Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
Колега а при мен го прави и на студен мотор и на загрят като при студен се усеща повече,правеше го и преди да направя ремонта на двигателя,след ремонта сложих и газов инжекцион като както придърпва на газ така и на бензин разлика няма и незнам вече освен да се свяла съединителя и скоростите и да се търси проблема там,чета и по други теми едни колеги казват от скоростите е от прословутите нитове други казват не може да е от тях и незнам вече чудя се така ли да я карам да се свялят ли съединителя и скоростите и да се търси пробема там
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
Има голяма вероятност да смелиш кутията и да я хвърлиш.
Аз имах късмет , нямаше нищо надъфкано от нитовете , но често направо ги пръскат.
За това по - добре я отвори и виж....
Аз имах късмет , нямаше нищо надъфкано от нитовете , но често направо ги пръскат.
За това по - добре я отвори и виж....
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
А между другото според вас възможно ли е да е от съединитела макар че няма логика защото на 1 и 5 предърпване няма
- didinka
- Мнения: 238
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 17:56
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
Ламбда сонда 90 %, при мен го има същия проблем на 1.6 101 афт, пробвай да я откачиш,ако колата работи добре при откачена сонда-сменяй я
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
Колега сменял съм я преди около 2 години но ще пробвам и ще пиша:-)
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
При мен ламбда сондата няма никаква връзка с придърпването и с вървежа. Силно ме съмнява ако в кутията почнат да изпадат нитове, нищо друго да не се случва. Но то от придърпване до придърпване има разлика, предполагам, че от кутия и от дросел/дебитомер няма да е еднакво.
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
Мога дадам и моето скромно мнение по разискванат тема и и това как реших проблема.
Мотора е АКЛ и придърпването при около 2000 обрта се появи почти веднага след закупуването.Започнах да чета различни мнения и до си шестшрам .Започна и ходенето при псевдоспециалисти и даването на луди пари.Смяна на почти здравите "О" пръстени и какво ли не,а от това най-много ме боли.Е скоростите не подмених.Смених няколко комплекта свещи за много пари.Първоначално върви добре и след около 100 км пак се появява проблема и пада мощността.Направи ми впечетление,че свещите са избили в областта на керамираката и то едва видимо и стигнах до извода,че проблема е в кабелите или бубината.Първоначално премахнах само металните камбанки на кабелите ,купих и поставих нови свещи "Бош" по 3,5 лева бройката и проблема бе решен- вече 5000 км.
Мотора е АКЛ и придърпването при около 2000 обрта се появи почти веднага след закупуването.Започнах да чета различни мнения и до си шестшрам .Започна и ходенето при псевдоспециалисти и даването на луди пари.Смяна на почти здравите "О" пръстени и какво ли не,а от това най-много ме боли.Е скоростите не подмених.Смених няколко комплекта свещи за много пари.Първоначално върви добре и след около 100 км пак се появява проблема и пада мощността.Направи ми впечетление,че свещите са избили в областта на керамираката и то едва видимо и стигнах до извода,че проблема е в кабелите или бубината.Първоначално премахнах само металните камбанки на кабелите ,купих и поставих нови свещи "Бош" по 3,5 лева бройката и проблема бе решен- вече 5000 км.
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
BULAZ написа:Мога дадам и моето скромно мнение по разискванат тема и и това как реших проблема.
Мотора е АКЛ и придърпването при около 2000 обрта се появи почти веднага след закупуването.Започнах да чета различни мнения и до си шестшрам .Започна и ходенето при псевдоспециалисти и даването на луди пари.Смяна на почти здравите "О" пръстени и какво ли не,а от това най-много ме боли.Е скоростите не подмених.Смених няколко комплекта свещи за много пари.Първоначално върви добре и след около 100 км пак се появява проблема и пада мощността.Направи ми впечетление,че свещите са избили в областта на керамираката и то едва видимо и стигнах до извода,че проблема е в кабелите или бубината.Първоначално премахнах само металните камбанки на кабелите ,купих и поставих нови свещи "Бош" по 3,5 лева бройката и проблема бе решен- вече 5000 км.
Колега, би ли казал от къде си взел свещите?
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
Колега,искам да кажа че свещите са най -малкият проблем.Не искам да коментирам качеството на една или друга марка.Взех тези,защто бяха най-евтини и наистина стигнах по-близо до проблема.Колите ни са вече са "кенефи" и не мисля че трябва да се трошат много пари по тях.Не си заслужава.
Успех на всички с проблема "придърпва" при 2000 оброта.
Успех на всички с проблема "придърпва" при 2000 оброта.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
Странното е, че не го прави постоянно, а на абсолютно произволни интервали от време и метеорологични условия ... Ето например вече седмица няма и помен от придърпването. Държа да отбележа, че при мен се наблюдава само след 1во палене на добре изстинал мотор и след достигане до работна температура , дори още на 70-80 градуса го няма вече. Интересна работа ...
Re: Голф 1.6 АКЛ проблем с придърпване
Смени ли о-пръстените на входящия колектор? Ако не си ги сменил задължително ги смени и колата ще се оправи, няма хващане на комп и други стендове.
Поздрави
Поздрави
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта