Отново за Пиербург2е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Вто 06 дек 2005 22:06


На Колзодуй има едно магазинче само за части за карбуратори...някъде около 50 лв. струва...точно магазинчето е до Бай си незнам кой беше там един дето оправя карбуратори...всичко има там...термо ампулата там без кожуха май беше 70 лв...




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 07 дек 2005 16:18


Да пробит е(вакуума)сега щото съм финансово затруднен няма да си купувам.Проблема го реших като лошчето го варзах с една тел в крайно положение а вакуумните маркучи ги запуших и сутринта нямах абсолютно никакви проблеми:)Пък може и така да си го оставя:D


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 07 дек 2005 16:27


:shock: :shock:
Защо амркучите?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 07 дек 2005 18:10


защото единя от вакуумните маркучи идва от трабата за сервото-над не го пък е маркуча за вакуум на вакуумния регулатор ма делкото.Така като го правих това(вакуума на въздушната клапа)забелязах че колата работи добре,но отзад в ауспуха се чуваха пукания и на газ и на бензин,издърпах маркуча седи на позиция Б и го запуших с пръст пуканията и тресенето на двигателя изчезнаха-и го запуших. А вакуума на възд.клапа като духна или смукна-и в двата отвори А и Б се чува съскане,значи и двата вакуумни маркучи са дърпали въздух оттам. Иначе колата сега направо мърка и ми даде разход на газ 9,7 градско-с автоматичния смукач,винаги ми е горила 10-11 а понякога зимата е стигала и до 12 :idea:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 07 дек 2005 18:24


В какво положение си оставил сега клапата за въздуха? В смисъл като е студена?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 10 дек 2005 15:20


ми с бургия го правих-5мм


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 12 дек 2005 10:05


Даже и снимах какво съм направил ама незнам как да сложа снимките-ако ми кажете как ще ги сложа :?:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 13 дек 2005 10:24


Искам да питам някои които знае.Значи намеих си една програма за Г2 инсталира се и е много готина.Там пише за Пиербург 2е2 за 1.6 и за 1.8-разликата е в жигльорите.Значи за 1.6 пише че на първа камера главния горивен жигльор е 110 а на втора 127.5.При мене е 102.5 на 127.5-това ли е разликата на конете защото моя RF е 72 коня а например EZ e 75 коня?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 20 дек 2005 11:45




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 20 дек 2005 11:48


[url]http://www.snimka.bg/album.php?album_id=15472&photo=2[/url]


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 20 дек 2005 11:48


еми незнам как става с снимките


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Вто 20 дек 2005 12:11


Тъкмо мислех, че си сбъркал карбуратора и после се сетих, че ни показваш как си отворил въздушната клапа :lol:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 20 дек 2005 12:42


Ходих до магазина на Пиербург на симеон и някаква пресе4ка.И ВИ КАЗВАМ ТАМ Е НЕВЪЗМОЖНО СКЪПО-НЕ ХОДЕТЕ.Вакуумчето за въздушната клапа е 80лв,а реотан4ето за подгряване на първа степен е 60лв.И продавачката е една много тъпа пу*ка.Като я попитах що е толкова скъпо тя ми отговори-"ТЕЗИ КАРБУРАТОРИ(2Е2) И КОЛИТЕ НА КОЙТО СА, СА АНТИКИ!!!!!!И едва се въздаржах да и кажа че майка и е антична.Незнам за вас ама аз не мисля че карам антика. Вие как мислите?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 20 дек 2005 13:49


hristian37 написа:Ходих до магазина на Пиербург на симеон и някаква пресе4ка.И ВИ КАЗВАМ ТАМ Е НЕВЪЗМОЖНО СКЪПО-НЕ ХОДЕТЕ.Вакуумчето за въздушната клапа е 80лв,а реотан4ето за подгряване на първа степен е 60лв.И продавачката е една много тъпа пу*ка.Като я попитах що е толкова скъпо тя ми отговори-"ТЕЗИ КАРБУРАТОРИ(2Е2) И КОЛИТЕ НА КОЙТО СА, СА АНТИКИ!!!!!!И едва се въздаржах да и кажа че майка и е антична.Незнам за вас ама аз не мисля че карам антика. Вие как мислите?

Не и се връзвай на глупостите, не виждаш ли че нищо не разбира, това все пак са едни от последните масови коли с карбуратори :wink: Аз ще се изсипя с един К-126 дето е от втората световна война, да видим кво ще измисли за него, согурно е от каменната ера :wink:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 21 дек 2005 10:06


А иначе по темата за отварянето на възду6ната клапа-работи без проблеми разликата е обаче че сутрин не пали от 4етвърт а от 2-3 оборота,но мисля да си я оставя така



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта