Относно голф3 1.6 AFT 74kw

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 02 апр 2006 15:49


:dontknow: :dontknow: :dontknow:
ако си си сменявал сам свещите, си видял че не е много лесно,понеже трябва да свалиш колекторите, и половината инжекцион за да смениш на 2 и 3 цилиндър свещите.......
за това пичовете италянци са решили да не се мъчат, и бяха сменили само на 1 и 4 и то различни....
така от 4бр свещи, аз извадих 3 различни вида и марки....с по 1,2 и 3 електрода........нямам думи просто :evil: :evil: :evil:




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Нед 02 апр 2006 16:30


Ludia написа::dontknow: :dontknow: :dontknow:
ако си си сменявал сам свещите, си видял че не е много лесно,понеже трябва да свалиш колекторите, и половината инжекцион за да смениш на 2 и 3 цилиндър свещите.......
за това пичовете италянци са решили да не се мъчат, и бяха сменили само на 1 и 4 и то различни....
така от 4бр свещи, аз извадих 3 различни вида и марки....с по 1,2 и 3 електрода........нямам думи просто :evil: :evil: :evil:

Абе аз бях чувал че италиянците са палачори, ама чак толкова :bishop


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 02 апр 2006 17:02


ами, ето ти доказателство :evil: :evil:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 02 апр 2006 20:39


Boko* написа:Този проблем съм го поставил във форумите от 1 година и все още не мога да намеря решение. До 3000 оборота е като спънат кон след това литва. Явно всичко го прави компютъра ( нямам предвид че е повреден ) , но взех да свиквам. И една препоръка - при изпреварване винаги включваите на ниска предавка , в противен случай може да предизвикате ПТП. ,


Лошо регулиран дебитомер. Смучене на допълнителен въздух.Това е.
Подобно имах с дебитомера на Мotronik 1,7 .Беше разбутан плъзгача на дебитомера .Имах и 2 спукани гумени преходника от алуминиевият интейк към смукателните тръби.регулирах напрежениет на буксите на дебитомера на 0,9-0,95V на ПХ. Много голямо влияние на ускоряването са оказвали цепнатите гумени тръби.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 02 апр 2006 23:06


нещо не схващам как се регулира тоя дебитомер... колега ако можеш да обясниш малко по-подробно... :roll:


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3119
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Нед 02 апр 2006 23:09


и при мене се появи подобен проблем, след подаване на газ в ниските обороти сякаш се замисля за момент и тогава тръгва... интересното е, че не го прави всеки път :roll:
днес открих ,че кутията на въздушния филтър се е спукала и липсва малко парче от нея, дали може да е от това...
имам и газова уредба

п.п. Голф 3 1.6 АЕК SIMOS инжекцион


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 03 апр 2006 12:05


АЕК не беше ли само с мотроник :?: /справка http://doppel-wobber.de/


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3119
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пон 03 апр 2006 16:16


evgenyh написа:АЕК не беше ли само с мотроник :?: /справка http://doppel-wobber.de/

е беше...ама явно вече не е, 2 седмици по диагностики ходих за да го видя к'во е туй чудо. и се оказа АЕК със Симос и Сименс копютър :D :wink:
сега сериозно, да си търся ли нова кутия че тая има спукано :?:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 03 апр 2006 20:30


ами първо пробвай ако може да я залепиш и ако не става или няма подобремие тогава друга :dontknow:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 03 апр 2006 20:47


Ludia написа:нещо не схващам как се регулира тоя дебитомер... колега ако можеш да обясниш малко по-подробно... :roll:

Не знам с какъв си? Правил съм на посоченият Мotronik 1,7 .Има едни пружини които леко отхлабвам и завъртам и диск на плъзгача. същевременно мултицета е залкачена буксите и меря напрежението като двигателя си работи. малко е гадна процедурата, ако изтърваеш пружината става мамам...та.По дирята където трие плъзгача нямаше никакви обарзували се канали. Накрая капака го лепя със силикон.
на Пасата е идеално защото капака е отгоре. на Алфата за да е по-гадно капака е отдолу и се правят еквилибристики надолу с главата.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 04 апр 2006 20:25


с афт двигател съм.
и дебитомера, ми е закрепен с 2 болт4ета, нищо не се рагулира.... :roll: за това се учудих как го регуличаш ти, ама твоя е различен....


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 05 апр 2006 13:46


Като на Пасат 2,0 литра 8V -е .


Потребителски аватар
w3sky
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 11:59
Автомобил: Golf 3
Двигател: AFT
Местоположение: Пещера

Re: Относно голф3 1.6 AFT 74kw

Мнениеот w3sky » Сря 05 юни 2013 22:52


незнам колеги но и аз го имам този проблем !!!
при мен е същото когато реши че ще върви голфа върви !!! като каже не и направо ми скосява нервите давам газ той никва реакция сменям по малки скорости пак същото !!! незнам какво му е елкон грешки няма възможно ли е от маркуча за маслените пари да ми прави проблем защото само той ми е проблемен ! помощ нов съм не ги разбирам чак толкова колите !!!


Потребителски аватар
didinka
Мнения: 238
Регистриран на: Вто 08 май 2012 17:56
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Re: Относно голф3 1.6 AFT 74kw

Мнениеот didinka » Чет 06 юни 2013 8:12


Опитай варианта с делкото, който са ти предложили и аз имам същия проблем АФТ без ГИ, към 2500 има едно леко придърпване и е малко спънат,коляното към въздушния филтър имаше дупка,която запуших,смених свещи и кабели,но това явно е някаква заразна болест по нашите двигатели. Не остава време да погледна делкото,но като свърша и тази работа ще пиша какво е станало


gtracing1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Относно голф3 1.6 AFT 74kw

Мнениеот gtracing1 » Чет 06 юни 2013 8:18





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта