Проблем в 2E2 - дави на бензин
Пичовете до Италианеца наистина са много свестни... поне за мен. Е, естествено че може да има и недоволни, но аз лично съм много доволен. Отидох - газ анализ (много бодата смес) - проба за настройка - не става - почистване на горивните жигльори (в ултразвукова вана) - настройка (бензин и газ) - пробване с човека как работи и как се движи колата - плащаш (25) и палиш. Засега проблеми няма, а си мисля че и разхода ще е надолу. Така че пичове, ако сте сигурни че елементите по карбуратора ви работят - един газ анализ ще ви е само от полза, успех!
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега до някаде си прав-ама пове4ето тука сме имали случаи когато се ходи на такова мероприятие и става по лошо, а парите никой не ти ги връща??????Пък и за това е форум да се обменя кои какво е направил и кви проблеми има - аз пък ще ти кажа 4е моя 2е2 се оправи откакто започнах да си го правя сами си обясний как действа и как действат чарколяците му - а преди бшеше много зле сле 100 майстор карбураторджия, пък и знаеш че никои не ти прави както ти ще си го направиш
Philip написа:Голф 2; 1,6; 2е2;
Здравейте,
Признавам, че не изчетох всички мнения, но със сигурност.......
... бях казал, че я засичам колата и че мисля да даде малко разход при каране 900-2000 оборота… е разхода е 14/100 (градско).
Не се отказвам от мнението си споделено по-горе, но явно ще трябва да се търси Ваското1 и Никси за Help!
KRIS написа:Колега, мисля че е по добре да и направиш един газ анализ. Ако ти е много богата сместа е нормално да прогорва повече. Нали знаеш и че при газовите уредби въздушния филтър също играе голема роля, провери го. Не знам дали колегите със сервизчетата вече са оборудвани с газ анализатори.
Успех!
Да аз ще ходя до тези пичове при италианеца (както бяхме говорили) на газ-анализ... но първо ще трябва да мина през Ваското1 или Никси да прегледат някой неща - имам чувството, че тампона трябва да се погледне има и една джаджа, която незнам за к'во е до карба и т.н.
10х за отговора!
добре де колеги как да разбера със сигурност дали е скъсан тампона под карбуратора - при клатене леко се променят оборотите, пробвах:
1. много силно клатя наляво надясно съвсем леко се променят не загасва обаче.
2. пръскам с шише от веро с вода барем уцеля пробив да спра смученето на въздух - нищо
3. опипвам навсякъде с отвертка с навит памук да намеря пробив - нищо.
просто ме притеснява ако смуче прахоляк и съсипва мотора иначе не ми пречи особено
1. много силно клатя наляво надясно съвсем леко се променят не загасва обаче.
2. пръскам с шише от веро с вода барем уцеля пробив да спра смученето на въздух - нищо
3. опипвам навсякъде с отвертка с навит памук да намеря пробив - нищо.
просто ме притеснява ако смуче прахоляк и съсипва мотора иначе не ми пречи особено
- IFA_Racing_Team__DDR
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Пазарджик
- Контакти:
Re: Проблем в 2E2 - дави на бензин
Темата е малко стара, но само тук ми се струва коректно да пиша и за моя проблем. Колата е Голф 2 1.6 ЕZ `86 карбуратора е Pierburg 2E2. Значи цялата кола няма как да се закара на майстор за центровка и регулировки, затова трябва сам да се оправям със съветите ви.
Проблема е следния колата гори зверски много - над 20 30 на 100! Когато е студена едвам работи, като на 2 или 3 цилиндъра и пуши черно през ауспуха. На загрял мотор рабатата е горе долу същата - пуши малко по малко черно отзад но пак се дави!
Това което съм установил досега и знам със сигурност е, че термо ампулата неработи, но пък съм побългарил там нещата и дросела свободно се затваря докрай. Автоматичния смукач даколкото го виждам си работи нормално - затваря се нацяло, паля отваря се около 4мм, като загрее нацяло си е отворен.
Благодаря за всъкакви съвети предварително!
Проблема е следния колата гори зверски много - над 20 30 на 100! Когато е студена едвам работи, като на 2 или 3 цилиндъра и пуши черно през ауспуха. На загрял мотор рабатата е горе долу същата - пуши малко по малко черно отзад но пак се дави!
Това което съм установил досега и знам със сигурност е, че термо ампулата неработи, но пък съм побългарил там нещата и дросела свободно се затваря докрай. Автоматичния смукач даколкото го виждам си работи нормално - затваря се нацяло, паля отваря се около 4мм, като загрее нацяло си е отворен.
Благодаря за всъкакви съвети предварително!
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: Проблем в 2E2 - дави на бензин
ифа,вземи си смени карбо.с някое каихинче, и ще караш и ще пееш.тези сложните ги махни голям боклук са.аз лично си монтирах пиербург1б голяма игра имаше но сам доволен (вече си имам ръчен смукач) успех ти желая
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984 и 58 госта