Pierburg 2е2 - Корпус на термоампула

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

Pierburg 2е2 - Корпус на термоампула

Мнениеот dendini » Чет 15 фев 2007 12:13


Корпусa на термоампулата се е поспукал - случва му се за втори път :) преди доста време като търсих, не намерих никъде да се продава само корпус, и Ваското го залепи успешно - изкара повече от 2 години. В търсачката ми излезнаха теми че се намирал но не става ясно къде, а ако се наложи да се взима цяла термоампула откъде може да се вземе на сносна цена(в Ауто+ знам че е над 100 лева)...?




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 15 фев 2007 14:01


цяла навсякъде е толкова, аз корпус си купих от Ботев,някакво магазинче срещу АУТО+ за 40лв :shock яко менте, та изкара една година и се счупи,оттам тъста ми хвана стругара в Кремиковци и ми направиха от метал -няма проблеми ве4е :D


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 15 фев 2007 14:24


Можеш да си купиш само корпус за 60лв от Козлодуй.
Цялата ампула е 80лв.

P.S. Имам една стара работеща ампула, но се чудя дали да я продавам или да си я пазя (все пак е оригинална)


Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

Мнениеот dendini » Чет 15 фев 2007 14:51


На Черни връх намерих някво магазинче продават цялата ампула за 60лв , според продавача - италианска :? в Ауто+ и Ауто1 е 111лв -немска. Корпус само не намерих - но ако са по 40 кинта, май по-добре да грабвам ампулата от 60... да се направи метален на струг е най-добре наистина, но порди липса на струг ще се наложи да тествам "италианската" :)


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 15 фев 2007 14:52


dendini написа:На Черни връх намерих някво магазинче продават цялата ампула за 60лв , според продавача - италианска :? в Ауто+ и Ауто1 е 111лв -немска. Корпус само не намерих - но ако са по 40 кинта, май по-добре да грабвам ампулата от 60... да се направи метален на струг е най-добре наистина, но порди липса на струг ще се наложи да тествам "италианската" :)

тествай и пиши каква е хавата


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 15 фев 2007 16:03


Относно работата не термоампулата аз съм с одължено буталце с около 5мм това което е към карбуратора и по този начин съм смъкнал оборотите все едно е загряла колата и ампулата работи.Така съм вече 4 година.Иначе с оригиналното буталце оборотите са високи и нямат смъкванка и при загряла кола оставаха към 1200-1300оборота.Така оборотите са винаги и при студена кола 900 оборота


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 15 фев 2007 16:08


Имат смъкване, просто трябва да се регулират.
Има два вътрешни шестограна с които се прави.

Но щом си решил въпроса....това е важното.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 15 фев 2007 16:10


и каде са точно от дясно ли?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 15 фев 2007 16:12


Golf 2GL написа:Имат смъкване, просто трябва да се регулират.
Има два вътрешни шестограна с които се прави.

Но щом си решил въпроса....това е важното.

е точно ако ги пипнеш тях и незнае6 кое за кво е и му еб***ш майката на смукача. След това се сещате че улътнението на всмукателния колектор и главата ако не е сменяно никога вода не преминава достатъчно и е много относително реглажа


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 15 фев 2007 16:14


точно това и аз имам в предвид че там не трябва да се пипа.за това съм решил така проблема.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 15 фев 2007 16:14


Точно така.
Имам и упътване, на руски :)

A това дали минава достатъчно вода е съвсем друга тема.
Тя важи и за отварянето на въздушната клапа.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 15 фев 2007 16:21


sashobas написа:Относно работата не термоампулата аз съм с одължено буталце с около 5мм това което е към карбуратора и по този начин съм смъкнал оборотите все едно е загряла колата и ампулата работи.Така съм вече 4 година.Иначе с оригиналното буталце оборотите са високи и нямат смъкванка и при загряла кола оставаха към 1200-1300оборота.Така оборотите са винаги и при студена кола 900 оборота

как си удължил буталцето, кое имаш впредвид, иглата или другото, щото другото отзадната страна има улей и като се завърти на 90градуса и пак стават 5-6мм, но това не е решение на проблема. Аз съм си я регулирал от двата винта в продължение на 2год и ги знам кои и колко да мърдам - но колектора не съм свалял, пък и газта ми е вързана след ампулата с което пак и прецаквам работата но ще я превързвам лятото иначе както си е дефаулт без газта си работи перфектно, но винта 1вия ми е върнат докрая, този дето е за продължителността на смукача.


Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

Мнениеот dendini » Чет 15 фев 2007 17:12


Колеги, ходих до Симеон и взех термоампула за 55лв - Датска :?
Доста прилича на "италианската", почти ми се струва че са еднакви даже...утре ще я сложа че днес отрепах сумати работно време и ще репортна дали става...


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 15 фев 2007 18:41


Удължението е от общата дължина.А според мен колкото по малко се пипа един карбуратор толкова по добре.Колега сподели си наблюденията от новата ампула.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 15 фев 2007 18:58


Golf 2GL написа:Точно така.
Имам и упътване, на руски :)

A това дали минава достатъчно вода е съвсем друга тема.
Тя важи и за отварянето на въздушната клапа.

не е съвсем друга тема .Соред теб въздушната клапа на смукача не е ли вързана последователно с термоампулата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 77 госта