Golf 4 - Проблем при превключване на скорости
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
Мерси колего Dorian, на края получих отговор на вопроса си, и веднага питам следващия колко пари струва маховик оттделно и саединител отделно? какви са водящи фирми-производители на тези части?
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
и Дориан и аз сложихме САКС.
С отстъпки можеш да намериш комплекта между 700 и 800лв с аксиален лагер.
Ако тръгнеш да купуваш само маховик, ще ти излезне горе долу пак толкова.
P.S. Иво, честно казано, не съм предполагал, че свиренето може да е от маховика. Мислих, че дисковете приплъзват нещо... Но наистина и при мен свирише и при потегляне по нагорнище...
С отстъпки можеш да намериш комплекта между 700 и 800лв с аксиален лагер.
Ако тръгнеш да купуваш само маховик, ще ти излезне горе долу пак толкова.
P.S. Иво, честно казано, не съм предполагал, че свиренето може да е от маховика. Мислих, че дисковете приплъзват нещо... Но наистина и при мен свирише и при потегляне по нагорнище...
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
yarek ако ще сменяш слагай LUK или Sachs,аз лично сложих втория защото го намерих по-лесно и по-евтино,иначе и двата се слагат за първоначално вграждане
И аз мислех отначало е съединителя,но като свалихме всичко се видя че притискателя и феродовия са напълно здрави,а маховика в много лошо състояние и самия луфт в него и по-точно луфта на лагера предизвиква голям дисбаланс на двете части на маховика и при зацепване се чува това ''ревене'' докато се синхронизират една с друга
Или казано с 2 думи разбития маховик ''реве''
Luciano написа:P.S. Иво, честно казано, не съм предполагал, че свиренето може да е от маховика. Мислих, че дисковете приплъзват нещо... Но наистина и при мен свирише и при потегляне по нагорнище...
И аз мислех отначало е съединителя,но като свалихме всичко се видя че притискателя и феродовия са напълно здрави,а маховика в много лошо състояние и самия луфт в него и по-точно луфта на лагера предизвиква голям дисбаланс на двете части на маховика и при зацепване се чува това ''ревене'' докато се синхронизират една с друга
Или казано с 2 думи разбития маховик ''реве''
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
Здравеите колеги...имам лек проблем със педала на съеденителя и влизането понякога на скоростите...питам се дали е дошло време за смяна на съеденителя...като натисна педала да превключа дадена от скоростите педала от половината назад се връща по бавно от обикновенното...незнам дали проблема не идва и от помпата...какав савет ще ми дадете...как се познава че на съеденителят му е сваршило времето
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
колеги да попитам еднакви ли са скоростните кутии на Г4 1.6 SR...и на Г3 1.6-101к.с...и стават ли за тях от 1.6 16v
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
техо7 написа:колеги да попитам еднакви ли са скоростните кутии на Г4 1.6 SR...и на Г3 1.6-101к.с...и стават ли за тях от 1.6 16v
1.6 16V е с ERT и принципно става на Г4 1.6 SR.
За Г3 нямам представа.
Относно слагането на ERT на 1.6 SR се свържи най-добре с pacoarabiata. Той го игра наскоро това, удари на някакъв камък, но не знам продължението - при всички положения той може да ти бъде полезен с информация. (надявам се, че няма да ми се разсърди, че насочвам към него)
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
Tехо7 , скоростите на Голф 4 и Голф 3 поне външно се различават по:
1. Захващането на тампона, който е за рога на купето.
2. Вилката на сединителя. При Четворката хидлавличната помпа я натиска надолу и така отделя, докато при Тройката, жилото я издърпва нагоре за да свърши същата работа.
Иначе вътрешно разликите са пренебрежимо малки. Рабира се, възможни са всякакви мутации и комбиниране мужду отделните части на различните модели. Имам две кутии в мазето от EZ и AKL, но все не ми остава време да ги буторлясам, за да мога да бъда съвсем категоричен.
1. Захващането на тампона, който е за рога на купето.
2. Вилката на сединителя. При Четворката хидлавличната помпа я натиска надолу и така отделя, докато при Тройката, жилото я издърпва нагоре за да свърши същата работа.
Иначе вътрешно разликите са пренебрежимо малки. Рабира се, възможни са всякакви мутации и комбиниране мужду отделните части на различните модели. Имам две кутии в мазето от EZ и AKL, но все не ми остава време да ги буторлясам, за да мога да бъда съвсем категоричен.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
много благодаря колеги за изчерпателната информация
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
morfei1 написа:Дисковете приплъзват ли ще буксува съединителя.
Моите дискове приплъзват....свирят....и преди да го сменя и след смяната
много е дразнещо....идеи?
- Filcho
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
- Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
- Двигател: 2.0i ALT
- Местоположение: София
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
От мен малко снимки на проблема с нитовете на диференциала и устройството на кутия на Голф 4-1.6 2000г.За съжаление не намерих кода на кутията защото не знаех къде да го търся и не премерих диаметъра на нитовете. Иначе кутията е със зелена капачка а управлението на съединителя е с хидравлична помпа.
Последна промяна от Filcho на Пон 19 апр 2010 8:45, променено общо 1 път.
- Filcho
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
- Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
- Двигател: 2.0i ALT
- Местоположение: София
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
И още малко снимки. На последната снимка се вижда аксиалния лагер на съединителя, който може да се смени на място след като се махне голямата кръгла капачка в случая зелена.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
а в крайна сметка колега можеш ли да покажеш от къде се налива масло в тая кутия.Т.Е. къде е капачката за НАлИВАНЕ на масло, не пробката.
- Filcho
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
- Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
- Двигател: 2.0i ALT
- Местоположение: София
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
Маслото се налива през пробката/капачката, или както го разбирате, показана с червена стрелка.Налива се докато протече.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: проблем при превклуюване на скорости г4
мерси колега.Точно това ми трябваше
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта