При пълен завой надясно се чува силно еднокр. хлопане отпред
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: При пълен завой надясно се чува силно еднокр. хлопане от
Markoni написа:На какво се дължи това хлопане?
Еднократно, казваш...хм, в първия момент си помислих за външно каре. Хвърли за всеки случай един поглед на маншоните, ако някой е омаслен, тогава е много вероятно да си е заминало и карето!
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Най-вероятно е рейката на сервоуправлението, защото същия проблем го имам и аз,но по окачването всичко съм проверил. За каре силно се съмнявам щото е еднократно и на място никога не е пукало.пука само когато маневрирам и има денивилация на пътната настилка т.е. на дупки или когато се качвам на тротоар
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колеги, не ме бийте, но отскоро карам повече един служебен форд, отколкото личното си поло ескорта беше в окаяно състояние като го взех, смених му почти цялата предница - тампони, шарнири, биалети, семеринг на скор кутия, ремонт на скор кутия - нямаше 5-та и т.н.... остана да се види рейката, защото е сменявана от по-стар модел и има луфт. последният ремонт беше на опората на предния ляв амортисьор. тъй като опората беше обърната (незнайно по каква причина) амортисьорът беше блокирал горе при въртене на волана и при крайно ляво положение като с върти на място се чуваше силно еднократно пукане, защото пружината горе не се въртеше, а отдолу се върти заедно с колелото и се получава напрежение по този начин. така че не е лошо да се видят и тези неща. прави се като колата се вдига на подемник, така че колелата да висят и се въртят на ръка, като се наблюдава движението на пружините и другите части и се ослушвате за шумове.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Да колега но ти самия казваш на място.Аз съм писал че на място се скъсай да въртиш няма да чуеш пукане.При мене трябва да навиеш и да мине6 през бабунака или дупка за да изпука.Трябва да има денижилация на пътя. Мнго интерсно нещо е при мене.Само втулките на рейката не съм проверил.Сменях тампоните на макверсоните, амортисьорите всичко съм огледал. Като ми смениха амортесьорите пукането беше доста по силно.Направих реглаж и сега е доста по тихо.Деиствително някаде се получава напрежение и в един момент изпуска. Но каде???
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
nasko78 написа:Да колега но ти самия казваш на място.Аз съм писал че на място се скъсай да въртиш няма да чуеш пукане.При мене трябва да навиеш и да мине6 през бабунака или дупка за да изпука.Трябва да има денижилация на пътя. Мнго интерсно нещо е при мене.Само втулките на рейката не съм проверил.Сменях тампоните на макверсоните, амортисьорите всичко съм огледал. Като ми смениха амортесьорите пукането беше доста по силно.Направих реглаж и сега е доста по тихо.Деиствително някаде се получава напрежение и в един момент изпуска. Но каде???
Може да ти пука прахоуловителя на амортисьора в момент на завито колело, точно когато амортисьора се вдига на бабуната и прахоуловителя да опира в него.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти: