От Плевен съм и си ходя винаги при един и същи майстор.скоро си купих голф4 99г. 1.9tdi AHF 110hp и искам да го обслужа и майстора ми изброи следните неща:
-2 ремъка
-6 ролки
-3 филтъра
-труд
-БЕЗ МАСЛОТО
800ЛВ
Питам това нормално ли е за тоя голф. И какви са т ези 2 ремъка и тези 6 ролки ...за първи пут чувам. Моля ви кажете нормално ли е и ако не, да бегам и да ходя при друг.Препоръчайте някой от Плевен и кажете по принцип колко струва едно сменяне на ролки,ремък,филтри,масло,с труда. Мерси!
Искат ми 900лв за обслужване Голф4- Плевен
- miro.pushev
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 17:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
а
Е къде 6 ролки ве то да не е V6 това
- miro.pushev
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 27 дек 2008 17:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ааа
страно аз сам сас сащиа мотор.Има 4 ролки и еди ремък.циалата смяна ми излезе кам 800 с масло и тъи нататък.
- komitov
- Мнения: 176
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: ааа
ти хидравлика , алтернатор , климатик нямаш ли само ангренажен ремък ли има твоята каляска:?:atanas8002 написа:страно аз сам сас сащиа мотор.Има 4 ролки и еди ремък.циалата смяна ми излезе кам 800 с масло и тъи нататък.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
С оригинални части е над 1000лв. с труда -правиш и забравяш
правиш с менте части излиза ти наполовина(в най добрия случай) и после всеки ден трепериш дали ще се скъса ремъка или водната помпа ще блокира или някоя ролчица-и недай си боже да стане пускаш тема тук: колата се счупи какво да правя/майстора ме прецака/и т.н.
правиш с менте части излиза ти наполовина(в най добрия случай) и после всеки ден трепериш дали ще се скъса ремъка или водната помпа ще блокира или някоя ролчица-и недай си боже да стане пускаш тема тук: колата се счупи какво да правя/майстора ме прецака/и т.н.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
На моя AHF смяна на ремци,ролки,филтри,масло+труд120лв.-общо всичко дадох 550лв. като всички части бяха маркови.Поне на мен 800лв. ми се виждат адски много
3.8л. ми събира масло на мене и е до максимума.Проверено вече 2 пъти,остават ми 100-200гр. всеки път и ми стоят в мазето
gomez написа:Маслото - да вземеш 5 литра, колегите ми твърдяха че събира 3,8 литра, но ми събра 4,3 литра ( в Аутодата го дават 4,5 ) !
Успех
3.8л. ми събира масло на мене и е до максимума.Проверено вече 2 пъти,остават ми 100-200гр. всеки път и ми стоят в мазето
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Иво само оригинален оптегач на пистовия ремък(един с амортесьорче-99% от хората не го сменят-излишен разход викат:wink: ) струва с отстъпка 185лв. Оригиналната водна помпа е към 100лв. Хубаво масло 4л.х 25лв.=100лв. без да смятаме другите ролки,пистовия ремък, ангренажния ремък и труда на майстора -а и филтрите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта