Отново за Пиербург2е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 21 дек 2005 10:23


Само не знам как ще си с разхода. Защото идеята на тая клапа е да обогати сместа на студено и като загрее да се отвори напълно от биметалната пластина, която пък се нагрява от охладителната течност.

На загрял двигател трябва да е напълно отворена, т.е. перпентикулярно.




Потребителски аватар
G
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот G » Сря 21 дек 2005 12:53


проблем с пиербърга двигателя държи постоянно високи обороти понякога ги намаля и после сам ги вдига може ли някои да помогне благодаря ви предварително


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 21 дек 2005 13:28


Биметалната пружина ми работи.Тя се скъса миналата година-незнам защо и един познат които работи в сервиз ми даде почти същата ама от БМВ-става без проблем даже и белезите и съвпадат.Намалих разстоянието на 4мм(пак с бургия го правих), и сега сутрин като запаля нямам проблем и след около 4-5мин въздушната клапа си е отворена нацяло.И мисля да не пипам пове4е.Може би само ама това ще е по нататъка ще сменя горивния жигльор на 1ва степен с 110.Сега ми е 102.5 и варви много добре и гори 8градско на бензин.Ама преди като си правих експерименти слагах на 1ва степен 127,5 и колата направо лете6е,ама и разхода беше около 10.Някои от вас може ли да ми каже какви са му жигльорите,защото както писах в програмата която си намерих за голф/джета2 пише че на първа степен е 110, а на втора 127.5-говорим за 1.6.За 1.8 са други но и въздушните са други.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 21 дек 2005 14:16


"G" даи малко повече информация-щото както си го написал може да е от много неща.Провери първо триточковия модул дали влиза излиза.След това провери термо ампулата-на загрят двигател драпни буксата на триточковия модул-буталцето му трябва да се прибере и колата да загасне ако не угасне пиши.След това кажи на гас ли си на бензин ли си-опиши по подробно пък после ще умуваме


Потребителски аватар
G
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот G » Сря 21 дек 2005 14:24


на бензин сам като му дръпна буксата не гасне а и едно от маркучетата липсва от 3позиционния блок аз лесно мога да го сложа но не знам каде отива


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 21 дек 2005 14:28


Изображение

Хайде, тичай за шишето :lol:


Потребителски аватар
G
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот G » Сря 21 дек 2005 14:29


аз така и така ще ходя на ''КОЗЛУДУИ'' там ще отида до Васо да го прослуша щото вече се чудя какво ли е гледам го точно е така :shock :?: :evil:


Потребителски аватар
G
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот G » Сря 21 дек 2005 14:35


GOLF GL ИМАШ ГО ШИШЕТО КАДЕ Я НАМЕРИ ТАЯ СНИМКА И ИМА ЛИ ОЩЕ


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 21 дек 2005 14:38


Снимката я открих случайно от братушките.
Но ако ти трябва нещо по този карбуратор, питай.

Лично мнение: след посечението на Козлодуй колата почна да харчи 14 на сто. След това аз прерових света докато изуча карбуратора


Потребителски аватар
G
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

GOLF 2GL

Мнениеот G » Сря 21 дек 2005 14:45


ТИЯ ХОРА СА ВЕЛИКИ :D ТА ЗНАЧИ ТОВА ЧУДО ДЪРЖИ ВИСОКИ ОБОРОТИ И НЕ ГИ СВАЛЯ СВАЛЯЛ СЪМ ДОРИ БОЛТА ЗА РЕГ. НА ПРАЗЕН ХОД И ПАК СЪЩОТО


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 21 дек 2005 15:34


Ами в този карбуратор има 100 неща, които влияят на оборотите.
Ако смяташ да се бориш сам, мога да ти дам линк към една велика книга за Голф 2, на руски. Към 105 мб.

Ако не, доколкото знам vaskoto го разбира тоя карбуратор, отиди при него.
На мен даже във форума ми диагностицира един проблем по колата, без да я е виждал :D


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Сря 21 дек 2005 17:31


абе даваи книгата :)) 4е.....положението е олеле при мен нещата на студен двигател са :( трябва да се кара в доста високи обороти иначе гасне :) а за разхода.........ми......към 13 отива,вървежа е зле дори и на топал двигателк все едно карам кола 8 тона :П а и имаше някои колега дето не го беше хванал газ анализатора е да бъде спокоен и мене не ме хвана :П


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 21 дек 2005 18:23


колеги ми аз откакто правих ремонта съм много доволен на бензин-сутрин си я паля -форсира се до 2500об,после пада на 1000 и след 1мин е на 1500-като излезе стрелката на температурата от бялата зона вече съм на 1100об и после си ми падат на хиляда и си вклучвам нитрото ве4е(газта) :lol:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 21 дек 2005 18:25


нали ви казах 4е покраи този карбуратор намерих страшно много литература имам я тази книга 100мб,след това имам инсталационен диск с програма и 100 други неща още ама като незнам каде да ги кача?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 21 дек 2005 18:27


bluefen- и аз бях така с газ анализатора и знаеш ли кое се оказа-икономайзеря яко дави-това е нещото което найбърка работата на този карбуратор иначе е много добре измислен и ако знаеш как да си го регулираш е много добре



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта