Относно голф3 1.6 AFT 74kw
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако си си сменявал сам свещите, си видял че не е много лесно,понеже трябва да свалиш колекторите, и половината инжекцион за да смениш на 2 и 3 цилиндър свещите.......
за това пичовете италянци са решили да не се мъчат, и бяха сменили само на 1 и 4 и то различни....
така от 4бр свещи, аз извадих 3 различни вида и марки....с по 1,2 и 3 електрода........нямам думи просто
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Ludia написа::dontknow:
ако си си сменявал сам свещите, си видял че не е много лесно,понеже трябва да свалиш колекторите, и половината инжекцион за да смениш на 2 и 3 цилиндър свещите.......
за това пичовете италянци са решили да не се мъчат, и бяха сменили само на 1 и 4 и то различни....
така от 4бр свещи, аз извадих 3 различни вида и марки....с по 1,2 и 3 електрода........нямам думи просто
Абе аз бях чувал че италиянците са палачори, ама чак толкова
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Boko* написа:Този проблем съм го поставил във форумите от 1 година и все още не мога да намеря решение. До 3000 оборота е като спънат кон след това литва. Явно всичко го прави компютъра ( нямам предвид че е повреден ) , но взех да свиквам. И една препоръка - при изпреварване винаги включваите на ниска предавка , в противен случай може да предизвикате ПТП. ,
Лошо регулиран дебитомер. Смучене на допълнителен въздух.Това е.
Подобно имах с дебитомера на Мotronik 1,7 .Беше разбутан плъзгача на дебитомера .Имах и 2 спукани гумени преходника от алуминиевият интейк към смукателните тръби.регулирах напрежениет на буксите на дебитомера на 0,9-0,95V на ПХ. Много голямо влияние на ускоряването са оказвали цепнатите гумени тръби.
и при мене се появи подобен проблем, след подаване на газ в ниските обороти сякаш се замисля за момент и тогава тръгва... интересното е, че не го прави всеки път
днес открих ,че кутията на въздушния филтър се е спукала и липсва малко парче от нея, дали може да е от това...
имам и газова уредба
п.п. Голф 3 1.6 АЕК SIMOS инжекцион
днес открих ,че кутията на въздушния филтър се е спукала и липсва малко парче от нея, дали може да е от това...
имам и газова уредба
п.п. Голф 3 1.6 АЕК SIMOS инжекцион
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
АЕК не беше ли само с мотроник /справка http://doppel-wobber.de/
evgenyh написа:АЕК не беше ли само с мотроник /справка http://doppel-wobber.de/
е беше...ама явно вече не е, 2 седмици по диагностики ходих за да го видя к'во е туй чудо. и се оказа АЕК със Симос и Сименс копютър
сега сериозно, да си търся ли нова кутия че тая има спукано
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ludia написа:нещо не схващам как се регулира тоя дебитомер... колега ако можеш да обясниш малко по-подробно...
Не знам с какъв си? Правил съм на посоченият Мotronik 1,7 .Има едни пружини които леко отхлабвам и завъртам и диск на плъзгача. същевременно мултицета е залкачена буксите и меря напрежението като двигателя си работи. малко е гадна процедурата, ако изтърваеш пружината става мамам...та.По дирята където трие плъзгача нямаше никакви обарзували се канали. Накрая капака го лепя със силикон.
на Пасата е идеално защото капака е отгоре. на Алфата за да е по-гадно капака е отдолу и се правят еквилибристики надолу с главата.
- w3sky
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 11:59
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT
- Местоположение: Пещера
Re: Относно голф3 1.6 AFT 74kw
незнам колеги но и аз го имам този проблем !!!
при мен е същото когато реши че ще върви голфа върви !!! като каже не и направо ми скосява нервите давам газ той никва реакция сменям по малки скорости пак същото !!! незнам какво му е елкон грешки няма възможно ли е от маркуча за маслените пари да ми прави проблем защото само той ми е проблемен ! помощ нов съм не ги разбирам чак толкова колите !!!
при мен е същото когато реши че ще върви голфа върви !!! като каже не и направо ми скосява нервите давам газ той никва реакция сменям по малки скорости пак същото !!! незнам какво му е елкон грешки няма възможно ли е от маркуча за маслените пари да ми прави проблем защото само той ми е проблемен ! помощ нов съм не ги разбирам чак толкова колите !!!
- didinka
- Мнения: 238
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 17:56
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Относно голф3 1.6 AFT 74kw
Опитай варианта с делкото, който са ти предложили и аз имам същия проблем АФТ без ГИ, към 2500 има едно леко придърпване и е малко спънат,коляното към въздушния филтър имаше дупка,която запуших,смених свещи и кабели,но това явно е някаква заразна болест по нашите двигатели. Не остава време да погледна делкото,но като свърша и тази работа ще пиша какво е станало
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта