Проблем в 2E2 - дави на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 фев 2006 9:28


hristian37 написа:Досега като 4ета всеки има проблеми с нея и след време ще пробвам да я вържа на маркучите на парното,защото има едно гумено оплътнение между главата и всмукателния колектор което с годините се скапва и позапушва и може би да не минава достатъ4но топла вода-иначе аз ли4но 120лв за нова термоампула няма да дам


Колега, аз съм вързал термоампулата към маркучите на парното. Ефект-а е, че вече сваля оборотите, защото иначе включваше със закъснение смукача (не му е достатъно топло, защото не циркулира антифриз достатъчно) и после оборотите си седяха високи...сега в студа ги сваля ама бавничко (като стрелката за температурата стигне средата се нормализират на малко под 1000). Така че няма измъкване...просто тези термоампули стареят и след време не реагират достатъчно бързо...то вътре има някаква вакса дето при загряване се разширява и при студено се свива...като се разшири избутва буталцето, което натиска механиката за газта и така сваля оборотите.

Между другото ампула има и за около 70 лв. в магазинчето за карбуратори там е една пресечка на ул. Колзодуй, до гаража на оня майстор на карбуратори как беше забравих...там я продават без корпус-а и е по-евтина и това е спасението ако искате да ви работи смукача както си трябва - нова ампула и байпас от маркучите за парното, защото това гумено уплътнение при колекторите гаранция се спича и запушва.

Иначе тука като ви слушам, аз направо трябва да се радвам :) Моят карб (да чукам на дърво) си е пушка направо, върви си, разхода е приличен - около 9-9.5 градско, сега в най-големите студове и 10, но иначе аз на смесен го докарвам на 7.5-8 без проблем :) Ама все пак нямам газова и затова може би моят екземпляр е по-запазен :)




Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Пет 03 фев 2006 9:50


mad_doctor не че е запазен а просто всички други са карани на газ или като моя колата не е карана 2 год и за това положението е такова

имам предложение да пуснеме 1 тема или тук или направи си сам ;) с това как да си провериме сички неща по този карбуратор (смукач,вакуми и т.н) и какво трявба да пражат ако работат и ако не.

А да и да не се коментира там да става 1000страници


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 фев 2006 10:00


Подкрепям идеята! Но всеки да напише какъв проблем е имал и как го е решил. Но да има само решени проблеми, а не въпроси и тн. Просто всеки да сподели опита си с този прочут карбуратор или каквото знае за него + линкове....че то тука в този форум има сигурно 100 теми за него, трябва да се издирят и да се извади полезната информация от тях :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 03 фев 2006 10:02


имаше тема с линкове в раздела за връзки, погледнете там..
Е няма диагноза->проблем->решение, но поне можеш самостоятелно да локализираш подозрителните елементи до 1-2 :) и от там се почва


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 03 фев 2006 10:12


mad_doctor,радвам се 4е ти работи,но като 4ета за твоята термоампула-незнам ама мойта работи по добре-паля 1800об и малко след бялото квадратче на термометъра-1100,а газаджиите са ми вързали и изпаритела след термоампулата???????и байпаси несам правил


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 фев 2006 11:44


При мен сега и загрява малко бавно та и затова...при мен процедурата е следната - като запаля на колата и трябват около 5 минути, за да стрелката на температурата да влезне в бялото квадратче, камо ли да излезне :)
1. - Паля, качва оборотите до 2200 за около 5 секунди, после падат рязко на около 1100.
2. - Форсирам я малко, за да ги закрепи и някъде след 4-5 мин. (когато стрелката влезне в бялото поле) ги дига на около 1600.
3. - Когато стрелката излезне от бялото поле вече падат на 1100-1200 и към и малко преди средата са малко под 1000.

Като е по-топло всичко това става много по-бързо, разбира се :) Затова си мисля, че и студеното време е виновно :)
Иначе колата си е пушка, върви та се утепало, осбено като загрее :)
Преди и аз имах проблем, че нещо давеше, но го оправихме с Васко1 - пълно изчистване на карб-а, че се беше задръстил от боклуци и имаше малък ръб на иглата, явно не е затваряла добре и са удавял карб-а в бенз...Ваското го изтърка малко тоя ръб и всичко си стана ок :)
Имаше съмнение за економайзера (позиция 12 от схемата дето е дал колегата Golf2GL). Там има една пружинка и една мембранка дето имаше шанс да е скъсана, но Ваското1 я огледа и си беше здрава (това един майстор ми каза, че може да дави от този економайзер, ама при мен не беше той проблема).


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 03 фев 2006 12:36


икономайзера дави както е писал колегата започнал тази тема-и на топло и на студено.И аз съм като тебе при паленето-с тази разлика обаче 4е като запаля веднага гасне-сега вързах компенсатора на въздушната клапа през температурното реле и утре ще ви напи6а дали има ефект.За да гасне веднага-аз я следих пали и възду6ния компенсатор(вакуумчето)отваря веднага на 5мм-и следователно сместа се обеднява рязко-беше ми преебано вакуум4ето-търсих и намерих като оригиналното -75лв-а в магазина на ХЕЕД91-намерих същото ама с едно краче и си го взвх него-то не е двустепенно


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Пет 03 фев 2006 16:36


Ами този пневмопривод на въздушната клапа (дето му викаш компенсатор) се регулира.
Може просто да не е бил регулиран. Как разбра, че не работи?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 03 фев 2006 18:04


говориме за номер27 от твойта схема-оригинални беше с 2 кра4ета на които пише "А"и"Б"-отваря първо на 2мм а после на 5мм.Колата започна да се дави сутрин-а не беше още толкова студено-работи на 600-700об-тресе и пуши 4ерно като загрееше се оправяше-гледах го отваря си-обаче не му мерих хлабините.Започнах да изследвам-първо докато работеше извадих маркучето на краче А ни6то не стана-клапати си седеше отворена-после извадих краче Б и оттам установих 4е е преебан - като го извадих и запуших клапата се затвори напълно и колата угасна а трябваше да е на 2мм.Освен това забелязах но по късно колата беше загряла и работеше на 950об-отзад в ауспуха имаше пукания - запуших тръби4ката на клапана за сервото откадето идва вакуума за кра4е Б и за вакуумния регулатор на делкото(вакуумния регулатор не съм му вадил маркучето)и пуканията спряха!!!!!И най накрая сложих маркучета в отвори А и Б запушвам с пръст едното и духам в другото-и си се чуваше 4е е спукан.За пуших вакуума с късо маркуче и винтче(говоря за този дето е за сервото и има два щуцера)и разхода ми спадна близо с 1,5-2 литра и нямам пукания в ауспуха-оттам е дърпало въздух мамка му и е ебавало работата на вакуумния регулатор


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пет 03 фев 2006 23:10


SnowMaster написа:
и ве4е незнам какво да правя

2е3


spam "От трън та на глог" :wink:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 04 фев 2006 0:03


tyo-много съм съгласен с тебе- и с кайхина може да стане така


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 04 фев 2006 8:05


mad_doctor написа:
hristian37 написа:Досега като 4ета всеки има проблеми с нея и след време ще пробвам да я вържа на маркучите на парното,защото има едно гумено оплътнение между главата и всмукателния колектор което с годините се скапва и позапушва и може би да не минава достатъ4но топла вода-иначе аз ли4но 120лв за нова термоампула няма да дам


Колега, аз съм вързал термоампулата към маркучите на парното. Ефект-а е, че вече сваля оборотите, защото иначе включваше със закъснение смукача (не му е достатъно топло, защото не циркулира антифриз достатъчно) и после оборотите си седяха високи...сега в студа ги сваля ама бавничко (като стрелката за температурата стигне средата се нормализират на малко под 1000). Така че няма измъкване...просто тези термоампули стареят и след време не реагират достатъчно бързо...то вътре има някаква вакса дето при загряване се разширява и при студено се свива...като се разшири избутва буталцето, което натиска механиката за газта и така сваля оборотите.

Между другото ампула има и за около 70 лв. в магазинчето за карбуратори там е една пресечка на ул. Колзодуй, до гаража на оня майстор на карбуратори как беше забравих...там я продават без корпус-а и е по-евтина и това е спасението ако искате да ви работи смукача както си трябва - нова ампула и байпас от маркучите за парното, защото това гумено уплътнение при колекторите гаранция се спича и запушва.

Иначе тука като ви слушам, аз направо трябва да се радвам :) Моят карб (да чукам на дърво) си е пушка направо, върви си, разхода е приличен - около 9-9.5 градско, сега в най-големите студове и 10, но иначе аз на смесен го докарвам на 7.5-8 без проблем :) Ама все пак нямам газова и затова може би моят екземпляр е по-запазен :)

Този майстор с магазинчето с карбураторите го познавам лично,и се казва Наско :wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

карбуратор

Мнениеот vit_autosofia » Съб 04 фев 2006 8:19


hristian37 написа:tyo-много съм съгласен с тебе- и с кайхина може да стане така

Ще те черпя кафе :wink: ела да чуеш как мърка котенцето с KEIHIN-2 Заковал е 950 об/мин.и не трепва.За ауспуха да не ти говоря грам чернилка нема бате,седи като кадмиран. :D :wink:В студовете като му покажа ключа от раз дига 1600-1800 оборота.Това се случва при мен с KEIHIN-2.Между другото KEIHIN-2 е изчезнал от пазара втора употреба или ако намериш няма да е по малко от 90-100лв.Пиербург 2Е2 2Е3 колкото искаш има.Помисли малко защо. :idea: :?: :wink:


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: карбуратор

Мнениеот tyo » Съб 04 фев 2006 9:50


...ела да чуеш как мърка котенцето с KEIHIN-2 Заковал е 950 об/мин.и не трепва.За ауспуха да не ти говоря грам чернилка нема бате,седи като кадмиран. :D :wink:В студовете като му покажа ключа от раз дига 1600-1800 оборота.Това се случва при мен с KEIHIN


Това, че твоят KEIHIN работи добре не значи, че всички работят така :wink:
Както и, че ако примерно моят Pierburg 2E2 не работи добре това не значи, че всички работят така.
Всичко е въпрос на късмет! Да случиш на карбуратор в добро техническо състояние!

Между другото KEIHIN-2 е изчезнал от пазара втора употреба или ако намериш няма да е по малко от 90-100лв.Пиербург 2Е2 2Е3 колкото искаш има.Помисли малко защо. :idea: :?: :wink:


Скоро ще пътувам до Германия и мисля да се отбия до някой друга авто-морга, дано да имам късмет да има някой KEIHIN
И ако си взема такъв, после ще кажа резултата :D


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 05 фев 2006 17:58


яд ме е 4е не взех от един комшия имаше г1 с карбуратор-пиербург1б3 -тои е много прост с ръ4ен смука4 и тои караше голф4ето 12год и ми каза 4е не му знае устройството защото никога не го е разглабял.А по въпроса за 2е2то и 2е3- стигнах до извода как не ме питайте,на този карбуратор на студено не може да му докарате нормална работа ако не ви работят:1)компенсатора на въздушната клапа,2)на моя има две подгревател4ета на 1вия дифузор-номер4 от схемата на Golf 2GL и над него имам о6те едно и то не работи, 3) маркуча и клапана за топлия въздух.Това га разбрах от студените дни----като запалих и свалих филтъра-дифузура се обе6е обледил много яко и горивото капе6е на капки.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта