Отново за Пиербург2е2
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи ще пиша последователно операциите кадето направих:
1. кабелите на датчиците на главата за управление бяха изгорели и ги сменох.С пробна лампа установих че ве4е идва ток и до подгревателя на въздушната клапа и на погряващото устроиство в всмукателния колектор.
Но колата продължи да работи гадно и на газ и на бензин.
2.Установих че ми е спукана капачката не делкото и и е счупен кокса-смених я.На газ замърка , но на бензин гаднич 4ерен пу6ек и лошата работа остана.
3.Започнах карбуратора-но при свалянето,както вече написах счупих пласмасовия кожух на термо ампулата.Търсих и арабите ми искаха 40лв и не им дадох. На мойта приятелка баща и работи в кремиковци и за един дем ми направи месингова като каза че стругаря не се е бавил повече от 30мин.Стана Вечна.
4.Понеже леко заваля ремонта стана в мазето. Целите стени ги облепих с чертежи,разрези и схеми на карборатора.Разглобих го до основи извадих шпрея и прасках като гледах на 4ертежите каде трябва да излиза като праскам.След това го измих с коресели и четка за зъби.След това с помпата го продухах. Смених му гарнитурката и иглата и гумичката на жигльора за празен ход. След това всички маркучета на вакума за управление на оборотите.Сглобих го и го монтирах. Ефекта не беше по различен-направих едно кръг4е колата варвеше като бясна но нямаше смукач и ниските - работе6е на 200 -300 оборота и пушеше черно.Идваше ми да се наведа и да си изям к*ра.
Пак се зачетох и стигнах до извода че е само икономайзера-и вено беше той-дави мамка му,защото като я изфорсирам да 6000об явно изсмукава бензина и 1 мин работят малките после изчезват.Смених му платната ефекта бе6е същия.Тогава подложих от долната и от горната му страна по още една гарнитурка и се оправи.Докога незнам-в4ера и днес минах около 120км тест на бензин не ми е дала никакви проблеми.Даже тази сутрин си регулурах и термо ампулата да ми държи 1600 об и всичко за сега работи и на газ и на бензин като от Нюрмберг е. Ама до кога незнам.Но моето мнение е че карба от технически гледна точка е измислен много добре ама за тяхните стандарти-да караш на бензин и да имаш пари за оригинални резервни части - 350лв е термо ампулата в юнитрейд. Кажете вашето мнение за ремонта дето направих.
1. кабелите на датчиците на главата за управление бяха изгорели и ги сменох.С пробна лампа установих че ве4е идва ток и до подгревателя на въздушната клапа и на погряващото устроиство в всмукателния колектор.
Но колата продължи да работи гадно и на газ и на бензин.
2.Установих че ми е спукана капачката не делкото и и е счупен кокса-смених я.На газ замърка , но на бензин гаднич 4ерен пу6ек и лошата работа остана.
3.Започнах карбуратора-но при свалянето,както вече написах счупих пласмасовия кожух на термо ампулата.Търсих и арабите ми искаха 40лв и не им дадох. На мойта приятелка баща и работи в кремиковци и за един дем ми направи месингова като каза че стругаря не се е бавил повече от 30мин.Стана Вечна.
4.Понеже леко заваля ремонта стана в мазето. Целите стени ги облепих с чертежи,разрези и схеми на карборатора.Разглобих го до основи извадих шпрея и прасках като гледах на 4ертежите каде трябва да излиза като праскам.След това го измих с коресели и четка за зъби.След това с помпата го продухах. Смених му гарнитурката и иглата и гумичката на жигльора за празен ход. След това всички маркучета на вакума за управление на оборотите.Сглобих го и го монтирах. Ефекта не беше по различен-направих едно кръг4е колата варвеше като бясна но нямаше смукач и ниските - работе6е на 200 -300 оборота и пушеше черно.Идваше ми да се наведа и да си изям к*ра.
Пак се зачетох и стигнах до извода че е само икономайзера-и вено беше той-дави мамка му,защото като я изфорсирам да 6000об явно изсмукава бензина и 1 мин работят малките после изчезват.Смених му платната ефекта бе6е същия.Тогава подложих от долната и от горната му страна по още една гарнитурка и се оправи.Докога незнам-в4ера и днес минах около 120км тест на бензин не ми е дала никакви проблеми.Даже тази сутрин си регулурах и термо ампулата да ми държи 1600 об и всичко за сега работи и на газ и на бензин като от Нюрмберг е. Ама до кога незнам.Но моето мнение е че карба от технически гледна точка е измислен много добре ама за тяхните стандарти-да караш на бензин и да имаш пари за оригинални резервни части - 350лв е термо ампулата в юнитрейд. Кажете вашето мнение за ремонта дето направих.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сега аз да споделя моят опит с този прочут карбуратор - По едно време правеше тези мизерии с давенето и един майстор ми каза точно платната на економайзер-а....е да, но отидох при ваското1 и той ги гледа и си бяха уред...оказа се, че иглата не е затваряла добре и затуй се оливал с бенз карб-а, имаше ръб на иглата, ваското го изпили и повече този проблем с давенето го няма.
Другата мизерия разбира се е прочутата термоампула - какво беше предишното състояние - палиш колата на студено, дига си там за няколко секунди около 2000-2200 оборота, след това оборотите падат и гасне ако не се форсира....никакъв смукач Държа да подчертая, че това не беше от вакуум регулатора на въздушната клапа..той е сменен и си работи...просто така беше регулирана там механиката на газта при термоампулата, защото тя нещеше да сваля оборотите, ами напротив - като позагрее колата чак тогава включва смукача и си ги държи и не ги сваля докато колата не прегрее....
Айде пак при Ваското Гледаме, мислиме...оказа се, че там при колекторите имало някакво гнусно уплътнение дето се спича с времето и запушва пътя на антифриза - ефект-а е, че не циркулира достатъчно антифриз през ампулата, тя не загрява, пастата вътре не се разширява и следователно там не излиза онуй палче дето бута механиката, за да свали оборотите...
РЕШЕНИЕТО - един байпас на стария маркуч, два тройника сложихме и отклонихме директно от маркучите за парното оттам да циркулира антифриза и сега си сваля оборотите Но пак има малко закъснение, което предполагам е от стара ампула....нормализира оборотите, чак като е стрелката малко преди половината или на половината вече....а не като излезне от бялото...според мен просто ампулата е стара и реагира по-бавно...някой ако има идея какво друго може да е да казва
Иначе като разход съм си много доволен...карам си го на бенз и немога да се оплача...повече от 10/100 рядко стига и то това в задръстванията..а с мойто пенсионерско каране си докарвам съвсем приличен смесен разход.
Това е, дано съм бил полезен на колегите с 2Е2
Другата мизерия разбира се е прочутата термоампула - какво беше предишното състояние - палиш колата на студено, дига си там за няколко секунди около 2000-2200 оборота, след това оборотите падат и гасне ако не се форсира....никакъв смукач Държа да подчертая, че това не беше от вакуум регулатора на въздушната клапа..той е сменен и си работи...просто така беше регулирана там механиката на газта при термоампулата, защото тя нещеше да сваля оборотите, ами напротив - като позагрее колата чак тогава включва смукача и си ги държи и не ги сваля докато колата не прегрее....
Айде пак при Ваското Гледаме, мислиме...оказа се, че там при колекторите имало някакво гнусно уплътнение дето се спича с времето и запушва пътя на антифриза - ефект-а е, че не циркулира достатъчно антифриз през ампулата, тя не загрява, пастата вътре не се разширява и следователно там не излиза онуй палче дето бута механиката, за да свали оборотите...
РЕШЕНИЕТО - един байпас на стария маркуч, два тройника сложихме и отклонихме директно от маркучите за парното оттам да циркулира антифриза и сега си сваля оборотите Но пак има малко закъснение, което предполагам е от стара ампула....нормализира оборотите, чак като е стрелката малко преди половината или на половината вече....а не като излезне от бялото...според мен просто ампулата е стара и реагира по-бавно...някой ако има идея какво друго може да е да казва
Иначе като разход съм си много доволен...карам си го на бенз и немога да се оплача...повече от 10/100 рядко стига и то това в задръстванията..а с мойто пенсионерско каране си докарвам съвсем приличен смесен разход.
Това е, дано съм бил полезен на колегите с 2Е2
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
иначе при мене сега си е както написах почти като от Нюрмберг-сутринта небеше толкова студено-запали и си застана на 1300об-след 1 мин ги дигна на 1600 и като стрелката излезна от бялото бяха на 1000.И кажете каде се намира това уплатнение-на мене газаджиите са ми варзали изпаритела след ампулата и после отива в механизма за управление на въздушната клапа-изпаритела като е загряла не можеш да го пипнеш-предполагам 4е си минава вода оттам
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Писна ми от тоя карбуратор - накрая малко по малко го смених целия.
На мене сутрин ми пушеше черно яко и се давеше самата кола, въобще не поемаше, мизерията беше пълна. Това става след множество интервенции и така нататъка. като загрееше работеше добре, обаче равносметката беше 25 на сто разход. Отидох при Васко, гледа го, мисли го, всичко горе долу наред. Само забравих да кажа че на ходих на газ анализатор и не можа да ми хване стоиности, не можеше да отчита до толкова много. Та Васко го гледа, извади от някаде карбуратор, цял, съпоставихме ги двата и всичко еднакво. Накрая се оказа че единия ми жиглиор непонятно защо е доста по голям от колкото на другия карб. Сменихме го, отидох на анализатора, хвана ме вече машинарията, колата спря да се дави и да пуши, сега само остава да видя как ще е с разхода.
На мене сутрин ми пушеше черно яко и се давеше самата кола, въобще не поемаше, мизерията беше пълна. Това става след множество интервенции и така нататъка. като загрееше работеше добре, обаче равносметката беше 25 на сто разход. Отидох при Васко, гледа го, мисли го, всичко горе долу наред. Само забравих да кажа че на ходих на газ анализатор и не можа да ми хване стоиности, не можеше да отчита до толкова много. Та Васко го гледа, извади от някаде карбуратор, цял, съпоставихме ги двата и всичко еднакво. Накрая се оказа че единия ми жиглиор непонятно защо е доста по голям от колкото на другия карб. Сменихме го, отидох на анализатора, хвана ме вече машинарията, колата спря да се дави и да пуши, сега само остава да видя как ще е с разхода.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
и на мене ми писна и реших да карам само на газ-макар че ми се искаше (понеже тази година си купих нов изпарител Ловато) да я паля сутрин на бензин да позагрее,за да не преебам изпарителя ама явно няма да стане.Иначе за жигльорите на парва степен ми е 107 а на 2ра е 127.Пробвах да ги обарна ефекта е поразителен-сутрин се дави яко но като загрее варви като самолет, но така и гори. Искам да ви питам дали не е от: има един буклук отпред на карба за подгряване на дифузура на 1ва камера-той ми е счупен и аз го махнах. Вчера ходих до магазина на пиербург на симеон имат го ама е 60лв. И сега незнам какво да правя:(
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Transporter8800 и 53 госта