Голф 4 - 1.8 Т или 2.3 в5

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Голф 4 - 1.8 Т или 2.3 в5

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 11:55


Колеги пак ме заяде отвътре, по новичко Голфе. Преди да си замина видях в София един Голф 4 V5. Поразгледах малко и се оказа че и той е 150 коня като 1.8 турбо-то, но е 2.3 двигател без турбо. Пак като при VR6 има два варианта, ама единия е акцизен а тоя не е, май No . Та понеже тази тема ме преследва от време оно, и в стария форум пак бях писал нещо подобно за 1.8 Т само дето си го търсех да е с 4 задвижващи колела, та тогава получих отфовор от БРАБУС че такива има от 2.3 нагоре...... Питането ми е кой от двата модела е по добър като двигател АГУ (1.8 Т 150) или АГЗ (2.3 В5 150) и ако е така има ли го В5 със 4 моушън на 150 версията?

П.П. Прееба ми се латиницата Smackbum




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 авг 2004 11:59


имай предвид че голям ходов обем съчетан с ниска мощност=вечен мотор! визирам това че и двата мотора са по150 кончета.
ако има 2.3 на 90 коня му давам 1 млн. км. без грижи!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 12:03


Е, значи си повече за 2.3 така ли


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 авг 2004 12:05


абсолютише!
поне има по голям шанс да е жив отколкото другия който май по скоро ще е мъртъв...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 12:08


за 1.8 Т съм чувал че е хипер як двигател и че спокойно издържа на два пъти конските си сили, без да се налага да заздравяваш вътрешните компоненти на двигателя


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 авг 2004 12:15


и за колко време това?
не ще да е за много....
вариантите са 2-знаеш:
1 яко ресурс-кофти динамика
2 обратното

зависи ти какво търсиш-щото мене ме влече ресурса-искам да карам дълго и безпроблемно!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 12:18


аз си търся кола със спортно възпитание която няма да се чупи през 500 км и ако може да 4 по 4


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 авг 2004 12:21


ти и сега си щар по щар и знаеш че това е яко предимство ама и яде мощноста здраво...
начи в тоя случай ти трябва як въртящ момент към по ниските обороти-колкото по ниски толкова по ще се развинтваш на старт.
за съжаление висок въртящ на ниските е прерогатив на печките...
та позагледай характеристиките-въртящия и оборотките-те ще ти изберат моторетка.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 12:26


Aз моторетка съм си избрал, твърдо оставам на бензин, но дали 2.3 в5 ще върви по добре от 1.8 Т, все пак компресора си е компресор и нищо не може да го бие по нагнетяване, а що се отнася до въртящ момент, суперчарджър-а вади повече на по ниски обороти ама и двата двигателя нямат такъв, бях се замислил да си слагам Г60 на мойта 3-ка но реших дали няма да си заслужава да си купя нова кола с вече мощен двигател но не ми се разделя с вседехода :cry:


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 19 авг 2004 12:33


prj57 написа:за 1.8 Т съм чувал че е хипер як двигател и че спокойно издържа на два пъти конските си сили, без да се налага да заздравяваш вътрешните компоненти на двигателя

така е ама колко "изкарва" е въпроса, оставям настрана "апетита" му, но този двигател си е капризен .... на гориво, на масло и т.н. ... AUDI A4 1.8T му дават да се кара с Castrol longlife 20000км. м/у смените ... мин.40лв./лт. и ако го намериш .....


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 12:37


Добре тогава кой от двата според вас си заслуйава да се тунингова и кой ще даде повече възможност, знам че единия е 1.8 а другия с 500 кубика повече, но пък тия 5 цилиндъра, въобще как е измислен, няма ли да има много изчанчени части по него, а колкото по изчанчени толкова по редки и по скъпи


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 19 авг 2004 12:40


аз си търся кола със спортно възпитание която няма да се чупи през 500 км и ако може да 4 по 4

WRC -CAR по избор! :wink: :D :D :D
Drive


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 19 авг 2004 12:44


prj57 написа:Добре тогава кой от двата според вас си заслуйава да се тунингова и кой ще даде повече възможност, знам че единия е 1.8 а другия с 500 кубика повече, но пък тия 5 цилиндъра, въобще как е измислен, няма ли да има много изчанчени части по него, а колкото по изчанчени толкова по редки и по скъпи

ми не .... АУДИ правят "петаци" от време оно ... и са доста изчистени от бъгове .... а и един атмосверен двигател има /поне според мен/ значително по гомям ресурс от турбо двигател ....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 авг 2004 12:51


изчанченото е в коляновия вал. е, и гарнитурки; и като купуваш свещи и ... абе по различно си е.
петия цилиндър осигурява перфектен баланс на мотора защото е направен да се движи на полутакт ако мога така да се изразя.
1-4 горе; 2-3 долу; а 5 е на средата по това време и оттам тоя неподдаващ се на ритъм звук който мене лично ме кефи на макс.!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 13:00


OK, като общо мнение кое според вас върви ПО добре и има ПО голям живот



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта