От карбуратор към моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

От карбуратор към моно

Мнениеот DEKSTAR » Нед 15 мар 2009 16:41


Здравейте.Захванах се с посочената манипулация от карбуратор към моно.Всичко съм наредил,обаче имам един интересен проблем,с който немога да изляза на глава.Моното е от пасат 1.8 89г. и го слагам на двигател 1.8GU.Всички кабели по инсталацията са подвързани,помпата също работи и има налягане на входа на моното.Проблема е следния,вчера когато подвързах инсталацията инжектора първоначално не пръскаше после почна да пръска колата припали и заработи малко и това беше.Вече изобщо инжектора не впръсква.Пробвал съм с 2 компа и прави едно и също и немога да разбера къде е проблема.Инсталацията съм я прозвънявал 3 пъти и всички букси си излизат проверих ги в аутодата .Всички маси са вързани,както и другите кабели,за управлението на помпите и "+" през контакт.
Ако имате някакви идеи давайте,че се въртя в кръг.Нещо дребно е според мен но не мога да разбера какво е.
Благодаря предварително.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: От карбуратор към моно

Мнениеот pas1.8mi » Нед 15 мар 2009 17:23


При въртене на стартер идва ли напрежение до инжектора?Имаше ли допълнително резистор към инжектора/външен/?


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: От карбуратор към моно

Мнениеот DEKSTAR » Нед 15 мар 2009 18:22


Да външния резистор съм го сложил.Това напрежение не съм го проверявал но ще видя и него сега


Потребителски аватар
mityomk
Мнения: 110
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Re: От карбуратор към моно

Мнениеот mityomk » Нед 15 мар 2009 18:39


търси някъде по периферните датчици, от които зависи отварянето на дюзата или дали не се е запушило нещо


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: От карбуратор към моно

Мнениеот DEKSTAR » Нед 15 мар 2009 18:46


Дюзата като и подам напрежение директно пръска и от там съдя че няма запушване.За да датчиците то е само този за температурата на антифриза,ще пробвам с един резистор да видим.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: От карбуратор към моно

Мнениеот velinsl » Пон 27 апр 2009 14:53


Какво трябва да си взема да направя и аз така?


Потребителски аватар
kingpin_83
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От карбуратор към моно

Мнениеот kingpin_83 » Сря 09 дек 2009 17:38


DEKSTAR написа:Дюзата като и подам напрежение директно пръска и от там съдя че няма запушване.За да датчиците то е само този за температурата на антифриза,ще пробвам с един резистор да видим.

Провери налягането на помпата аз имах същия проблем и се оказа че чисто нова помпа няма достатъчно налягане.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MaDHaCkEr и 44 госта