Някои може ли да ми каже колко може да струва двигател за Г3 2.0 8V и 2.0 16V и колко мойе да им излезе ремонта по смяната на моя - 1.9 ТДИ.
Намерих кой да ми смени моя като уговорката е да му оставя моя, той да ми сложи 2.0 8V и да му доплатя 200 лв. , но наистина си нямам представа кое колко струва и ми се ще да съм наясно, а и бих предпочел 16V.
Ще съм много благодарен ако някой ме просветли по въпроса.
Цена на двигател от Г3 ГТИ 8V и16V
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Важна подробност
Нещото което ме накара да прибягна до този вариант е, че моят двигател в момента си има проблеми, т.е. прецакаха ме много грозно като вземах колата, блока е пукнат, има някаква заварка, лепен е с нещо, но има теч, повечето неща по двигателя съвсем не са такива каквито са на 1.9 ТДИ излязъл от завода, всичко по него е събирано и напасвано, абе изобщо положението хич не е розово. Проблема е, че не съм запознат с VW, това ми е първото, взех го от "приятел" , на който се доверих. Наистина не вярвах, че има такива хора.
Ще съм много благодарен ако някои ми обясни за какво трябва да внимавам при една смяа на двигателя ТДИ с ГТИ. Съшо и за това как стоят нещата със скоростните кутии и т.н.
Ще съм много благодарен ако някои ми обясни за какво трябва да внимавам при една смяа на двигателя ТДИ с ГТИ. Съшо и за това как стоят нещата със скоростните кутии и т.н.
16v вместо TD
и аз имам мерак да си сменя 1,3то с 1,8 16в или 8в,ама тва е доста сложна операция.Ти трябва да търсиш двигател комплект със скоростна кутия и полуоски щото 16V-то си е съвсем друг двигател и ше ти излезе доста скъпо и трудно ше намериш троиков мотор,по добре си намери само турбо дизел,мисля че от пасат също става 1,9,за GTI трябва и спирачките да са сменят с дискови вентилирани и става доста дебела работата
Напълно съм съгласен с теб, но както вече споменах колата си има проблеми и смятам че това ще ми излезе по-ефтино. Намерил съм кои да оправи нешата и сще ми излезе към 200 лв. - тои взема моят 1.9ТДИ и от там нататък се оправя с него, а на мен ми слага 2.0 8V. Уффф не знам, в някаква безизходица съм в момента
От както я взех тази кола - само проблеми, искам вече да приклиучват
Иначе колата е със спортно окачване Кони, предни и задни дискови спирачки, смятам че ще и понесе 2.0 ГТИ двигател .
От както я взех тази кола - само проблеми, искам вече да приклиучват
Иначе колата е със спортно окачване Кони, предни и задни дискови спирачки, смятам че ще и понесе 2.0 ГТИ двигател .
Re: Важна подробност
DanyBoy написа:Нещото което ме накара да прибягна до този вариант е, че моят двигател в момента си има проблеми, т.е. прецакаха ме много грозно като вземах колата, блока е пукнат, има някаква заварка, лепен е с нещо, но има теч, повечето неща по двигателя съвсем не са такива каквито са на 1.9 ТДИ излязъл от завода, всичко по него е събирано и напасвано, абе изобщо положението хич не е розово. Проблема е, че не съм запознат с VW, това ми е първото, взех го от "приятел" , на който се доверих. Наистина не вярвах, че има такива хора.
Ще съм много благодарен ако някои ми обясни за какво трябва да внимавам при една смяа на двигателя ТДИ с ГТИ. Съшо и за това как стоят нещата със скоростните кутии и т.н.
Малко по-горе писах какъв е проблем-а. Освен това смятам че скоростната ми кутия в момента не е от дизел (не знам дали е визможно или поне не е от 1.9 ТДИ).
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
о принцип офертата на твоя 4овек е доста добра
а ако тръгнеш да сменяш двигателя 6те ти трябват следните неща:
1.ДВГ
2.Скоростана кутия + полуозки с карета +шенкели дискове и апарати +носа4и и шарнири от ГТИ
3.Педната част на ел. инсталацията +управляващата централа
И още много дреболии и малко късмет с4овека които 6те ти го зглобява ))
а ако тръгнеш да сменяш двигателя 6те ти трябват следните неща:
1.ДВГ
2.Скоростана кутия + полуозки с карета +шенкели дискове и апарати +носа4и и шарнири от ГТИ
3.Педната част на ел. инсталацията +управляващата централа
И още много дреболии и малко късмет с4овека които 6те ти го зглобява ))
Това което ме притеснява най-много е именно кой ще е майстора дето схте направи всичко това . Иначе аз си мисля че по окачването няма да се налага да се сменят много несхта, значи тя сега си е със спортно окачване, и отпред и отзад е с дискови спирачки, за каретата не знам, ако не е 16 V дали схте ми се налойи да ги сменям ? Ако е 150 коня ок, но за 115 дали ще трябва да ги сменям и тях ?
Еми така или иначе нямам голям избор, така че ще сменя двигателя с бензинов и ще пиша как вървят нещата
Еми така или иначе нямам голям избор, така че ще сменя двигателя с бензинов и ще пиша как вървят нещата
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:03, променено общо 1 път.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Най-голямата неприятност при такива подмени е не толкова механичната част, като смяна на двг, скорости, полуоски и т.н., а самото окабеляване. Това да се навържат всички кабели, а те са много, е голяма играчка и категорично си трябва добър специалист. Цялата ти стара ел.инсталация отива на боклука и от там нататък всичко на ново.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
незажисимо кои от двата мотора 6те избереш 2Е или АБФ , и на двете скоростни котии са им по големи каретата и полуозките , а така или ина4е главините им са с по пет болта и просто с твоите няма да стане , а за отзад може и ни6то да не пипаш те там не се разли4ават по ни6то.
Освен ако не те притеснява 4е отзад 6те си с 4етири дупки, а не с пет .
но маи 6те е по добре да смениш дисковете 4е с джантите става неприятно
Освен ако не те притеснява 4е отзад 6те си с 4етири дупки, а не с пет .
но маи 6те е по добре да смениш дисковете 4е с джантите става неприятно
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта