Проблем в 2E2 - дави на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 фев 2006 12:13


hristian37 написа:...термоклапан-който поне при мене не се управлява с температурен датчик а с ток-принципа го знаете.....


ДА анджък термо клапан, който аз доколкото съм чел му се казва кога да изключи на базата на температурният датчик на охл. система... един от тези двата над термостата




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 02 фев 2006 12:41


wili98, пак бърка6-тези два датчика управляват подгревателната свещ в колектора(единя),а другия управлаява-автоматичното пусково устройство номер 29(вътре под спиралната пружинка има нагревател) от схемата на колегата Golf 2GL,подгряването на 1вия дифузор номер4 и при мене над него има о6те един нагревател-дето досега в схемите не сам го видял.Един комшия има джета и там вместо 2 има 3 датчика,защо незнам???? А относно термоклапана-вътре има биметална пластинка която като е студено времето се изкривява и отваря калапана а като запалиш върху тази биметална пластинка има нагревателче на което му се подава веднага ток и в зависимост от студа мажду 5-15сек нагрява биметалната пластинка и тя се изкривява на обратно и затваря клапана така разреждането спира и оборотите падат.След това падане оборотите са високи под действието на термоампулата.Досега като 4ета всеки има проблеми с нея и след време ще пробвам да я вържа на маркучите на парното,защото има едно гумено оплътнение между главата и всмукателния колектор което с годините се скапва и позапушва и може би да не минава достатъ4но топла вода-иначе аз ли4но 120лв за нова термоампула няма да дам!!!И друго wili98,незнам за кои мотор говори6 защото на 1.3датчиците са над термостата,за 1.6 и 1.8 термостата е в водната помпа и тези датчици са на главата уточни се?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 фев 2006 16:10


1.3 - 2е3 говоря.
доколкото знам на 1.6 монтират 2е2..

Сега прочетох внимателно за клапана . Прав си!
:deal bowdown rtfm

та поне като съм го прочел да го пусна: само да спомена за всички че става въпрос за 2Е3 за 2е2 не гарантирам.


джаджата се казва термовременен клапан /термотаймерного клапана/

http://www.auto-13.ru/Hantieren/Syspitan/2E3/PD2E3.htm
превод в ефир написа:Принцип на действие: при запалване, той се затваря за определено време, което допринася за увеличаване на вакума от устройството PULLDOWN и допълнително затваря прихода на въздух.
Ролята на това устройство, е да предотврати произволно заглъхване на двигателя точно след неговото запалване, и бързото отваряне на клапата за въздух, и следователно обедняването на гор. смес.
Такова поведение се появява, при неколкократно стартиране на двигатели с карбуратори, който не са оборудване с клапана пр. Verajet. карбуратор.

Проверка за изправност: съпротивлението между контактит му при температура 20-30 градуса трябва да е 6 +- 1.5 Ома.
При подаване на 12V на клапана, той трябва да се затвори за 4-10 секунди при температура 20 градуса.

Само не ми е ясно, че 12В които се подават на този клапан отиват и към допълнителният нагревател на авт. смукач. ???

И в последствие дали някой спира подаването на напрежение..


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 фев 2006 16:16


А всъщност доколкото съм виждал 2е2 имам спомени, че там също се подгравя ампулата от водата в охл. система?

При моят 2е3 беше запушен този маркуч и беше сага и се давеше на бенз.
След отпушването е ОК...
Я аз да постна линка.
2Е3
http://www.auto-13.ru/Hantieren/Syspitan/index2E3.htm


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 02 фев 2006 16:23


wili98 написа:А всъщност доколкото съм виждал 2е2 имам спомени, че там също се подгравя ампулата от водата в охл. система?

При моят 2е3 беше запушен този маркуч и беше сага и се давеше на бенз.
След отпушването е ОК...
Я аз да постна линка.
2Е3
http://www.auto-13.ru/Hantieren/Syspitan/index2E3.htm


леко офтопик май ше бъде ама не мога да не те питам
явно си наясно с тоя карбуратор.аз имам същия 2е3 и сутрин колата леко за първата една минута ми баца на 2 или 3 цилиндъра....това от смукача ли е според тебе или.....дай некви идеи колега мн ти се молим!!!!
иначе кенефа си баца мн добре през останалото време.ама сутрин нещо ми бърка в здравето:(


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 фев 2006 16:27


и моята е така..
Ама 1:1 ... още не съм го хванал този проблем защо, но все съм си нарочил точно този клапан, или прекалено затворена клапа за въздух на авт. смукач...
Ама ще го видим и това защо е така... като остане време...


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 02 фев 2006 16:34


wili98, такъв сайт за 2е2 има ли?


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 02 фев 2006 16:37


по мое наблюдение има някъв дефект в смукача... :idea:
щотото аз смених вече 2 карбуратора заради таа работа
единия беше каран в австрия другия (сегашния ми) е италианец


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 02 фев 2006 17:58


Пичове дайте да не осираме темата за колегата-тя е за 2е2.Както ве4е казах карбураторите са сходни ама има и много разлики-просто колегите ще се обаркат.А тва за давенето (сутрин) го има почти всеки- и ви казах аз така на един пич го оправих с 2е3-1.3МН-от кабел меден 2мм -оголете вземете телта и я сложете в горния край на въздушната клапа и я застопорете някак си-нямам цифров апарат да ви покажа как-целта е при първоначалното запалване да разредите сместа -старничен ефект е че колата не пали от четвърт а от 2об на стартера.НО ТОВА ВИ КАЗВАМ ДА ГО ПРАВИТЕ САМО АКО НА СТУДЕНО ВИ ДАВИ-тресе и работи като на 3цил-ако и на топло го прави не е от това.А на колегите с 2е3-не забравяйте сутрин да натиснете газта до край преди да запалите и слушайте да щракне смука4а. vacation


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 фев 2006 18:03


..

Последна промяна от wili98 на Чет 02 фев 2006 18:41, променено общо 1 път.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 02 фев 2006 18:26


http://www.vw-club.ru/service/manuals/2E2/


ето и за 2е2-братята руснаци кво са изумували :deal Drunk BBQ


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 фев 2006 18:41


http://faq.ford77.ru/pdf/carb/05_p2e2.pdf - това е за 2е2 /2e2/
http://faq.ford77.ru/pdf/carb/06_p2e3.pdf - това е за 2е3 /2e3/

повторил съм ги заради търсачката.. учудих се колко теми намерих за 2е2 /на кирилица :)/

а иначе
http://faq.ford77.ru/info/carb.htm - тук има много полезни данни... бреййй колегите от форд...

всичко смениха и пак не пали :)

и още малко
http://faq.ford77.ru/engine/2e21.htm

модераторите.еее.е.е.е.е. допълвайте там в раздела с линкове, щот на мен докиментацията ми се видя доста спретната :)


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 02 фев 2006 18:48


колега не ми ги отваря тези страници


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 фев 2006 18:51


hristian37 написа:колега не ми ги отваря тези страници

имаш поща...
не мога да уплоадвам от службата никъде..
ако маш възможност, премести ги някъде на някой сървар и пусни линковете...
преди 10 мин ги свалих от там.
иначе довечера /ако остане време/ ще ги преместя някъде на някой сървар


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 03 фев 2006 0:23


Колеги-не му е тука мястото ама имам предложение-тези с проблемите по 2е2 и 2е3 да се съберм няктда да обсъдим кои какво знае и е направил :deal Drunk Beer :hahhihi: headbang



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта