Температурен датчик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Температурен датчик

Мнениеот paradiselost » Нед 19 мар 2006 18:59


Въпроса ми е за Голф 3 ГТИ датчика е от двойните съпротивлението на двата датчика еднакво ли е или има някаква разлика и съответно крачетата 1-3 за единия и 2-4 за другия ли са?




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 19 мар 2006 19:31


Съпротивлението трябва да е с приблизително еднакви стойности.

Изображение

Изображение


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Нед 19 мар 2006 20:40


А другия на крачета 2 и 4 ли е?Имам предвид да не би да имат общ край ,което е тъпо ама де да знаеш?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 19 мар 2006 23:46


Едната двойка крачета е за ECU-то, а другата е за уреда на таблото.
Да, др е на 2 и на 4.Нямат общ край, просто са 2 в 1 :) неочаквано добра комбинация :)


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Пон 20 мар 2006 0:01


Мерси за помоща утре ще ги мерна ,че ми прави проблем с паленето сутрин преди седмица- две я карах на "майстор" за този проблем какво прави какво струва 4-5 дни нямаше проблем след това същата работа ,че и по зле ако се окаже температурния датчик след това трябва и на диагностика да ходя, че го съзрях с едното око че нагласяше нещо предверението а и забелязвам че харчи повечко от преди. А е възможно по големия разход да идва именно от температурния датчик.Да не бързам да го :smackbum . :D


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Пон 20 мар 2006 15:08


Значи след като мернах датчика резултата е следният :при загрял мотор м/у 1 и 3- 260 ома 2 и 4- 130ома при студен мотор около 20 градуса м/у 1 и 3-2600ома 2 и 4- 1300ома. Единия датчик показва горе долу наполовина на другия.А при мен цвета на датчика е жълт ,такъв ли трябва да е?При тези показания датчика за смяна ли е ?


tipo1.4
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 фев 2006 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот tipo1.4 » Вто 21 мар 2006 0:54


цветовете на двата датчика трябва е еднакъв!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта