В някой случай влиза вода та чак вътре до четките на моторчто. Ръждясва, раздува, а четките стават на нищо и от там идват проблемите.... Особено когато ви е счупена пластмасовата плака под чистачките, която служи да отвежда водата. Ако е счупена както при повечето г2 просто си я налива вътре... Иначе моторчето не е кой знае какъв консуматор, но тея гадости като го затлачат и се товари повече, мъчи се и се батисва бързо.....bibliotekarja написа:Каквото и да си говорим вентилатора си харчи доста ток.Пробвай да подадеш леко газ и виж дали тогава не спират тези вибрации.Ако не е това не знам какво друго може да е.Провери дали е добре стегнат вентилатора.
Парното на Golf 2 - всички проблеми!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте колеги да споделя и аз проблема с парното на моя Г2 ГТД, Значи смених термостата радиаторчето на парното байпас клапани нямам и парно на обороти нямам като я изфорсирам до 2500 3000 оборота и задържа за 10 15 секунди започва да духа вряло и като я пусна на обороти след 1 2 минути пак студ ако някои може да помогне ще съм много благодарен
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
В байпасите е проблема, най-вероятно в пластмасовия..... Вътре трябва да има една клапичка, която да се движи с лекота....Стенли написа:Здравейте колеги да споделя и аз проблема с парното на моя Г2 ГТД, Значи смених термостата радиаторчето на парното байпас клапани нямам и парно на обороти нямам като я изфорсирам до 2500 3000 оборота и задържа за 10 15 секунди започва да духа вряло и като я пусна на обороти след 1 2 минути пак студ ако някои може да помогне ще съм много благодарен
Последна промяна от Tinko на Вто 16 дек 2008 17:40, променено общо 1 път.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
moga somo da ti predloja neshto.Vdigni kolata ot ednata srana vdigni kapaka i vklu4i parnoto na 2-pa stepen i gledai kakvo se slu4va.Drudiqt variant za men moje da e da dava nqkade na kaso po kabelite na pornoto.V_i_T написа:Та никой ли не знае от какво може да е 4-тия пр
облем?
Последна промяна от dobrin на Чет 05 мар 2009 0:01, променено общо 1 път.
Причина: Кирилицата!
Причина: Кирилицата!
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Аз да попитам като за по-невежите:
Парното ми духа хладно, но като отворих капака и пипнах маркучите влизащи в купето са супер горещи. Предполагам трябва да се промият с пароструйката. Та понеже не е на 100% сигурно, че хората от автомивката ще знаят кое как се сваля и от къде се промива ако може някой да ми обясни(по възможност и снимки). До колкото разбрах се свалят 2та маркуча влизащи в купето. Обаче се разкачат само от страната в купето и завираш там пароструйката или какво ...
Парното ми духа хладно, но като отворих капака и пипнах маркучите влизащи в купето са супер горещи. Предполагам трябва да се промият с пароструйката. Та понеже не е на 100% сигурно, че хората от автомивката ще знаят кое как се сваля и от къде се промива ако може някой да ми обясни(по възможност и снимки). До колкото разбрах се свалят 2та маркуча влизащи в купето. Обаче се разкачат само от страната в купето и завираш там пароструйката или какво ...
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
lubo_gti написа:значи аз имам проблем с парното работи само на 3.Махнах кората под жабката но там нямам такава платка!Та въпроса ми е къде може да е?Ако искате колеги мога и утре да ви снимам как е точно при мен?!
lubo_gti написа:колега Golf_Diesel_ аз миналата година сменях радиаторчето и се сваля само барчето
Колега щом си сменял радиаторчето значи си разкачал кабела на вентилатора а на 2-ката там където се закача кабела е и плочката с бушона.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Парното на Golf 2 - всички проблеми!
Колеги, за да се облепят клапите става ли само да се свали кората под жабката или трябва да се сваля заедно с радиаторчето на парното да се сваля всичко?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта