голф 4 бензинови свещи
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф 4 бензинови свещи
Малее туй българинът от всичко разбира, ма от сарказъм, не!
Значи свещта се води триелектродна, ама с централния електрод става четириелектродна, така ли излиза
Почети още малко, гледам желание не ти липсва, сигурно и не си лош човек, но да знаеш, че тия свещи се водят ТРИМАСНИ, а електродът е само един-в центъра. Триелектродна свещ би била безсмислена, кой знае може и да съществува някъде в нещо
Значи свещта се води триелектродна, ама с централния електрод става четириелектродна, така ли излиза
Почети още малко, гледам желание не ти липсва, сигурно и не си лош човек, но да знаеш, че тия свещи се водят ТРИМАСНИ, а електродът е само един-в центъра. Триелектродна свещ би била безсмислена, кой знае може и да съществува някъде в нещо
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 4 бензинови свещи
Извинявай, че не ти схванах сарказма. Аз така ги виждам нещата. Иначе си прав, по-логично и вярно е да се ползва 3-масна свещ, вместо 3 електродна. Въпреки, че англоговорящите използват central electrode и Side (ground, earth) electrode, но нека не се хващаме за думите Очевадно е, че се имаш за по-знаещ, в случая от мен, не ти се сърдя де. За в бъдеще ще уточнявам специално за теб, като показвам снимката, че свещта има един централен и три странични (или масни, както ги наричаш) електроди.
http://en.wikipedia.org/wiki/Spark_plug
http://en.wikipedia.org/wiki/Spark_plug
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф 4 бензинови свещи
stefan4o написа:Извинявай, че не ти схванах сарказма. Аз така ги виждам нещата. Иначе си прав, по-логично и вярно е да се ползва 3-масна свещ, вместо 3 електродна. Въпреки, че англоговорящите използват central electrode и Side (ground, earth) electrode, но нека не се хващаме за думите Очевадно е, че се имаш за по-знаещ, в случая от мен, не ти се сърдя де. За в бъдеще ще уточнявам специално за теб, като показвам снимката, че свещта има един централен и три странични (или масни, както ги наричаш) електроди.
http://en.wikipedia.org/wiki/Spark_plug
Така като гледам тия 10000 мнения си ги наплякал сигурно от справки в уикито.
За в бъдеще се надявам да не ми се налага да ми обясняваш нещо, че да не ме пратиш в трета глуха
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 4 бензинови свещи
Има една опция във форума - ignore. Като не искаш да ми четеш мненията просто я ползвай. А пък аз ще си го преместя в другия крачол и така
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 бензинови свещи
Даскале, нищо не каза за катода и анода, пак ще си остана бос с тоците! То историята като преди години един образ завършил ДВГ техникум и не можа да ме светне как работи диференциала, та трябваше след години на едно упражнение да видя разглобен та да си го самообясня.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: голф 4 бензинови свещи
Да внеса малко смут в спора.
Освен свещи е ХУБАВО и ПОЛЕЗНО, да се сменят и кабелите им(за тези с кабели).
Освен свещи е ХУБАВО и ПОЛЕЗНО, да се сменят и кабелите им(за тези с кабели).
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 бензинови свещи
Макар, че "тримасни свещи" е вярно на теория, никой не го използва в практиката. Масово се използва "триелектродни свещи", което е пак вярно, но малко непълно.
Колега @hitman0013 като си тръгнал да търсиш кусури и аз да ти намеря един.
На тези встрани как да им викаме, ако не са електроди?
Колега @hitman0013 като си тръгнал да търсиш кусури и аз да ти намеря един.
hitman0013 написа:Малее туй българинът от всичко разбира, ма от сарказъм, не!
Значи свещта се води триелектродна, ама с централния електрод става четириелектродна, така ли излиза
Почети още малко, гледам желание не ти липсва, сигурно и не си лош човек, но да знаеш, че тия свещи се водят ТРИМАСНИ, а електродът е само един-в центъра. Триелектродна свещ би била безсмислена, кой знае може и да съществува някъде в нещо
На тези встрани как да им викаме, ако не са електроди?
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф 4 бензинови свещи
Ми маса бе мустангчо! Даже най-правилно е свещите от този тип да се водят с тримасен електрод.
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 бензинови свещи
hitman0013 написа:Ми маса бе мустангчо! Даже най-правилно е свещите от този тип да се водят с тримасен електрод.
Значи все пак викаш са електроди.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 бензинови свещи
Полюси или електроди - няма да сбъркате при произнасянето им в магазина
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 4 бензинови свещи
Бобина, комутатор ,кабели са най-малкия проблем.
проблема е в изолатора - а той е керамика. От дълга работа и температурни промени се напуква и рони - все едно сипвате пясък в цилиндрите.
Има често и "зов за помощ" - скъса ми се свещта - как се вади
проблема е в изолатора - а той е керамика. От дълга работа и температурни промени се напуква и рони - все едно сипвате пясък в цилиндрите.
Има често и "зов за помощ" - скъса ми се свещта - как се вади
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 17:55
- Автомобил: volkswagen golf 4
- Двигател: AGN 5.12.1999 1.8 20V
Re: голф 4 бензинови свещи
hitman така като ти разбираш най-добре я ми разясни за тези свещи че маи имат проблем с електродите
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 4 бензинови свещи
Mustang GT-R написа:Значи все пак викаш са електроди.
На мен ми стана ясно, че колегата хитман твърди, че се нарича врат, а аз казвам, че се нарича шия. Все пак реших да го споделя, в случай, че някой не е забелязал де
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 17:55
- Автомобил: volkswagen golf 4
- Двигател: AGN 5.12.1999 1.8 20V
Re: голф 4 бензинови свещи
аз попитах на колко километра трябва да се сменят свещите hitman ми разяснява какво е свещ и как работи тя си знае работата
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф 4 бензинови свещи
То се видя колко неумни хорица има сред вас, като се почне с ония дето цял живот не сменяли свещи и свърши с кьоравия станимир дето не чете, че още на предишната страница съм писал на колко се сменят. Ма така през редовете както винаги, разбрали, неразбрали, после много знаели. Станимирчо, тия свещи на снимката се завиват на едно собствено твое място, с "електродите" на вътре за да има гъдел!
Стефанчо, трупай мненийца за врат и шия, давай, още малко и 20000 ще направиш Майсторе.
Стефанчо, трупай мненийца за врат и шия, давай, още малко и 20000 ще направиш Майсторе.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта