Проблем в 2E2 - дави на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Динко
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plvd

Мнениеот Динко » Сря 01 фев 2006 12:53


Колеги,дебита на помпата може да се променя.Прътът на помпата има наклон и го движи един ексцентрик от коляновия вал.Като подлагаш гарнитурки и отдалечаваш помпата от блока,ходът на прътчето се увеличава и обратно.Днес го пробвах.Относно иглата и поплавъка-няма пластинка за регулиране на нивото ,понеже иглата е фиксирана към поплавъка.
Някой може ли да ми каже дали леглото в което влиза иглата може да се вади (не знам дали е на резба),защото имам чувството че ако се подложи малка шайбичка ще мръдне и нивото.




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 01 фев 2006 13:17


pakumba написа:изкривяваш малко, но много малко пластинката на поплавъка, която натиска иглата. да нзаеш, че е играчка, но за около час ще успееш. имам предвид, самото изкривяване трябва да е много финно, иначе ще е дава много малко бензин и ще глъхне. предупреждам, че никога не съм виждал такъв карбуратор, на на старата ми каруца така се справях няколко пъти, е, имах си прозорче и виждах докъде пълни де.

колега това да не е москвич дванайсетка.Ако нивото в карбуратора е високо,карбуратора ще прелива и тогава симптомите ще са съвсем други. :lol:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

майстор

Мнениеот vit_autosofia » Сря 01 фев 2006 13:20


Динко написа:Днес ходих при един майстор и ми каза да подложа една или две гарнитури под бензиновата помпа за да ограничим хода на буталото и да намалим нивото.Ефекта е нулев.Това ниво не може да се намали и толкова.Дали ще стане с поплавък от друг модел кола който се регулира?

Бегай далече от такива майстори


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 01 фев 2006 13:23


Динко написа:Колеги,дебита на помпата може да се променя.Прътът на помпата има наклон и го движи един ексцентрик от коляновия вал.Като подлагаш гарнитурки и отдалечаваш помпата от блока,ходът на прътчето се увеличава и обратно.Днес го пробвах.Относно иглата и поплавъка-няма пластинка за регулиране на нивото ,понеже иглата е фиксирана към поплавъка.
Някой може ли да ми каже дали леглото в което влиза иглата може да се вади (не знам дали е на резба),защото имам чувството че ако се подложи малка шайбичка ще мръдне и нивото.

Не се обиждай,но познавам самоуки хора като теб,които бъзикат без компетентно знание по въпроса.Вместо да го оправи се бръкна за друк карбуратор. :wink:


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Сря 01 фев 2006 14:46


vit_auto 1-во можеше в едно мнение да отговориш а не в 3, а ако целта ти е да гониш брои мнение това е друг въпрос !!!

2-ро ако кажеш един майстор в сф които може да ми оправи карбуратора ще черпа каквото искаш ,но уви такъф не се е намерил май!!!

3-то всеки се опитва да си оправи карбуратора защото хората са в безизходица, няма кои да им го направи и дори с риск да го прецакат аз самият съм налял около 250 лв при майстори, които са сменили сумати неща по него и ефекта е голям К.Р


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 01 фев 2006 14:49


Наистина, и аз потроших доста пари, но и доста изчетох.
Май трябва да се направи една тема с описание кое как работи, защото мине се не мине и някой изреве.

Ще се опитам да помогна за това.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 01 фев 2006 14:52


hristian37 написа:колега и аз съм така ама само на студена кола ина4е като запаля след 2мин се оправя-разход ми дава 8 градско-смених вакуум4ето на въздушната клапа регулирах го на 5мм-ефект никакъв-разглобих го нова игла,нов поплавък-всичко което може да му се смени сам го сменил-ефект никакъв и ве4е незнам какво да правя


Аз не разбирам какъв точно ти е проблема?! А това че ти харчи 8 градско е повече от добре.

Да разбирам ли, че като колата е студена и като я запалиш са ти високи оборотите и след две минути се нормализират?

