Zdraveite, radvam se na novija forum i se 4udq kvo da pi6a
Na skoro raglejdah danni na moja motor ABS i go sravnqvqh sa 1.8 dvigatelite na Golf 2, okazva se 4e te sa to4no syvpadenie ta se bjah zamislil da iztresa edin KR na moita 3-ka, kakvo mislite dali 6te stane, znam 4e trqbva da smena kup 4asti za da moga da go upravlqvam toq zvqr ama 139 konq sa po dobre ot 90, kak mislite
Smqna dvigatel
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
prj57 написа:Skorostite ne sa problem, no 2.0 dvigatel moje i da ne vleze zaradi zahva6taneto na samija dvigatel, a az smjatam da smenja samo glavata i kakvoto se naloji dopylnitelno...
Аз като песимист (добре информирам оптимист)
това е блока на KR.
това е твоя и до тук добре (макар, че не съм ги огледал много подробно) :
Трябва ти главата(оборудвана), инжекциона, компютъра и бензинова помпа.
Къде ти е дистрибуторната капачка, не е ли долу на коляновия вал, защото на 16V са на разпределителния, но това не е чак болка за умиране.
Под инжекциона разбирам всичко, в т.ч. дебитомери (AFM), датчици и т.н.
Тези двг имат над масления филтър система (антифриза минава от там) за допълнително охлаждане.
П.П. Със сигурност пропускам нещо.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Brabus, vinagi si me izumqval sys informaciq po kakvato i da e tema svyrzana s VW... Mnogo si prav, KR 6te e problem za slagane na ABS injekciona e mehani4en, debitomeri, dat4ici i pro4ie... no moje bi PB glava ili napravo PG dvigatel moje bi 6te stanat po lesno...
P.S. Ot kyde vadi6 takiva shemi, mnogo sa polezni?
P.S. Ot kyde vadi6 takiva shemi, mnogo sa polezni?
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
prj57 написа:Brabus, vinagi si me izumqval sys informaciq po kakvato i da e tema svyrzana s VW... Mnogo si prav, KR 6te e problem za slagane na ABS injekciona e mehani4en, debitomeri, dat4ici i pro4ie... no moje bi PB glava ili napravo PG dvigatel moje bi 6te stanat po lesno...
P.S. Ot kyde vadi6 takiva shemi, mnogo sa polezni?
Значи отзад напред. За схемите от тук
http://www.elcats.ru/audivw/?urlid=23 страшен сайт
Що се отнася за РВ двигателя, ако искаш може да се видим да ти го покажа (колкото може да се види така). Защото не знам дали ще мога да дойда на извънредната среща.
П.П. Сетих се и още: ще се сменя генерацията (двуцевката). Абе не си е работа, т.е. работа си е но много пари ще излезе.
П.П.1 Да споделя моята най-щура идея. От няколко месеца ме гложди слагането на VR6 в моето купе. Но първо и най-основно е че нямам парите. Както всички знаем предвидения ремонт накрая винаги излиза сроковете и парите умножени по две.
А както и да правя сметката се стигам до около 10 000 лв., коета ми е непосилно на тоз етап. Но човек никога не знае (играя редовно тото )
Що се отнася до промени по двигателя можеш да се поразровиш по-обстойно и на този сайт (само с уговорката, че там го правят освен с много мерак и с много пари)
http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=38
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Misylta be6e, 4e razmera na cilindrite i bloka na dvigatelja na ABS i PB ili PG dvigatelite na Golf 2 sa identi4ni, ta ako se smeni samo glavata na cilindrite ot PB dvigatel koite 6te doide i sys pylnija injekcion ne6tata stavat mnogo po dobre za pipane kade sa 90 konja mono i kade sa 112 pylen injekcion, ne e mnogo v kone ama pone s promeni 6te se postigat pove4e kone otkolkoto na mono-to.... Znam 4e mi trjabva kompjutyr za pylnata injekcija, debitomer za vyzduha i mai tva sa po serioznite 4asti drugoto 6te kaja 4e moje da se nare4e "ponosimi" razhodi za smjanata....
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Самата глава като цена втора употреба не знам как върви. Да кажем 300 лв., компютър от 80 до 150 лв. (това е проверено), остава инжекционната система (тук не знам нищо за цени) и бензинова помпа (при мен са две и едната нова е около 350 лв.)
Само за ориентир дюзата е електрическа и нова е около 200 лв./бр.
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=052-70&cid=110
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Kato pravja edna gruba smetka , glava ot PB motor 6te izleze nai evtino, imam prijatel4e koeto ima kolektora taka 4e cenata pada malko djuzite kaza 4e moje da gi vzeme tynko taka 4e da kajem i tam njakoi drug lev nadolu i ostana samo debitomer i kompjutyr... i napravo ne mi se misli tva 6te e vyrha na moite injinerni sposobnosti da smenjam glava na dvigatel, kato im kaja na tija v koleja napravo 6te gi zavra pod masata...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта