Основно тракането в тези мотори идва от две неща - или повдигач или буталните болтове. Обикновено са буталните болтове,понеже не са особено здрави. Съответно следва смяна , само че финансово изразено никак не е малко пари да се оправи.Ако е повдигач,стига да се хване кой точно е или да се сведат до няколко,смяната е по-евтина :)
За обслужването - да - едни 600-800лв заминават от раз.Отделно тези мотори масово горят над 2 литра масло от смяна до смяна - нека следи какъв му е разхода на масло, докато се ориентира за състоянието на двигателя, за да не остане без масло (има такива екземпляри, които изяждат по 1Л масло за 1000км :) ).
П.п. ако човека наистина е дал 5000лв за такава кола, ако ще и като нова да е вътре, не го слуша главата. По толкова вървят Голф 4 или Ауди А3 около 2000 година 1.9 ТДИ 90 или 110к.с. (които са къде-къде по-добри от 1.4 16V във всякакви отношения ), а има и по-големи бензинови (ако не го кефят печките) за подобни пари :) .
голф 4 1,4 16V
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: голф 4 1,4 16V
http://m.youtube.com/watch?feature=em-upload_owner&v=_D6SMmDXEa8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D_D6SMmDXEa8%26feature%3Dem-upload_owner#
като я запали студена не тракаше но след около 1 минута започна
маслото и е на 2/3 значи от Германия до тук 2000км не го е барнала или почти
като я запали студена не тракаше но след около 1 минута започна
маслото и е на 2/3 значи от Германия до тук 2000км не го е барнала или почти
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 1,4 16V
Много добре разработен дизел, колега.
От клипчето не може да се разбере 100% какво е, ама като слушам как се размива постепенно в по-високите обороти и се появява пак при намаляването на оборотите с различно дрънчене при пускането на газта, според мен не са повдигачи, а бутални болтове. Повдигач дрънчи по по-различен начин...
Отделно нещо скърца по тоя мотор (което ясно се чува) - или е от самия ремък (като гледам е с Gates, който отвън е гладък и може да скърца по ролката), може и да е някой лагер от тези, които се въртят от пистовия ремък.
От клипчето не може да се разбере 100% какво е, ама като слушам как се размива постепенно в по-високите обороти и се появява пак при намаляването на оборотите с различно дрънчене при пускането на газта, според мен не са повдигачи, а бутални болтове. Повдигач дрънчи по по-различен начин...
Отделно нещо скърца по тоя мотор (което ясно се чува) - или е от самия ремък (като гледам е с Gates, който отвън е гладък и може да скърца по ролката), може и да е някой лагер от тези, които се въртят от пистовия ремък.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,4 16V
Колегата zfa159, е прав, че не е повдигач! Но със сигурност е биелен болт, който е разбит доста! Ето един клип, подобен проблем, като на твоя, гледай го целия, ще ти стане ясно от къде чатка! Но това е само предположение не съм техник
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: голф 4 1,4 16V
с повишаването на оборотите чукането изчезва и на клипа на 3ката остава значи може да не е най-лошото....
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 4 1,4 16V
Като цяло сте попаднали на кола от типа мъни-пит. Като я ремонтирате, обслужите и заработи като хората (ако изобщо има изгледи да стане това) цената й ще стане близка до златна. Като цяло се е получила точно приятелска работа... Дано да не се подминавате след време като се засичате по път.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 1,4 16V
Ами първоначално така хлопа буталния болт. Ако не се вземат мерки, рано или късно биелния лагер заминава. Разбитите биелни лагери се познават най-лесно по две неща :
1. започват проблеми с налягането на маслото (увеличена хлабина между лагера и вала - губи се налягане).
2. има едно специфично "издрънкване" при спадане от високи към ниски обороти, ама няма как да определя от клипа дали го има или не, защото е по-специфично от дрънченето на буталните болтове .
Не дрънчи като AEX-a от клипчето,защото неговия шум е по-различен...макар че от клипчета трудно може да се разбере...трябва си ухо
Общо взето не е зле мотора да се отвори и да се види какво е, преди да стане по-голяма беля и някоя биела да излезе да види какво се случва (при което мотора е за боклука след това).
1. започват проблеми с налягането на маслото (увеличена хлабина между лагера и вала - губи се налягане).
2. има едно специфично "издрънкване" при спадане от високи към ниски обороти, ама няма как да определя от клипа дали го има или не, защото е по-специфично от дрънченето на буталните болтове .
Не дрънчи като AEX-a от клипчето,защото неговия шум е по-различен...макар че от клипчета трудно може да се разбере...трябва си ухо
Общо взето не е зле мотора да се отвори и да се види какво е, преди да стане по-голяма беля и някоя биела да излезе да види какво се случва (при което мотора е за боклука след това).
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: голф 4 1,4 16V
лошо ... но ще го прави
ще пиша...
следващата ми кола ще е мазда 6 или авенсис - дизел
ще пиша...
следващата ми кола ще е мазда 6 или авенсис - дизел
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 1,4 16V
ulipet написа:следващата ми кола ще е мазда 6 или авенсис - дизел
Между тези двете и дрънчащото Поло, бих взел Полото .Имам перки наблюдения над Мазда 6 конкретно и няколко Авенсиса, произведени през последните 10-12 години - хубави коли са, ама страдат от металните части - болт под 8мм, който да се развие, без да се скъса, практически няма, алуминиевите уж тръби и радиатори на климатиците, стават на решето и в повечето случаи не търпят и заваряване (няма здрава част, на която да завариш...). Като цяло съвсем са икономисали от железа по тези коли - повечето са рециклирани метали с яко примеси в тях и резултата е виден (тази година съм се зарекъл да снимам някоя такава кола, защото всеки ги гледа какви са лъскави и новички и никой не ми вярва в какво състояние са отдолу ).Общо взето в момента са в състоянието на 20-годишно Мицубиши Галант (ама едното е на 20 години, другото на 10). Един човек имаше проблем със съединителя на такава кола и се оказа,че му се е сцепила конзолата за педалите.Свалихме я,гледаш доста масивно нещо на вид,ама супер леко на тежест.Не е цветен метал,защото го лови магнит...ама не тежи подобаващо.Беше разцепено като с нож,а не типично за металите - да се разтегне и скъса тогава.Заварчиците ме псуваха много, докато успеят горе-долу да го заварят. Казаха, че било по новата технология за производство на сплав на японците - малко желязо + много говнолин
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: голф 4 1,4 16V
одеве го пратих при майстор да чуе колата и тя нали от женски род-спряла да тропа
мина през нас излязох и се разтропа отново-днес цял ден я карах и дрънчеше яко...бахти номерата
м/у другото майстора даде акъл да се смени маслото първо...
утре му взимам кастрол 10w/40 ...или някой да препоръча друго..???
мина през нас излязох и се разтропа отново-днес цял ден я карах и дрънчеше яко...бахти номерата
м/у другото майстора даде акъл да се смени маслото първо...
утре му взимам кастрол 10w/40 ...или някой да препоръча друго..???
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1,4 16V
Във форума в раздел "Продава" има да се продават масла, които се предполага че не са менте. Възможно е при смяна на маслото дрънкането да спре, което ще се дължи на по добро уплътняване на свързващите елементи в двигателния отсек. И тогава можеш да шиткаш, ако ме разбираш!!!!!!
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 4 1,4 16V
Имай предвид, колега, че ако в старото масло има някаква добавка е твърде вероятно със смяната моторът да започне да издава още по-страшни звуци
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: голф 4 1,4 16V
I.G.A.T 10w40 евтино средна хубост
да има пари за ремонта
да има пари за ремонта
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: голф 4 1,4 16V
без промяна след смяна на маслото
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 4 1,4 16V
Надявам се не си таял надежди толкова разтропан двигател да се оправи само с масло Просто изберете читав сервиз и действайте, ако тая кола ще е за каране, а не за части.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта