Pierburg 2е2 - Корпус на термоампула
- dendini
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
- Контакти:
Pierburg 2е2 - Корпус на термоампула
Корпусa на термоампулата се е поспукал - случва му се за втори път преди доста време като търсих, не намерих никъде да се продава само корпус, и Ваското го залепи успешно - изкара повече от 2 години. В търсачката ми излезнаха теми че се намирал но не става ясно къде, а ако се наложи да се взима цяла термоампула откъде може да се вземе на сносна цена(в Ауто+ знам че е над 100 лева)...?
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- dendini
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
- Контакти:
На Черни връх намерих някво магазинче продават цялата ампула за 60лв , според продавача - италианска в Ауто+ и Ауто1 е 111лв -немска. Корпус само не намерих - но ако са по 40 кинта, май по-добре да грабвам ампулата от 60... да се направи метален на струг е най-добре наистина, но порди липса на струг ще се наложи да тествам "италианската"
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dendini написа:На Черни връх намерих някво магазинче продават цялата ампула за 60лв , според продавача - италианска в Ауто+ и Ауто1 е 111лв -немска. Корпус само не намерих - но ако са по 40 кинта, май по-добре да грабвам ампулата от 60... да се направи метален на струг е най-добре наистина, но порди липса на струг ще се наложи да тествам "италианската"
тествай и пиши каква е хавата
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Относно работата не термоампулата аз съм с одължено буталце с около 5мм това което е към карбуратора и по този начин съм смъкнал оборотите все едно е загряла колата и ампулата работи.Така съм вече 4 година.Иначе с оригиналното буталце оборотите са високи и нямат смъкванка и при загряла кола оставаха към 1200-1300оборота.Така оборотите са винаги и при студена кола 900 оборота
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 2GL написа:Имат смъкване, просто трябва да се регулират.
Има два вътрешни шестограна с които се прави.
Но щом си решил въпроса....това е важното.
е точно ако ги пипнеш тях и незнае6 кое за кво е и му еб***ш майката на смукача. След това се сещате че улътнението на всмукателния колектор и главата ако не е сменяно никога вода не преминава достатъчно и е много относително реглажа
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
sashobas написа:Относно работата не термоампулата аз съм с одължено буталце с около 5мм това което е към карбуратора и по този начин съм смъкнал оборотите все едно е загряла колата и ампулата работи.Така съм вече 4 година.Иначе с оригиналното буталце оборотите са високи и нямат смъкванка и при загряла кола оставаха към 1200-1300оборота.Така оборотите са винаги и при студена кола 900 оборота
как си удължил буталцето, кое имаш впредвид, иглата или другото, щото другото отзадната страна има улей и като се завърти на 90градуса и пак стават 5-6мм, но това не е решение на проблема. Аз съм си я регулирал от двата винта в продължение на 2год и ги знам кои и колко да мърдам - но колектора не съм свалял, пък и газта ми е вързана след ампулата с което пак и прецаквам работата но ще я превързвам лятото иначе както си е дефаулт без газта си работи перфектно, но винта 1вия ми е върнат докрая, този дето е за продължителността на смукача.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 77 госта