Проблем с темостат може би или не точно.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Проблем с темостат може би или не точно.

Мнениеот Ivcho » Чет 02 фев 2006 18:41


Току що пристигам в София от Плевен през целия път нямаше никакви проблеми колата подържаше нормална температура и парното беше на жар, набутах се обаче на Сточна гара колата позагря и в един момент парното изчезна започна да духа яко студено продължих да карам, като спрях парното пусках го от време на време почваше да духа топло за 10 секунди и пак яко студ, дайте някакви идеи че утре пак ще се пътува.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 фев 2006 18:53


Форсирай и задръж на примерно 2500 оборота...
Ако топли си пътувай ако не.. има някакви клапи там ама ме мързи да търся.. хвърли един поглед през търсачката...
теми бол...


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: Проблем с темостат може би или не точно.

Мнениеот landwarrior » Чет 02 фев 2006 18:55


Ivcho написа:.

имал съм подобен случей е един ситроен ,прибирахме се от Варна една зима и се ударихме в една преспа ,избутахме колата и продължихме първо изчезна парното след около 30мин светна и лампата за водата ,оказа се че сме спукали радиатора .тъй че нещо подобно мое да е станало от някаде е влязъл въздух май :roll:


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Чет 02 фев 2006 18:58


При мен стана в движение не съм удрял нищо, от никъде не капе антифриз маркучите са твърди и горещи.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 02 фев 2006 19:14


ДАА я си погледни да не би да ти е спаднала водичката като изстине студено....


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Чет 02 фев 2006 21:17


Водичката си ми е на място всичката и на студено, най вероятно е имало въздух някъде по инсталацията защото покарах и нямаше никакви проблеми. Катинар.


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Чет 02 фев 2006 21:54


Не бързай с катинара защото следващият път,когато отново прегрее двигателя ,пак няма да знаеш защо си без парно.Най-вероятно са сработили защитните клапани на радиатора на парното.Виж търсачката.


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Пет 03 фев 2006 17:50


Двигателя държи температура 98-99 градуса на маслото, така че не мисля че прегрява.


Потребителски аватар
crazzy
Мнения: 159
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 11:09
Автомобил: VW Passat B7 Ecofuel
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот crazzy » Пет 03 фев 2006 20:11


Твърди маркучи не е нормално състояние за охладителната система.Това оначава че може би имаш въздух в системата, обикновенно това става след смяна на антифриз. Дори автомобила да не загрява сега не означава че всичко перфектно.Променливо парно също е показател за някаква нередност.Решението е профилактика и обезвъздушяване!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous, Google [Bot] и 67 госта