Монтаж на 2ро гърне на Голф 3 ГТИ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
GTIteam
Мнения: 410
Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Монтаж на 2ро гърне на Голф 3 ГТИ?

Мнениеот GTIteam » Чет 05 яну 2006 21:52


Взех си много хубава цяла задна броня, на която има много добри отвори точно за ауспуха...

Та от чисто естетическа гледна точка искам да си монтирам крайно гърне и от дясната страна на колата (от другата на оригиналното). Проблема е че не искам да слагам някакво гърне или накрайник което да са само фиктивни а гърне което да се върже към изпускателните тръби и да работи наравно с оригиналното...

Въпроса ми е някой правил ли го е и дали има място да се сложи гърнето понеже мисля че резервоара ще пречи а и съм чувал че като се добави гърне изхвърля само около 10-15% от газовете докато оригиналното 80-90% (не работят синхронизирано)...

А дано някой помогне или направо да ходя при някой майстор който се занимава с гърнета... :wink:
пс: колата е Голф 3 АБФ '96




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 05 яну 2006 22:59


Като ще се захващаш за тази работа иди още по напред от колекторите и направи двойна система, като на спортните. Може да махнеш и средното гърне / полза почти никаква от него.
Иначе не виждам полза само от второ задно гърне. Диаметъра на тръбата от средното гърне е предвиден за 1 задно.Няма дебит на изгорелите газове.По -добре махни задното гърне така ще вдигнеш мощността.


Потребителски аватар
GTIteam
Мнения: 410
Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот GTIteam » Пет 06 яну 2006 0:06


мммм да ама това което искам да направя няма нищо общо с мощността - тя ми е достатъчна засега :wink:

Посто искам от естетическа гледна точка както споменах да имам 2ро работещо гърне - нищо повече. Мисля че в случая тръбата му трябва да почне след средното гърне...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 06 яну 2006 8:33


Изображение

Изображение

Мисли нещо като този вариянт на Ремус, в смисъл тръба с накрайник, която да започва след гърнето. Защото (не ме карай сега да търся учебниците по физика) дължината на двете изпускателни линии трябва да бъде еднаква, ако не е така, то тогава едната трябва да бъде с по-голям диаметър. Говоря зе вариянта ако се опиташ да разклониш системата преди задното гърне.


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Пет 06 яну 2006 10:59


http://ivogti.hit.bg/GOLF%20M1.jpg
Довечера ще снимам и как минават тръбите отдоло но на тази кола сме и махнали резервоара, той е основния проблем за този вид изпускателна система.


Потребителски аватар
lucifer_pl
Мнения: 82
Регистриран на: Нед 03 апр 2005 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lucifer_pl » Пет 06 яну 2006 12:03




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 06 яну 2006 20:23


Махай естетиката . Една тръба излизаща под вратата на водача и още една под вратата на пътника. Гърнета никс. Звук мажещ сърцето дебеличък басов :D С гърнета и катализатор няма кончета.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 06 яну 2006 20:36


GTIteam написа:мммм да ама това което искам да направя няма нищо общо с мощността - тя ми е достатъчна засега :wink:

Посто искам от естетическа гледна точка както споменах да имам 2ро работещо гърне - нищо повече. Мисля че в случая тръбата му трябва да почне след средното гърне...

Ако беше в Русе нямаше да има проблем :D Тук в Даскалов правят всякакви конфигурации.Правят си специални гърнета за два ауспуха.В самото гърне тръбата се разклонява в двуцевка и оттам нататък е лесно, вече ако има достатъчно място слагат отзад по две гърнета от двете страни.Ако има някой друг от Русе може да каже как мърка Ибисата на сина на Даскалов, чиито е сервиза за ауспуси :wink:


Потребителски аватар
GTIteam
Мнения: 410
Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот GTIteam » Съб 07 яну 2006 15:04


kris11 - не желая да ти слушам глупавите коментари оффтопик!
за коне си има турбо китове не някакви смешни гърнета и катализатори! ай с здраве

на всички други мерси - вече си монтирах тръба излизаща преди крайното гърне (оригиналното) и си сложиш накрайник нераждавейка...легна супер на бронята



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 242 госта