Цена на двигател от Г3 ГТИ 8V и16V

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
DanyBoy

Цена на двигател от Г3 ГТИ 8V и16V

Мнениеот DanyBoy » Вто 21 сеп 2004 19:07


Някои може ли да ми каже колко може да струва двигател за Г3 2.0 8V и 2.0 16V и колко мойе да им излезе ремонта по смяната на моя - 1.9 ТДИ.
Намерих кой да ми смени моя като уговорката е да му оставя моя, той да ми сложи 2.0 8V и да му доплатя 200 лв. , но наистина си нямам представа кое колко струва и ми се ще да съм наясно, а и бих предпочел 16V.
Ще съм много благодарен ако някой ме просветли по въпроса.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Вто 21 сеп 2004 20:09


нали си наясно с разликите в предавателните числа на дифовете и кутиите на бенза и дизела?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 21 сеп 2004 22:26


Ако сложи двигател АБФ на кутия от дизел 6те стане доста интересно с тва предавателно 4исло, 6те доиде доста бърз :)
А пък ако питаш мен по добре си смени помпата с по новата електри4еска и колата ти 6те вурви доста по добре от един
2Е двигател


DanyBoy

Важна подробност

Мнениеот DanyBoy » Сря 22 сеп 2004 9:40


Нещото което ме накара да прибягна до този вариант е, че моят двигател в момента си има проблеми, т.е. прецакаха ме много грозно като вземах колата, блока е пукнат, има някаква заварка, лепен е с нещо, но има теч, повечето неща по двигателя съвсем не са такива каквито са на 1.9 ТДИ излязъл от завода, всичко по него е събирано и напасвано, абе изобщо положението хич не е розово. Проблема е, че не съм запознат с VW, това ми е първото, взех го от "приятел" :evil: , на който се доверих. Наистина не вярвах, че има такива хора.
Ще съм много благодарен ако някои ми обясни за какво трябва да внимавам при една смяа на двигателя ТДИ с ГТИ. Съшо и за това как стоят нещата със скоростните кутии и т.н.


Гост

16v вместо TD

Мнениеот Гост » Сря 22 сеп 2004 19:40


и аз имам мерак да си сменя 1,3то с 1,8 16в или 8в,ама тва е доста сложна операция.Ти трябва да търсиш двигател комплект със скоростна кутия и полуоски щото 16V-то си е съвсем друг двигател и ше ти излезе доста скъпо и трудно ше намериш троиков мотор,по добре си намери само турбо дизел,мисля че от пасат също става 1,9,за GTI трябва и спирачките да са сменят с дискови вентилирани и става доста дебела работата


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Чет 23 сеп 2004 11:46


намирал съм до сега 2 двигателя от тоя вид в пловдив, един на варна. цена - от 650 лева за 8в, до 1000-1200 за 16в.
съвет от мен -> не си струва да менкаш двигатели - ако имаш налична кола по-добре направи бартер за 8 или 16в. иначе у чудо ше се видиш да сменяш двигатели.


DanyBoy

Мнениеот DanyBoy » Чет 23 сеп 2004 12:52


Напълно съм съгласен с теб, но както вече споменах колата си има проблеми и смятам че това ще ми излезе по-ефтино. Намерил съм кои да оправи нешата и сще ми излезе към 200 лв. - тои взема моят 1.9ТДИ и от там нататък се оправя с него, а на мен ми слага 2.0 8V. Уффф не знам, в някаква безизходица съм в момента :cry:
От както я взех тази кола - само проблеми, искам вече да приклиучват :-(
Иначе колата е със спортно окачване Кони, предни и задни дискови спирачки, смятам че ще и понесе 2.0 ГТИ двигател .


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Чет 23 сеп 2004 12:56


ако се регистрираш, няма да ти спамвам темата - все пак ми стана интересно - какъв то4но е проблема на тди-то ти?


DanyBoy
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 13:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Важна подробност

Мнениеот DanyBoy » Чет 23 сеп 2004 13:08


DanyBoy написа:Нещото което ме накара да прибягна до този вариант е, че моят двигател в момента си има проблеми, т.е. прецакаха ме много грозно като вземах колата, блока е пукнат, има някаква заварка, лепен е с нещо, но има теч, повечето неща по двигателя съвсем не са такива каквито са на 1.9 ТДИ излязъл от завода, всичко по него е събирано и напасвано, абе изобщо положението хич не е розово. Проблема е, че не съм запознат с VW, това ми е първото, взех го от "приятел" :evil: , на който се доверих. Наистина не вярвах, че има такива хора.
Ще съм много благодарен ако някои ми обясни за какво трябва да внимавам при една смяа на двигателя ТДИ с ГТИ. Съшо и за това как стоят нещата със скоростните кутии и т.н.


Малко по-горе писах какъв е проблем-а. Освен това смятам че скоростната ми кутия в момента не е от дизел (не знам дали е визможно или поне не е от 1.9 ТДИ).


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 24 сеп 2004 23:32


о принцип офертата на твоя 4овек е доста добра
а ако тръгнеш да сменяш двигателя 6те ти трябват следните неща:
1.ДВГ
2.Скоростана кутия + полуозки с карета +шенкели дискове и апарати +носа4и и шарнири от ГТИ
3.Педната част на ел. инсталацията +управляващата централа
И още много дреболии и малко късмет с4овека които 6те ти го зглобява :)))


DanyBoy
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 13:02
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DanyBoy » Пон 27 сеп 2004 10:52


Това което ме притеснява най-много е именно кой ще е майстора дето схте направи всичко това . Иначе аз си мисля че по окачването няма да се налага да се сменят много несхта, значи тя сега си е със спортно окачване, и отпред и отзад е с дискови спирачки, за каретата не знам, ако не е 16 V дали схте ми се налойи да ги сменям ? Ако е 150 коня ок, но за 115 дали ще трябва да ги сменям и тях ?
Еми така или иначе нямам голям избор, така че ще сменя двигателя с бензинов и ще пиша как вървят нещата ;-)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 27 сеп 2004 10:54


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 27 сеп 2004 11:05


Най-голямата неприятност при такива подмени е не толкова механичната част, като смяна на двг, скорости, полуоски и т.н., а самото окабеляване. Това да се навържат всички кабели, а те са много, е голяма играчка и категорично си трябва добър специалист. Цялата ти стара ел.инсталация отива на боклука и от там нататък всичко на ново.

Изображение


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 27 сеп 2004 23:59


незажисимо кои от двата мотора 6те избереш 2Е или АБФ , и на двете скоростни котии са им по големи каретата и полуозките , а така или ина4е главините им са с по пет болта и просто с твоите няма да стане , а за отзад може и ни6то да не пипаш те там не се разли4ават по ни6то.
Освен ако не те притеснява 4е отзад 6те си с 4етири дупки, а не с пет .
но маи 6те е по добре да смениш дисковете 4е с джантите става неприятно :lol:


DanyBoy
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 13:02
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DanyBoy » Сря 29 сеп 2004 14:20


Да бе , ще се наложи маи да сменям ама много кинти станаха до тук. Ама никои не ми е виновен.
Някой може ли да ми каже някава реална цена за цялата тази процедура - двигател+скоростна кутия+компютър+...всичко друго необходимо+труд ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта