проблеми с карбуратора на Golf 2 1.8
проблеми с карбуратора на Golf 2 1.8
При стартиране на студен двигател колата се дави - получава много гориво- свещите са влажни. Сменил сам термодатчиците на двигателя. Търся електрическата схема на превключвателите на карбуратора. Колата е 1986 година с код на двигателя GU
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Идея си нямам от тоя тип карборатор....
При мен са цял отбор
http://lyubohitbg.hit.bg/vwmeeting_29_0 ... C01961.JPG
PACO
При мен са цял отбор
http://lyubohitbg.hit.bg/vwmeeting_29_0 ... C01961.JPG
PACO
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 14:20, променено общо 2 пъти.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
има една мембрана-черна е на цвят отстрани отгоре на капака на карбуратора-под кутията на възд. филтър. като запалиш студен биметалната пружина на дроселната клапа затваря дросела на смукача-е тая мембрана се грижи да го отвори леко за да може все пак да си поема въздух.
по скъпия вариант е нова за около 60-70 лв а по евтиния е някъде да ти засмуква въздух по вакуумите.
провери мембраната на спрян мотор с маркуче с уста-ако задържа-е здрава ако не-60-70 кинта...
пробвай и двата извода на мембраната.
за съжаление по ми се мисли че е скъсана...
по скъпия вариант е нова за около 60-70 лв а по евтиния е някъде да ти засмуква въздух по вакуумите.
провери мембраната на спрян мотор с маркуче с уста-ако задържа-е здрава ако не-60-70 кинта...
пробвай и двата извода на мембраната.
за съжаление по ми се мисли че е скъсана...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 76 госта