при едно и също тегло на съответния детайл алуминия е по-здрав от желязото (стоманата). Казано по друг начин при по-малко тегло предлага съшите якостни качества като желязото (стоманата).
Не само при пасата, но и при доста други коли се използва много раменно окачване при което детайлите отново много често са капсуловани (но не задължително алуминиеви) и там е наличен същият проблем! Има го и при много Японски автомобили
Не само при пасата, но и при доста други коли се използва много раменно окачване при което детайлите отново много често са капсуловани (но не задължително алуминиеви) и там е наличен същият проблем! Има го и при много Японски автомобили
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Многоточковото окачване, не е за наще пътища.....голфа е по пригоден, за "крос пистите ни"....
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Стига с тия носачи бе, по-здрави са от колко може да си представите, освен ако някой не ги е правил в турски гараж. Купи си москвич и му смени предницата с 20 лева. И колко толкова струват да ги смениш всичките... Те не се чупат веднъж в месеца все пак.
Аз лично предпочитам да се возя възможно най-комфортно, затова глас за пасата. Друг е въпроса на какво ще попаднеш за 8000 лв, ма ти си знаеш.
Аз лично предпочитам да се возя възможно най-комфортно, затова глас за пасата. Друг е въпроса на какво ще попаднеш за 8000 лв, ма ти си знаеш.
- Madj0
- Мнения: 1104
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Ако ти трябва малка кола ГОЛФ ...
Ако ти трябва сравнително голяма кола Пасат ...
Аз бих избрал Пасат 1.9 ТДИ 110 или нагоре конски сили
Ако ти трябва сравнително голяма кола Пасат ...
Аз бих избрал Пасат 1.9 ТДИ 110 или нагоре конски сили
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Добре, че човека не попита за ракета, че тогаваааааааааааааааааааа.....
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Петър Петров написа:Добре, че човека не попита за ракета, че тогаваааааааааааааааааааа.....
Е тука от ракети не разбираме, пък и най вероятно щяха да му заключат темата, защото е в грешен раздел
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
още един глас за пасат.
- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5-ца или Голф 4-ка
Преди 3-4 дена се върнах от гърция. Навъртях над 2500км и мога да акажа , че изобщо не е проблем за г4 дългите разстояния. Вземи си г4 колега =)
На магистралата Атина - Солун карах м/у 130-160 с двигател 1.6 8в =)
На магистралата Атина - Солун карах м/у 130-160 с двигател 1.6 8в =)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта