Голяма вибрация на празен ход.
Голяма вибрация на празен ход.
(За Голф3) Значи на празен ход колата ще се разглоби от вибрация. Водих я на диагностика и казаха че двигателя е в ред. Проблема според тях е връзката на двигателя с рамата на колата. В момента колата е на 3 тампона, предния сега го смених. Някой ако знае къде да отида за да ми оправят колата ще съм много благодарен.
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте!И при мен го има същия проблем,макар и не толкова силно изразен.Само предния тампон съм сменил-проблема остана.На празен ход-вибраций,като се повишат оборотите-няма.Има ли начин да се разбере дали и другите два са за смяна без да се свалят?Смяна-къде и колко?Пасат 1.8 92-ра,ABS.Благодаря предварително!
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Не се засягай, но ако можеше да се "държи" на един тампон по-малко, повярвай нямаше да го сложат. А що се отнася до твоя случай, както виждаш държи се (не е паднал двигателя), но тресе и ако продължаваш да караш така простичко ще се прецакат и другите тампони. Тогава ще ти излезе още по-евтино.ganio написа:Задния тампон мисля, че е скъсан, но му е много скъпа смяната. Но все пак на 3 точки трябва да се държи.
Ииии аман от тез тампони и вибрации, аз писах за моя проблем във форума след срещата ми с капак на шахта...голяма и скъпа веселба стана...
смених предния централен барабар с гредата както и задния който е под моното, вибрациите ми намаляха ама пак не беше същото.
Тъкмо сега идвам от Dosy с нов тампон за този на скоростите, който крепи (само той остана несменен - майсторите казаха, че бил маслен и щом не бил протекъл значи е здрав..дрън дрън що ли им вярвам). Dosy ми каза , че ме е уредил с възможно най-истинския Feby ...ами ще видим , утре съм на майстор да го сменим .Ако и тва не помогне.............аман от тез тампони и вибрации.....
смених предния централен барабар с гредата както и задния който е под моното, вибрациите ми намаляха ама пак не беше същото.
Тъкмо сега идвам от Dosy с нов тампон за този на скоростите, който крепи (само той остана несменен - майсторите казаха, че бил маслен и щом не бил протекъл значи е здрав..дрън дрън що ли им вярвам). Dosy ми каза , че ме е уредил с възможно най-истинския Feby ...ами ще видим , утре съм на майстор да го сменим .Ако и тва не помогне.............аман от тез тампони и вибрации.....
:)
само да довърша по последния си пост - след смяната и на последния на двг-то - тоз тампон на скоростите - мотора заспа, камък ми падна от сърцето колата ми отново е ОК
пу пу пу пу да не чуе рогатия
пу пу пу пу да не чуе рогатия
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: :)
One написа:...
Колега колко кинта е този най-истински Феби.
Re: :)
silent написа:колко кинта е този най-истински Феби.
В магазина на Софрост в Младост 4 Доси мо го продаде за 35лв
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: :)
One написа:silent написа:колко кинта е този най-истински Феби.
В магазина на Софрост в Младост 4 Доси мо го продаде за 35лв
ефтино ти ги е дал
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта