Отново за Пиербург2е2
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
защото единя от вакуумните маркучи идва от трабата за сервото-над не го пък е маркуча за вакуум на вакуумния регулатор ма делкото.Така като го правих това(вакуума на въздушната клапа)забелязах че колата работи добре,но отзад в ауспуха се чуваха пукания и на газ и на бензин,издърпах маркуча седи на позиция Б и го запуших с пръст пуканията и тресенето на двигателя изчезнаха-и го запуших. А вакуума на възд.клапа като духна или смукна-и в двата отвори А и Б се чува съскане,значи и двата вакуумни маркучи са дърпали въздух оттам. Иначе колата сега направо мърка и ми даде разход на газ 9,7 градско-с автоматичния смукач,винаги ми е горила 10-11 а понякога зимата е стигала и до 12
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Искам да питам някои които знае.Значи намеих си една програма за Г2 инсталира се и е много готина.Там пише за Пиербург 2е2 за 1.6 и за 1.8-разликата е в жигльорите.Значи за 1.6 пише че на първа камера главния горивен жигльор е 110 а на втора 127.5.При мене е 102.5 на 127.5-това ли е разликата на конете защото моя RF е 72 коня а например EZ e 75 коня?
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ходих до магазина на Пиербург на симеон и някаква пресе4ка.И ВИ КАЗВАМ ТАМ Е НЕВЪЗМОЖНО СКЪПО-НЕ ХОДЕТЕ.Вакуумчето за въздушната клапа е 80лв,а реотан4ето за подгряване на първа степен е 60лв.И продавачката е една много тъпа пу*ка.Като я попитах що е толкова скъпо тя ми отговори-"ТЕЗИ КАРБУРАТОРИ(2Е2) И КОЛИТЕ НА КОЙТО СА, СА АНТИКИ!!!!!!И едва се въздаржах да и кажа че майка и е антична.Незнам за вас ама аз не мисля че карам антика. Вие как мислите?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
hristian37 написа:Ходих до магазина на Пиербург на симеон и някаква пресе4ка.И ВИ КАЗВАМ ТАМ Е НЕВЪЗМОЖНО СКЪПО-НЕ ХОДЕТЕ.Вакуумчето за въздушната клапа е 80лв,а реотан4ето за подгряване на първа степен е 60лв.И продавачката е една много тъпа пу*ка.Като я попитах що е толкова скъпо тя ми отговори-"ТЕЗИ КАРБУРАТОРИ(2Е2) И КОЛИТЕ НА КОЙТО СА, СА АНТИКИ!!!!!!И едва се въздаржах да и кажа че майка и е антична.Незнам за вас ама аз не мисля че карам антика. Вие как мислите?
Не и се връзвай на глупостите, не виждаш ли че нищо не разбира, това все пак са едни от последните масови коли с карбуратори Аз ще се изсипя с един К-126 дето е от втората световна война, да видим кво ще измисли за него, согурно е от каменната ера
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта