Здравейте от седмица имам проблем с педала на газта.
Става въпрос за Г3 1.6 Мi 75 кс. двигател ABU.
Та значи както си карам независимо на коя предавка, пускам педала на газта и голфетката сама си подава газ. В смисъл леко потъва педала на газта /сам/, вдига обороти и сама си ускорява, не много, но все пак е неприятно. Дайте идея от какво е, че е доста терсене туй положение.
Мерси
Проблем!!!! Сама се форсира
- davidbros
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пон 26 юли 2004 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има развитие
Взехме 4е се напраравихме на майстори с братото. Та откачихме куплунга на датчика на дроселовата клапа под моноинжекцията и всичко заспа.
Ама не ми се иска да реша така проблема все пак тоз датчик си има функция.
Лошото е 4е доколкото разбрах като резервна част тоз датчик у нас не се продава много много, а е комплект ЦЕЛИЯ БЛОК на моноинжекцията - 1300 лв в Юнитрейд.
И се чуда дали да не я закарам Голфетката да я закачат на стенд. Ама в Юнитрейд или някаде другаде това се чудя. Дайте съвет къде да отида.
THX
Ама не ми се иска да реша така проблема все пак тоз датчик си има функция.
Лошото е 4е доколкото разбрах като резервна част тоз датчик у нас не се продава много много, а е комплект ЦЕЛИЯ БЛОК на моноинжекцията - 1300 лв в Юнитрейд.
И се чуда дали да не я закарам Голфетката да я закачат на стенд. Ама в Юнитрейд или някаде другаде това се чудя. Дайте съвет къде да отида.
THX
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Я по-добре откачи моторчето за празния ход(автоматичния смукач), потенциометъра просто няма как да форсирва мотора,не знам как го измисли : Ако потенциометъра е развален ще имаш спад в мощността,ще придърпва зверси, ще забива муцуна като стигнеш определени обороти. . . .Моторчето е към 120лв ново . . .Не карай без потенциометър, това е основното звено от моноинжекциона, потенциометъра определя образуването на горивната смес (въздух-бензин)
Предлагам ти да откачиш моторчето за празен ход и да закачиш потенциометъра,като е студена ще държи ниски обороти,но като загрее всичко трябва да е наред,ако е така значи ще се отървеш със смяна на моторче(100-120лв)
Предлагам ти да откачиш моторчето за празен ход и да закачиш потенциометъра,като е студена ще държи ниски обороти,но като загрее всичко трябва да е наред,ако е така значи ще се отървеш със смяна на моторче(100-120лв)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта