Само не знам как ще си с разхода. Защото идеята на тая клапа е да обогати сместа на студено и като загрее да се отвори напълно от биметалната пластина, която пък се нагрява от охладителната течност.
На загрял двигател трябва да е напълно отворена, т.е. перпентикулярно.
Отново за Пиербург2е2
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Биметалната пружина ми работи.Тя се скъса миналата година-незнам защо и един познат които работи в сервиз ми даде почти същата ама от БМВ-става без проблем даже и белезите и съвпадат.Намалих разстоянието на 4мм(пак с бургия го правих), и сега сутрин като запаля нямам проблем и след около 4-5мин въздушната клапа си е отворена нацяло.И мисля да не пипам пове4е.Може би само ама това ще е по нататъка ще сменя горивния жигльор на 1ва степен с 110.Сега ми е 102.5 и варви много добре и гори 8градско на бензин.Ама преди като си правих експерименти слагах на 1ва степен 127,5 и колата направо лете6е,ама и разхода беше около 10.Някои от вас може ли да ми каже какви са му жигльорите,защото както писах в програмата която си намерих за голф/джета2 пише че на първа степен е 110, а на втора 127.5-говорим за 1.6.За 1.8 са други но и въздушните са други.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
"G" даи малко повече информация-щото както си го написал може да е от много неща.Провери първо триточковия модул дали влиза излиза.След това провери термо ампулата-на загрят двигател драпни буксата на триточковия модул-буталцето му трябва да се прибере и колата да загасне ако не угасне пиши.След това кажи на гас ли си на бензин ли си-опиши по подробно пък после ще умуваме
ре
на бензин сам като му дръпна буксата не гасне а и едно от маркучетата липсва от 3позиционния блок аз лесно мога да го сложа но не знам каде отива
GOLF 2GL
ТИЯ ХОРА СА ВЕЛИКИ ТА ЗНАЧИ ТОВА ЧУДО ДЪРЖИ ВИСОКИ ОБОРОТИ И НЕ ГИ СВАЛЯ СВАЛЯЛ СЪМ ДОРИ БОЛТА ЗА РЕГ. НА ПРАЗЕН ХОД И ПАК СЪЩОТО
- Golf 2GL
- Мнения: 177
- Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами в този карбуратор има 100 неща, които влияят на оборотите.
Ако смяташ да се бориш сам, мога да ти дам линк към една велика книга за Голф 2, на руски. Към 105 мб.
Ако не, доколкото знам vaskoto го разбира тоя карбуратор, отиди при него.
На мен даже във форума ми диагностицира един проблем по колата, без да я е виждал
Ако смяташ да се бориш сам, мога да ти дам линк към една велика книга за Голф 2, на руски. Към 105 мб.
Ако не, доколкото знам vaskoto го разбира тоя карбуратор, отиди при него.
На мен даже във форума ми диагностицира един проблем по колата, без да я е виждал
- bluefen
- Мнения: 886
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
абе даваи книгата ) 4е.....положението е олеле при мен нещата на студен двигател са трябва да се кара в доста високи обороти иначе гасне а за разхода.........ми......към 13 отива,вървежа е зле дори и на топал двигателк все едно карам кола 8 тона :П а и имаше някои колега дето не го беше хванал газ анализатора е да бъде спокоен и мене не ме хвана :П
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта