Разлика между двулитровите двигатели ADY i AGG

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Разлика между двулитровите двигатели ADY i AGG

Мнениеот RadoSi » Сря 13 авг 2008 13:08


здравейте, някои знае ли какви са разликите м/у тези два двигателя ADY и AGG. Колектори , разпределителен вал ?

Бях писъл на немска клавиятура и по погрешка съм изписъл "ADZ" вместо ADY :oops:

Последна промяна от RadoSi на Сря 13 авг 2008 15:57, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 13 авг 2008 13:14


ADZ e 1,8 mono :lol:, ADY и AGG ли имаш предвид?


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Сря 20 авг 2008 16:58


Айде колеги.. никой ли незнае.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 20 авг 2008 18:24




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13443
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 21 авг 2008 12:46


chefito написа:http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=124


Там няма нищо съществено по различията / колектори, разпр.вал/ както пита колегата. Има само техн. х-ки на двигателите. АGG има макс. въртящ момент при по-ниски обороти.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13443
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 21 авг 2008 19:18


Там няма нищо съществено по различията / колектори, разпр.вал/ както пита колегата. Има само техн. х-ки на двигателите. АGG има макс. въртящ момент при по-ниски обороти.

Май имат различни разпределителни валове. ЮВ 1 руска книга намерих , че маркировката на валовете за 2 та двигателя е на различно място./оттам предположение за различни гърбици на валовете.
/съкращавам ,но се разбира :
След още малко ровене:
ADY AGG
Макс.въртящ м-т 170Nm/4800 ob 166Nm/2600ob
степен на сгъст. 10,0:1 9,6:1
Отваряна на смук кл. 4gr след ГМТ 1gr след ГМТ
затваряне на смук.кл. 44gr след ДМТ 37gr след ДМТ
Отваряна на изпуск кл. 37gr преди ДМТ 41gr преди ДМТ
затваряне на изпуск кл. 4gr преди ГМТ 5gr преди ГМТ
Разлика в буталата и то от челото до бутален болт.
Мога да сканирам картинки и ,ако някой изяви желание да ги качи.

диаметъра на клапаните е еднакъв
Ел.схеми за 2 та мотора са едмакви.
Литература : "Passat 88-96, експлуатация,Т/О,устройство,ремонт" Издателство "Машстрой" Петрозаводск 1999г.


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Съб 23 авг 2008 15:00


Евала на колегата kris11 :lol:

Мерси за инфото което си описал много е полезно. :!:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13443
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 23 авг 2008 18:11


RadoSi написа:Евала на колегата kris11 :lol:

Мерси за инфото което си описал много е полезно. :!:


За съжаление в книгата няма инфо за различни кутии и данни за предваките.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ton4o7601@abv.bg и 45 госта