Изображение

Описание:
1 – пневмопривод на дроселната клапа на втората камера;
2 – захват на жилото на газта;
3 – корпус на карбуратора;
4 – нагревателен елемент;
5 – термостат на дроселната клапа на първата камера;
6 – ускорителна помпа;
7 – капак на ускорителната помпа;
8 – диафрагма;
9 – пружина;
10 – седло на клапана;
11 – клапан;
12 – економайзер за мощностните режими;
13 – пневмопривод на дроселната клапа на първа камера;
14 – клапан за управление на честотата на празен ход;
15 – планка;
16 – електромагнитен клапан;
17 – пневмоклапан с топлинно реле за време;
18 – гарнитура-уплътнение;
19 – поплавък;
20 – иглен клапан;
21 – филтър;
22 – ос на поплавъка;
23 – капак на карбуратора;
24 – винт за регулировка на качеството (състава) на сместта;
25 – корпус на горивния жильор;
26 – горивен жигльор за празен ход;
27 – пневмопривод на въздушната клапа;
28 – винт за регулиране на стартовата хлабина на въздушната клапа;
29 – автоматично пусково устройство;
30 – капак;
31 – уплотнителен пръстен;
32 – капак на пусковото устройство;
33 – корпус;
34 – винт за регулировка на хода на диафрагмата;
35 – главен горивен жигльор на втората камера;
36 – главен горивен жигльор на първата камера;
37 – раапръсквател на ускорителната помпа ;
А, В, С – щуцери на пневмопривода

Засега толкова :D


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 01 фев 2006 17:00


bluefen написа:vit_auto 1-во можеше в едно мнение да отговориш а не в 3, а ако целта ти е да гониш брои мнение това е друг въпрос !!!

2-ро ако кажеш един майстор в сф които може да ми оправи карбуратора ще черпа каквото искаш ,но уви такъф не се е намерил май!!!

3-то всеки се опитва да си оправи карбуратора защото хората са в безизходица, няма кои да им го направи и дори с риск да го прецакат аз самият съм налял около 250 лв при майстори, които са сменили 1-во сумати неща по него и ефекта е голям К.Р

Целта не ми е никаква,но съм на принципа като не разбирам не пипап защото става по лошо.
2-ро на майстори не ходя сам си го правя KEIHIN-2 много по сложен карбуратор. разход 7/100км. градско
3-то за да не хжърляш повече пари сложи си един кейхин-2 и си до тука с проблебния карбуратор.Имам един Кейхин-2
С най-добри чувства :wink: :D


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 01 фев 2006 19:31


Golf 2GL,братко писах ти 4е проблема ми е само сутрин-2 мин в4ера си играх с смукача и имам някакъв напредък-утре ще я пробвам пак и ще пиша.Обаче много умнотии почнах да 4ета тука-да кривиш полавъка,приндителния смукач(дето е писал колегата с 2е3)който се управлява от температрен датчик искам да ми каже каде е този датчик?????Също така това се казва термоклапан-който поне при мене не се управлява с температурен датчик а с ток-принципа го знаете.Освен това в4ера го и маерих дава съпротивлението което дава производителя-амбицирал съм се да го оправя това 2е2 не е толкова сложен и с ваша помощ......................


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 01 фев 2006 20:05


При мен смукача си изключва на 55 градуса :idea:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 01 фев 2006 20:17


колеги,ве4е ви писах 2е3 действието на смука4а е по разли4но-при 2е2 оборотите ги регулира термоампулата,а при 2е3 ги регулира спиралната пружина която враща и въздушната клапа чрез зъбен венец на три нива-сутрин трябва да натисне6 педала на газта да чракне и забния венец отива на най високия зъб, ако не го натисне6 смука4 няма6, термо клапана е номер17 на схемата която е дал Golf 2GL -при него пак има разлика -при 2е2 разрежда триточковия вакум и така вдига оборотите.А при 2е3 той разрежда възду6ната клапа да се отваря по бавно-ако бъркам поправте ме.Колегата Vitkov ми пи6е за 2е3 с електри4ески смука4,аз такъв не съм виждал??????
-


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 01 фев 2006 21:04


сега,слезнах да припаля-запали обаче не веднага(колата цял ден не сам я палил),изфорсира се до 2000 об,без да се дави около 10сек,после падна на 1000 и след 2мин се вдигна на 1600.Искам да кажа само че нямам маркуча от въздушния филтър до изпускателния колектор за топлия въздух и клапата е изолирана-от ония дни(студа)забелязах 4е дифузора се обледява. И за сега не мисля да слагам други карбуратори-видях го този кейхин2-съгласен сам с Витков,че е много по сложен и може да се получи от един к*р на друг к*р.А за колегата дето е писал темата-да пробва:сутрин да свали въздушния филтър и въздушната клапа трябва да е затворена да и сложи в горния край една телчица -2мм да я отвори,ама да я закрепи да не падне вътре и да пробва да запали и след това да пише какво е станало,ако пак дави да я отвори на пълно и да гледа.Докато прави тази операция да извади буксата на термоклапана да запали и ако се изфорсира да сложи буксата


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 01 фев 2006 22:31


bluefen,ще ме извиниш ама и аз пускам 3то мнение,защото се почва гадаене- и предлагам който незнае да не пише глупостти да не се бъркат колегите-за поплавъка писах вече, и КАЗВАМ НЕ ПИПАЙТЕ БЕНЗИНОВАТА ПОМПА-тази помпа не е като на лада или москвич като затвори иглата на карба и да работи на празен ход-тази помпа ако сте забелязали-маркуча от помпата тръгва нагоре и стига до едно кръгло-където влиза и излизат два отвора-единя към карбуратора а на другия пише"R"-помпата след като затвори иглата на карба другото гориво си го връща в резервоара и работо непрекъснато.Така, че колегите които са имали лади и москвичи да не прилагат опита си върху 2е2 системата-иначе само глупости ще направят и ще влошат не6тата.а колегата Динко,жалко 4е не сме от един град ина4е мисля че ще мога да му помогна.Искам да го питам откога има този проблем и какво прави на загряла кола,ако му падат оборотите и тресе и пуши черно ми е ясно от какво е.Колко му гори? И го призовавам да си върне помпата както си е била,айде успех


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 02 фев 2006 5:58


hristian37 написа:сега,слезнах да припаля-запали обаче не веднага(колата цял ден не сам я палил),изфорсира се до 2000 об,без да се дави около 10сек,после падна на 1000 и след 2мин се вдигна на 1600.Искам да кажа само че нямам маркуча от въздушния филтър до изпускателния колектор за топлия въздух и клапата е изолирана-от ония дни(студа)забелязах 4е дифузора се обледява. И за сега не мисля да слагам други карбуратори-видях го този кейхин2-съгласен сам с Витков,че е много по сложен и може да се получи от един к*р на друг к*р.А за колегата дето е писал темата-да пробва:сутрин да свали въздушния филтър и въздушната клапа трябва да е затворена да и сложи в горния край една телчица -2мм да я отвори,ама да я закрепи да не падне вътре и да пробва да запали и след това да пише какво е станало,ако пак дави да я отвори на пълно и да гледа.Докато прави тази операция да извади буксата на термоклапана да запали и ако се изфорсира да сложи буксата

И за сега не мисля да слагам други карбуратори-видях го този кейхин2-съгласен сам с Витков,че е много по сложен и може да се получи от един к*р на друг к*р.нищо подобно колега с този карбуратор не съм имал проблем до сега.Капака на двигателя не съм го отварял сигурно три години освен да долея антифризче или течност за чистачките KEIHIN-2 просто е перфектен и никога не бих сложил друг карбуратор вервайте ми


Потребителски аватар
Динко
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plvd

Мнениеот Динко » Чет 02 фев 2006 8:36


Проблема е от около година и половина.Понеже карам повече на газ и само зимата паля на бензин, та нещо се прецака и дави.Искам да кажа на Hristian37 ,че и топла и студена - тресе,няма обороти,гасне,черен дим и прочие.Помпата си я върнах в старото положение.Мисля си ,че проблема не е да се сменят карбураторите,а да отговориш на предизвикателството да си поправиш стария.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: erduel и 64 госта