Парното на Golf 2 - всички проблеми!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 01 дек 2008 12:31


bibliotekarja написа:Каквото и да си говорим вентилатора си харчи доста ток.Пробвай да подадеш леко газ и виж дали тогава не спират тези вибрации.Ако не е това не знам какво друго може да е.Провери дали е добре стегнат вентилатора.
В някой случай влиза вода та чак вътре до четките на моторчто. Ръждясва, раздува, а четките стават на нищо и от там идват проблемите.... Особено когато ви е счупена пластмасовата плака под чистачките, която служи да отвежда водата. Ако е счупена както при повечето г2 просто си я налива вътре... Иначе моторчето не е кой знае какъв консуматор, но тея гадости като го затлачат и се товари повече, мъчи се и се батисва бързо..... :roll:




Потребителски аватар
Стенли
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 7:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стенли » Пон 01 дек 2008 19:35


Здравейте колеги да споделя и аз проблема с парното на моя Г2 ГТД, Значи смених термостата радиаторчето на парното байпас клапани нямам и парно на обороти нямам като я изфорсирам до 2500 3000 оборота и задържа за 10 15 секунди започва да духа вряло и като я пусна на обороти след 1 2 минути пак студ ако някои може да помогне ще съм много благодарен :roll:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 02 дек 2008 0:30


Стенли написа:Здравейте колеги да споделя и аз проблема с парното на моя Г2 ГТД, Значи смених термостата радиаторчето на парното байпас клапани нямам и парно на обороти нямам като я изфорсирам до 2500 3000 оборота и задържа за 10 15 секунди започва да духа вряло и като я пусна на обороти след 1 2 минути пак студ ако някои може да помогне ще съм много благодарен :roll:
В байпасите е проблема, най-вероятно в пластмасовия..... Вътре трябва да има една клапичка, която да се движи с лекота.... :roll:

Последна промяна от Tinko на Вто 16 дек 2008 17:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Стенли
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 7:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стенли » Вто 02 дек 2008 7:15


Баипасите са махнати одавна не е от тях :cry:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 02 дек 2008 10:57


Стенли написа:Баипасите са махнати одавна не е от тях :cry:

Ами защо са махнати? Немеца след като го е сложил значи има защо.... Колата има газ нали? :roll:


Потребителски аватар
Стенли
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 7:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стенли » Сря 03 дек 2008 7:16


Колега колата е дизел каква газ


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 03 дек 2008 15:39


Стенли само да те попитам като сменяше радиаторчето на парното цялото табло ли махна или само барчето :?:


Потребителски аватар
lubo_gti
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_gti » Сря 03 дек 2008 22:56


значи аз имам проблем с парното работи само на 3.Махнах кората под жабката но там нямам такава платка!Та въпроса ми е къде може да е?Ако искате колеги мога и утре да ви снимам как е точно при мен?!


Потребителски аватар
lubo_gti
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_gti » Сря 03 дек 2008 22:58


колега Golf_Diesel_ аз миналата година сменях радиаторчето и се сваля само барчето


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 03 дек 2008 23:08


lubo_gti написа:колега Golf_Diesel_ аз миналата година сменях радиаторчето и се сваля само барчето

Мерси мерси :) аа то и аз имам тоя проблем със ключа за парното.И мойто работи само на 3 :)


rumpi
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rumpi » Пон 15 дек 2008 21:23


V_i_T написа:Та никой ли не знае от какво може да е 4-тия пр
облем? :roll: :roll:
moga somo da ti predloja neshto.Vdigni kolata ot ednata srana vdigni kapaka i vklu4i parnoto na 2-pa stepen i gledai kakvo se slu4va.Drudiqt variant za men moje da e da dava nqkade na kaso po kabelite na pornoto.

Последна промяна от dobrin на Чет 05 мар 2009 0:01, променено общо 1 път.
Причина: Кирилицата!


TheSheriff
Мнения: 87
Регистриран на: Чет 12 юни 2008 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот TheSheriff » Вто 16 дек 2008 15:23


Аз да попитам като за по-невежите:
Парното ми духа хладно, но като отворих капака и пипнах маркучите влизащи в купето са супер горещи. Предполагам трябва да се промият с пароструйката. Та понеже не е на 100% сигурно, че хората от автомивката ще знаят кое как се сваля и от къде се промива ако може някой да ми обясни(по възможност и снимки). До колкото разбрах се свалят 2та маркуча влизащи в купето. Обаче се разкачат само от страната в купето и завираш там пароструйката или какво ... :oops: :roll:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 16 дек 2008 17:43


Няма да е само това проблема, ако нямаш филтър на купето, вътре ламелите на радиатора са ти запушени с боклуци и не минава въздуха през него. Клапите ако са прегорели вече ще си духа студено. Прочети цялата тема и ще разбереш какво трябва да направиш... ;)


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Вто 16 дек 2008 21:08


lubo_gti написа:значи аз имам проблем с парното работи само на 3.Махнах кората под жабката но там нямам такава платка!Та въпроса ми е къде може да е?Ако искате колеги мога и утре да ви снимам как е точно при мен?!


lubo_gti написа:колега Golf_Diesel_ аз миналата година сменях радиаторчето и се сваля само барчето


Колега щом си сменял радиаторчето значи си разкачал кабела на вентилатора а на 2-ката там където се закача кабела е и плочката с бушона.


TheSheriff
Мнения: 87
Регистриран на: Чет 12 юни 2008 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Парното на Golf 2 - всички проблеми!

Мнениеот TheSheriff » Съб 28 фев 2009 11:24


Колеги, за да се облепят клапите става ли само да се свали кората под жабката или трябва да се сваля заедно с радиаторчето на парното да се сваля всичко?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта