проблем с аванса на 2е
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
проблем с аванса на 2е
колеги имам проблем с мотор 2е голф 3 аванса щрака и на бензин и на гас всички ремъци са зацепени както трябва правена е центровка с ел.стрбускоп и аванса пак чука оборотите са 1200 като запаля са 900 дам ли гас после падат до 1200 и по надолу не мърдат
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: проблем с аванса на 2е
viewtopic.php?f=6&t=271012 прочети постовете на radotom как се прави центровка на тоя мотор.
Надявам се така сте постъпили и вие.
Високите на празен ход: разбутан дебитомер, смукане на въздух от някъде и т.н.
Надявам се така сте постъпили и вие.
Високите на празен ход: разбутан дебитомер, смукане на въздух от някъде и т.н.
- toci_81
- Мнения: 189
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
- Автомобил: Golf 5 Plus TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Ботевград
Re: проблем с аванса на 2е
здр колега откачасе темп датчика за да влезе компа в авариен режим и тогава с стробоскопа
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: проблем с аванса на 2е
toci_81 написа:здр колега откачасе темп датчика за да влезе компа в авариен режим и тогава с стробоскопа
прочетох го това за откачането на датчика ще опитаме и така
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19563
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с аванса на 2е
toci_81 написа:... откачасе темп датчика за да влезе компа в авариен режим и...
Тоци, това е вярно, но се отнася за двигатели 2Е до 08.'92г.
До този момент Digifant нямат диагностичен извод, но са доста тъпички - не си помнят грешките Каквато и грешка да има отчетена, след гасене на мотора тя се затрива и ако няма причини да бъде записана наново - не се записва.
При Голф този мотор вече задължително има диагностика.
Ама и си помни грешките
Демек - ти наистина ще го вкараш в авариен режим, ама после много вероятно е да си остане в такъв!
- toci_81
- Мнения: 189
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
- Автомобил: Golf 5 Plus TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Ботевград
Re: проблем с аванса на 2е
radotom написа:toci_81 написа:... откачасе темп датчика за да влезе компа в авариен режим и...
Тоци, това е вярно, но се отнася за двигатели 2Е до 08.'92г.
До този момент Digifant нямат диагностичен извод, но са доста тъпички - не си помнят грешките Каквато и грешка да има отчетена, след гасене на мотора тя се затрива и ако няма причини да бъде записана наново - не се записва.
При Голф този мотор вече задължително има диагностика.
Ама и си помни грешките
Демек - ти наистина ще го вкараш в авариен режим, ама после много вероятно е да си остане в такъв!
ok мерси колега незнаех
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: проблем с аванса на 2е
вчера ходих в Герман при колегата Мишо закачи буксата на диагностиката изключи автоматичната корекция на делкото направи центровка изтри всички натрупани грешки и вече на слушам досадното чукане на аванса
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта