hristian37 написа:Досега като 4ета всеки има проблеми с нея и след време ще пробвам да я вържа на маркучите на парното,защото има едно гумено оплътнение между главата и всмукателния колектор което с годините се скапва и позапушва и може би да не минава достатъ4но топла вода-иначе аз ли4но 120лв за нова термоампула няма да дам
Колега, аз съм вързал термоампулата към маркучите на парното. Ефект-а е, че вече сваля оборотите, защото иначе включваше със закъснение смукача (не му е достатъно топло, защото не циркулира антифриз достатъчно) и после оборотите си седяха високи...сега в студа ги сваля ама бавничко (като стрелката за температурата стигне средата се нормализират на малко под 1000). Така че няма измъкване...просто тези термоампули стареят и след време не реагират достатъчно бързо...то вътре има някаква вакса дето при загряване се разширява и при студено се свива...като се разшири избутва буталцето, което натиска механиката за газта и така сваля оборотите.
Между другото ампула има и за около 70 лв. в магазинчето за карбуратори там е една пресечка на ул. Колзодуй, до гаража на оня майстор на карбуратори как беше забравих...там я продават без корпус-а и е по-евтина и това е спасението ако искате да ви работи смукача както си трябва - нова ампула и байпас от маркучите за парното, защото това гумено уплътнение при колекторите гаранция се спича и запушва.
Иначе тука като ви слушам, аз направо трябва да се радвам Моят карб (да чукам на дърво) си е пушка направо, върви си, разхода е приличен - около 9-9.5 градско, сега в най-големите студове и 10, но иначе аз на смесен го докарвам на 7.5-8 без проблем Ама все пак нямам газова и затова може би моят екземпляр е по-запазен