Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
- gsisport
- Мнения: 209
- Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
Здравейте, имам следния проблем. Голф 6 2.0 ТДИ 110 коня. От няколко дни перките на радиатора започнаха да работят на максимална скорост постоянно (дори когато колата е напълно студена). Още с даването на контакт тръгват и докато не се угаси контакта не спират. Пробвано е с чисто нови перки (ефект нулев), ново реле (ефект никакъв), просвирена е инсталацията на 90 ти пин , който отива от компютъра до перките има връзка. Моля за съвети.
- tomata
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
Защо сменяш на око, закачи колата с диагностика. Едно време този проблем при голф 3 се решаваше, със смяна на някакъв датчик на климатика
- gsisport
- Мнения: 209
- Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
Забравих да напиша преди всичко на диагностика нищо не излиза.
Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
Класика в жанра.
Регенерация след регенерация след регенерацията.
Какво се случва точно: DPF-a ти е пълен с пепел и не може да се регенерира успешно. При регенерация винаги се пускат и двете перки заради голямата температура, която се отдава от него. Тъй като регенерацията не завършва успешно, ти я гасиш и при следващото палене тя отново влиза в регенерация. Която не завършва и така затваряш кръга.
Прочети по въпроса из форума, тонове има изписано. През диагностика ще видиш, че е в регенерация и нивото на сажди. Опитай да я изкараш на дълго, 4 та предавка с 2000+ оборота поне и покарай така поне 10-20 км, за да успее да премине регенерацията. Ще помогне временно, в дългосрочен план или нов DPF, или резачката на този.
Регенерация след регенерация след регенерацията.
Какво се случва точно: DPF-a ти е пълен с пепел и не може да се регенерира успешно. При регенерация винаги се пускат и двете перки заради голямата температура, която се отдава от него. Тъй като регенерацията не завършва успешно, ти я гасиш и при следващото палене тя отново влиза в регенерация. Която не завършва и така затваряш кръга.
Прочети по въпроса из форума, тонове има изписано. През диагностика ще видиш, че е в регенерация и нивото на сажди. Опитай да я изкараш на дълго, 4 та предавка с 2000+ оборота поне и покарай така поне 10-20 км, за да успее да премине регенерацията. Ще помогне временно, в дългосрочен план или нов DPF, или резачката на този.
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
и на мен ми прилича на е още една кола с отрязан дпф
- gsisport
- Мнения: 209
- Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
ДПФ-а е премахнат от около година....
Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
Добре беше да го уточниш това в началото.
В такъв случай, през VCDS провери показанията на температурните датчици - най-вече на околната температура и тази на антифриза. Може някой от тях да лъже колата, че й е топло и затова да ги пали в този случай.
В такъв случай, през VCDS провери показанията на температурните датчици - най-вече на околната температура и тази на антифриза. Може някой от тях да лъже колата, че й е топло и затова да ги пали в този случай.
- gsisport
- Мнения: 209
- Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
Датчика за външна показва на диагностика, колкото и на таблото, температурата на антифриза е адекватна спрямо стрелката на таблото, датчика на климатика, който също бил проблемен също показва налягане в норма.....
- samo_pechka
- Мнения: 8433
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
На по-стар автомобил, случваше се точно описаното. Причина бе един шалтер ( биметален, темепратурен ) монтиран на радиатора . Залепнал и перките нон-стоп. След смяната му, вс. се оправи.
- gsisport
- Мнения: 209
- Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
Други насоки ? :)
Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно
Електронният блок включва вентилаторите , когато антифриза достигне 90 гр.целзиеви или като включа климатика /за Бора 1.6 , АКЛ / . Твойта е по нова , но предполагам че е по същия начин . Провери /или ги смени/ , температурния датчик на антифриза и този на радиатора . Обикновенно тези датчици изменят съпротивлението си при нагряване /мериш при студен мотор и после при загрял / . Преди една година сменях този на антифриза /стрелката ми показваше 90 гр. и изведнъш падаше на нула / . Мерих и повредения и новия датчик на съпротивление , и двата при нагряване си променяха съпротивлението , но на стария мисля че бяха по ниски стойностите . С новия датчик всичко се оправи . Препоръчвам датчици на Феби .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта