Преминаване от барабани към дискове МК3
- dsg1980
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Барабани към Дискове МК3
а интервенцията барабани към дискове от Голф 3 на Сеат ибиза 2 възможна ли е,еднакви ли са и стават ли?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Барабани към Дискове МК3
Писал съм го,ама пак ще го напиша - задницата никога не може да спира повече от предницата и дори да няма кантар,не е проблем,защото задницата спира много по-малко от предницата поради това,че спир. цилиндър отзад е с диаметър 38мм,а отпред 52 или 54 мм и разликата в спирането е доста в полза на предния .Също така площта на фреродото на предните накладки е два пъти по-голяма спрямо площта на задните накладки и това допринася за още по-сериозна разлика в спирането.
Сегания ми Пасат е с АБС и няма да го коментирам,понеже при тях (ATE ITT 20 след 95-та),заводски няма кантар и системата е по-друга.Само че стария ми Пасат си беше с вързан кантар и нямаше никакви проблеми на сняг,мокро,пясък и т.н. Така или иначе при една и съща настилка (сняг или влажно) ,ще блокират първо предните гуми,което прави колата неуправляема и вече става безсмислено да се натиска повече педала,за да блокират и задните и да стане съвсем неуправляема и рефлекса на човек е да пусне спирачката в този момент и да я натисне отново по-плавно.
На доста коли съм се возил и карал с вързан кантар (или липсващ) при каквито и да е условия на пътя и околната среда и никога задните колела не са спирали повече от предните,което вече го обясних и защо е
Иначе ако задните гуми са на сняг и лед,а предните на сух асфалт,така или иначе дори с кантар,задните ще блокират доста бързо,неизбежно е
Сегания ми Пасат е с АБС и няма да го коментирам,понеже при тях (ATE ITT 20 след 95-та),заводски няма кантар и системата е по-друга.Само че стария ми Пасат си беше с вързан кантар и нямаше никакви проблеми на сняг,мокро,пясък и т.н. Така или иначе при една и съща настилка (сняг или влажно) ,ще блокират първо предните гуми,което прави колата неуправляема и вече става безсмислено да се натиска повече педала,за да блокират и задните и да стане съвсем неуправляема и рефлекса на човек е да пусне спирачката в този момент и да я натисне отново по-плавно.
На доста коли съм се возил и карал с вързан кантар (или липсващ) при каквито и да е условия на пътя и околната среда и никога задните колела не са спирали повече от предните,което вече го обясних и защо е
Иначе ако задните гуми са на сняг и лед,а предните на сух асфалт,така или иначе дори с кантар,задните ще блокират доста бързо,неизбежно е
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Барабани към Дискове МК3
zfa159 написа:Писал съм го,ама пак ще го напиша
Виж сега не искам да спира повече от предницата а да спира по добре от барабаните + това барабаните тежат повече Пък и каквото и да си говорим с дискове от зад е по голяма ГъзариЯ
Колкото до кантара той специялно на голф 1 2 3 са пълни боклуци най вече се запушват и въпреки това са от голямо значение ОБЯСНЯВАМ:
С кантар = Биеш силна спирачка предните коват предницата се натиска а задницата се вдига при вдигане кантара намаля подаването на спирачна течност към задните спирачки за да не заковат и те
Без кантар = Биеш КОНТРА предницата кове и се натиска в земята задницата се надига оставяйки прекалено малко тежест върху задните колела което води до КОНТРА и евентуално поднасяне на задната час на автомобила може би и както ние му викаме утъркалване четете и се учете кантара е необходимост германеца не го е сложил просто така
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Барабани към Дискове МК3
Колеги имам оферта за заден мост от GT с нови тампони, дискови спирачки, жилото за ръчната, сменени накладки и лагери за 150 лв, и за да не пускам тема, защото няма смисъл, реших да попитам тук - Оферта ли е? (:
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Барабани към Дискове МК3
накладки 25лв жила 30 апарати 60 средно дисковете и те там ако е с лагери още 26 тампони и те 20 абе грубо сметнато си е оферта
Но както сме писали по горе интервенцията е по лесна без моста
ако те интересува нещо пиши
Но както сме писали по горе интервенцията е по лесна без моста
ако те интересува нещо пиши
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Барабани към Дискове МК3
Оферта е само цената за смяна на тампони на заден мост е към 80 лева.
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Барабани към Дискове МК3
Колеги да ви се похваля - и аз вече съм с дискове отзад, поради иронията на съдбата. Изобщо не ми се сменяше моста, но след като шенкела и лагера не ставаха, а и тампона беше нарушил самото легло на моста и самия тампон се въртеше на ръка реших да дам малко повече, но да стане както трябва. Още не съм усетил разликата в спирането не мисля и че ще има някаква сериозна, но времето ще си покаже. Поздрави на всички
П.С. Всичко по тази интервенция ми излезе - 150 лв.(моста пълен комплект) + 70 лв. труд = 220 лв.
П.С. Всичко по тази интервенция ми излезе - 150 лв.(моста пълен комплект) + 70 лв. труд = 220 лв.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Преминаване от барабани към дискове МК3
Малко по добре е като спиране
Иначе другото си е все същото
Иначе другото си е все същото
Re: Преминаване от барабани към дискове МК3
Спирането се подобрява много осезаемо,но ако минете и на 256мм предни вентилирани дискове като мен+ задните дискови спирачки,но пък си идва и доста голяма цифра
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Преминаване от барабани към дискове МК3
Колеги, изчетох това за натягане на ръчната спирачка ... понеже кой ме кара да я барам, ама ми беше хлабав самия лост и сега хваща много горе ... То е ясно, че се натяга от гайчиците в купето, ама може ли някой да ми драсне едно подробно обяснение с процедурата за самото натягане, положението на лоста, въртенето на колелата и т.н.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта