Как да разбера че колата няма скрит дефект.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 06 яну 2006 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Как да разбера че колата няма скрит дефект.
Здравеите, скоро видях сайта на една кола и реших да жидя какво е.А то много интересно не мога да спра да чета в форумите, едно че е полезно но е и забавно.Та към въпроса.....До сега карах стар Пасат които за мене е най-великата кола, но вече годинките са му множко и аз лека по лека гледам да го погреба в гаража на село.Искам да си взема Г3 но тъй като нямам много опит искам да ви попитам по какво мога да позная една здрава от закрепена тройка, колко да и е компресията,как да разбера дали консумативите подлежат на смяна и т.н.Пържият Г3 които пробвах за малко да се разглоби като му набих спирачки от 150-0км/h то не беше щтракане пукане стъргане а тоя ми вика : Малко са за смяна накладките:То че неразбирам ама чак пък толкова.Последно по какво се познава хубавата кола,???????
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Аз съм съгласен с изброените в посочения адрес белези за избор на кола.Самоче надали има стара кола отговаряща на всички тези белези.Моята е пребоядисвана на цяло и е с лак.Но като цяло колата си я бива.Определено не отговаря на доста изисквания но доста трудно (да кажа и невъзможно ) е да се намери кола на около 10 години отговаряща поне на 50% от описаните характеристики.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 06 яну 2006 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колата на старо ВИНАГИ си е компромис и риск с който трябва да се съгласиш като я купуваш.
100% начини за установиш, освен основно разглабване и ел.магнитен резонанс на частите няма как да стане.
Но основните работи можеш да ги прегледаш стгласно изписаното в темата с линка.
Лично за мен основното което аз се старая да гледам, е състоянието на мотора.
Компресия, налягане на маслото, тракане на клапаните, състояние на съединителя, превключване на скоростите и така.
Тези проблеми са най кофти, и не са никак евтини за ремонт...
Окачването е относително евтино, /без амортесьори , пружини, хидр. рейка/, но в повечете случай, ще смениш амортесьорите много бързо, просто като се запознаят с нашите пътища изпускат, и инвестицията е от порядъка на 500 лв за всичките + тампони и каквото там намериш... Сменяват се САМО нови, и само чифт...
Мотора и него можеш да го правиш, но там нещата са капризни, и не са ввтини... та тук опира въпроса до това какво купуваш, за какви пари, и колко те лъжат...
Удари .. VW нямат много склонност да пускат ръжда, освен ако са оправяни след удар некчествено, но поне гледай да не е усукано купето, и да е наред геометрията на гумите .
Единственото което се доближава до 100% сигурност е в магазина новото... ама пък там ще е компромис с цената..
И в заключение, западняка не е толкова глупав, че да продава перфектната кола за да си купил "по-нова" или "по-голяма" пък дори да я е продал, надали ще е в ръцете на нашите джамбази.....
100% начини за установиш, освен основно разглабване и ел.магнитен резонанс на частите няма как да стане.
Но основните работи можеш да ги прегледаш стгласно изписаното в темата с линка.
Лично за мен основното което аз се старая да гледам, е състоянието на мотора.
Компресия, налягане на маслото, тракане на клапаните, състояние на съединителя, превключване на скоростите и така.
Тези проблеми са най кофти, и не са никак евтини за ремонт...
Окачването е относително евтино, /без амортесьори , пружини, хидр. рейка/, но в повечете случай, ще смениш амортесьорите много бързо, просто като се запознаят с нашите пътища изпускат, и инвестицията е от порядъка на 500 лв за всичките + тампони и каквото там намериш... Сменяват се САМО нови, и само чифт...
Мотора и него можеш да го правиш, но там нещата са капризни, и не са ввтини... та тук опира въпроса до това какво купуваш, за какви пари, и колко те лъжат...
Удари .. VW нямат много склонност да пускат ръжда, освен ако са оправяни след удар некчествено, но поне гледай да не е усукано купето, и да е наред геометрията на гумите .
Единственото което се доближава до 100% сигурност е в магазина новото... ама пък там ще е компромис с цената..
И в заключение, западняка не е толкова глупав, че да продава перфектната кола за да си купил "по-нова" или "по-голяма" пък дори да я е продал, надали ще е в ръцете на нашите джамбази.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ghoosty и 71 госта