Проблем в 2E2 - дави на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Пон 20 фев 2006 14:53


Пичовете до Италианеца наистина са много свестни... поне за мен. Е, естествено че може да има и недоволни, но аз лично съм много доволен. Отидох - газ анализ (много бодата смес) - проба за настройка - не става - почистване на горивните жигльори (в ултразвукова вана) - настройка (бензин и газ) - пробване с човека как работи и как се движи колата - плащаш (25) и палиш. Засега проблеми няма, а си мисля че и разхода ще е надолу. Така че пичове, ако сте сигурни че елементите по карбуратора ви работят - един газ анализ ще ви е само от полза, успех! :wink:




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 20 фев 2006 20:04


колега до някаде си прав-ама пове4ето тука сме имали случаи когато се ходи на такова мероприятие и става по лошо, а парите никой не ти ги връща??????Пък и за това е форум да се обменя кои какво е направил и кви проблеми има - аз пък ще ти кажа 4е моя 2е2 се оправи откакто започнах да си го правя сами си обясний как действа и как действат чарколяците му - а преди бшеше много зле сле 100 майстор карбураторджия, пък и знаеш че никои не ти прави както ти ще си го направиш


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Вто 21 фев 2006 9:50


Точно за това казвам, че ако познаваш работата на карбуратора и си сигурен че всичко му работи - една настройка може само да му е от полза. Не може да си го настроиш на слух, както правят много "мастери". Успех! :wink:


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Вто 07 мар 2006 9:31


Philip написа:Голф 2; 1,6; 2е2;

Здравейте,

Признавам, че не изчетох всички мнения, но със сигурност.......


... бях казал, че я засичам колата и че мисля да даде малко разход при каране 900-2000 оборота… е разхода е 14/100 (градско).

Не се отказвам от мнението си споделено по-горе, но явно ще трябва да се търси Ваското1 и Никси за Help! :oops:


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Вто 07 мар 2006 9:56


Колега, мисля че е по добре да и направиш един газ анализ. Ако ти е много богата сместа е нормално да прогорва повече. Нали знаеш и че при газовите уредби въздушния филтър също играе голема роля, провери го. Не знам дали колегите със сервизчетата вече са оборудвани с газ анализатори.
Успех! :wink:


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Вто 07 мар 2006 10:27


KRIS написа:Колега, мисля че е по добре да и направиш един газ анализ. Ако ти е много богата сместа е нормално да прогорва повече. Нали знаеш и че при газовите уредби въздушния филтър също играе голема роля, провери го. Не знам дали колегите със сервизчетата вече са оборудвани с газ анализатори.
Успех! :wink:


Да аз ще ходя до тези пичове при италианеца (както бяхме говорили) на газ-анализ... но първо ще трябва да мина през Ваското1 или Никси да прегледат някой неща - имам чувството, че тампона трябва да се погледне има и една джаджа, която незнам за к'во е до карба и т.н.

10х за отговора! :wink: :)


Потребителски аватар
valeo
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот valeo » Вто 07 мар 2006 13:30


добре де колеги как да разбера със сигурност дали е скъсан тампона под карбуратора - при клатене леко се променят оборотите, пробвах:
1. много силно клатя наляво надясно съвсем леко се променят не загасва обаче.
2. пръскам с шише от веро с вода барем уцеля пробив да спра смученето на въздух - нищо
3. опипвам навсякъде с отвертка с навит памук да намеря пробив - нищо.
просто ме притеснява ако смуче прахоляк и съсипва мотора иначе не ми пречи особено


Потребителски аватар
IFA_Racing_Team__DDR
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Пазарджик
Контакти:

Re: Проблем в 2E2 - дави на бензин

Мнениеот IFA_Racing_Team__DDR » Пон 23 ное 2009 14:08


Темата е малко стара, но само тук ми се струва коректно да пиша и за моя проблем. Колата е Голф 2 1.6 ЕZ `86 карбуратора е Pierburg 2E2. Значи цялата кола няма как да се закара на майстор за центровка и регулировки, затова трябва сам да се оправям със съветите ви.

Проблема е следния колата гори зверски много - над 20 30 на 100! Когато е студена едвам работи, като на 2 или 3 цилиндъра и пуши черно през ауспуха. На загрял мотор рабатата е горе долу същата - пуши малко по малко черно отзад но пак се дави!

Това което съм установил досега и знам със сигурност е, че термо ампулата неработи, но пък съм побългарил там нещата и дросела свободно се затваря докрай. Автоматичния смукач даколкото го виждам си работи нормално - затваря се нацяло, паля отваря се около 4мм, като загрее нацяло си е отворен.

Благодаря за всъкакви съвети предварително!


Потребителски аватар
beky1
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
Автомобил: VOLVO V70
Двигател: B5202S.
Местоположение: varna

Re: Проблем в 2E2 - дави на бензин

Мнениеот beky1 » Пон 23 ное 2009 15:28


ифа,вземи си смени карбо.с някое каихинче, и ще караш и ще пееш.тези сложните ги махни голям боклук са.аз лично си монтирах пиербург1б голяма игра имаше но сам доволен (вече си имам ръчен смукач) :applause: :banana :да: успех ти желая



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984 и 58 госта