Заболя ме главата от KR-a, Кола с Характер

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Заболя ме главата от KR-a, Кола с Характер

Мнениеот Angeljordan » Съб 25 мар 2006 12:47


Колеги вдигнах ръцете вече. тук съм ангажирал пет сервиза, от които има няма трима души да разбират от инжекциони... И всички почнаха да вдигат ръцете...
Значи ситуацията е следната:
- Сменени бензинови помпи.
- Сменени гумички на дюзите, както и минаха през утразвук
- Сменен регулатор за налягането(ако не бъркам името)
- Сменена глава на инжекциона.
Колата се форсира когато си иска.... Най вече като поработи повечко и спира да се форсира. На място това почти не го прави, т.е. форсира се.
Вчера я вадиха на главния път вдигна 160 и умря. Значи колегата, който я прави констатира следното:
- Връщаш контакта и веднага даваш контакт, и тя се изтрелва...
Значи има някаква зависимост, но почти ни свършиха идеите какво и е. Сега сме набедили малката черна кутия до отвора за въздуха в купето. Там При механизма за чистачките. Значи този модел(моя) няма букса за диагностика, не е и като по новите 16 V, защото те имат. Даже инжекциона им е леко модифициран... Та, ако някой има идея какво прави тази кутийка, или по - точно какво може да и се повреди, нека сподели... Или пък, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и е стигнал до решението му...




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: Заболя ме главата от KR-a, Кола с Характер

Мнениеот Sachko » Съб 25 мар 2006 12:55


Angeljordan написа:Колеги вдигнах ръцете вече. тук съм ангажирал пет сервиза, от които има няма трима души да разбират от инжекциони... И всички почнаха да вдигат ръцете...
Значи ситуацията е следната:
- Сменени бензинови помпи.
- Сменени гумички на дюзите, както и минаха през утразвук
- Сменен регулатор за налягането(ако не бъркам името)
- Сменена глава на инжекциона.
Колата се форсира когато си иска.... Най вече като поработи повечко и спира да се форсира. На място това почти не го прави, т.е. форсира се.
Вчера я вадиха на главния път вдигна 160 и умря. Значи колегата, който я прави констатира следното:
- Връщаш контакта и веднага даваш контакт, и тя се изтрелва...
Значи има някаква зависимост, но почти ни свършиха идеите какво и е. Сега сме набедили малката черна кутия до отвора за въздуха в купето. Там При механизма за чистачките. Значи този модел(моя) няма букса за диагностика, не е и като по новите 16 V, защото те имат. Даже инжекциона им е леко модифициран... Та, ако някой има идея какво прави тази кутийка, или по - точно какво може да и се повреди, нека сподели... Или пък, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и е стигнал до решението му...


Смени маисторите ...
Малката кутиика е комутатор....
а разпределителя(главата на инжекциона дет и викаш ти) като го сменихте кои го настрои?


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Заболя ме главата от KR-a, Кола с Характер

Мнениеот Angeljordan » Съб 25 мар 2006 13:44


Sachko написа:Смени маисторите ...
Малката кутиика е комутатор....
а разпределителя(главата на инжекциона дет и викаш ти) като го сменихте кои го настрои?


Значи момчето, което настои инжекциона съм го признал за майстор, но много много го няма по Ел техниката. т.е. Знае кое какво трябва да прави, но не може да отремонтира примерно изпушил кондензатор или пък транзистор. Пък и не би трябвало не му е в специалността.
За инжекциона мога да гарантирам, че е настроен. Както и почти всичко в колата :).
И да споделя, това което наричаш комутатор, при мен е отдясно, като застанеш с лице към двигателя. Има кутия - черна отляво, до отдушника. Тя би трябвало да регулира аванса. Сега смятаме, че тя е виновна...


Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Съб 25 мар 2006 14:10


А за газ май не виях има ли няма ли


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Съб 25 мар 2006 14:14


momo 1 написа:А за газ май не виях има ли няма ли

Не, Изкормиха я. Те не се наемат да се занимават с неща, които не разбират. За това газовата е изкормена.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5451
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 25 мар 2006 15:28


А да не би тази черна кутийка да е компютъра(ECU) :roll:


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Съб 25 мар 2006 15:37


Даскала написа:А да не би тази черна кутийка да е компютъра(ECU) :roll:


Е такова нещо ще да е. ама то управлява само аванса. Поне така ми казаха. Инжекцията си е механична, и не се регулира от него :roll:
Хич не знам какво още прави.
Имаме идея да го изолираме и настроим мотора с постоянен аванс. Да проверим от тази кутия ли идват всички главоболия. Бих казал, че по - новите има ECU, но това дали е "Прадядо му" Незнам :lol:


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Съб 25 мар 2006 17:35


е то механична инжекция ли е? щом има еку значи трябва да може да се диагностицира. а това с връщането на контакт и оправянето след това ми говори за трупане на грешки влизане в лимп моуд.


EdRiA
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

ре

Мнениеот EdRiA » Съб 25 мар 2006 17:36


Лесно ли пали колата или трудно или когато както си иска и ако е в движение губи ли ти обороти някой път. Ако е така вижте там с твойте майстори в делкото има един датчик на хол той се преебава някой път.
Наскоро един приятел имаше проблеми да му губи обороти и се оказа датчик на хол, смениха го и сега е крик сичко. :)


Потребителски аватар
Mackata
Мнения: 186
Регистриран на: Пон 09 май 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Mackata » Съб 25 мар 2006 18:54


Кат си си зел КР така е...много си прав, кола с характер
И мойта каляска е същата.........и жената и тя
хехехех
След 2-3 година се свиква
Колегата е прав.....виж датчика на Хол......да не би да не контактува, че там е едно мазало.
Технически неграмотен съм, ама знам ко съм сменял на мойта тояга.
Клапата също виж.
Погледни я опира ли по стените или е леко надигната ?
Кабели ?
Сега и аз имам проблем с ниските обороти на бензин !!!!
Като е студена пали от четвърт. обаче загрее ли и край, нямам тихи.
Иначе пък на газ си пали без грижи.
Някой ако може да помогне за ниските ще съм благодарен.
На кое викаш онова черното ?
http://www.bezdumi.com/showpic.php?uuid ... &pid=75138


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Вто 28 мар 2006 10:28


Значи няма букса за диагностициране, прекалено стара система е :lol:
Обаче това животинче посредством вкуум регулира аванса. Нещо като Ламбда сонда при по - новите системи. Иначе сте прави, че регистира някакви грешки, ама интересно какви, като не знам да има начин за диагностициране. Относно Датчика на ХОЛ. Нов е, стария си работи, но ние се застраховахме със смяната на цялата плочка. Нищо не остана, което да не съм сменил, освен таз малка черна проклетия... :'(
Сега ще експериментират с изолирането на кутията и постоянен аванс. Ще пиша при евентуални резултати.

П.П. "Mackata" Мисля, че твоя проблем е от регулатора за горивото, който е залепен на двигателя. Доколкото почвам да си избистрям ситуацията, твоят ще да е повреден(Мнение на ЛАИК). По пътя на логиката, неговата работа е да обогатява сместа, когато е студен двигателя. Т.е. ако ти е настроена колата, когато е била студена. При повреден такъв регулатор(не връщайки излишното гориво обратно) при загрял двигател сместа се обогатява повече и затова става нестабилна в ниски обороти(лично мое мнение все пак)...


РЕДАКЦИЯ: Току що пробваха да изолират тази кутийка и се оказа, че управлява не само аванса, ами и искрата, и бензиновите помпи. И ефекта е нулев от изолирането на аванса. Пак така се държи...

II-ра Редакция: Сега и слагам ГАЗ, ядосах се.... Ще проверя дали и на ГАЗ прави същото, и тогава ще се задълбочавам пак в проблема :(


Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Angeljordan » Пет 31 мар 2006 16:35


Така.... След монтирането на ГАЗ в колата, същата се развърта достатъчно добре, че да ми прави впечатление, макар тук да казват друго. След обстойни прегледи и тем подобни....Стигнаха до извода, че бензиновата помпа няма достатъчно дебит да храни мотора във високите обороти...
Тук е момента да кажа, че кутията в която стои помпата я нямаше и аз купих първата, която ми попадна. Оказва се, че за GTI 8V отвора на резервоарчето, както и самата помпа са с по - малък диаметър. Питах достатъчно пъти дали ще отвори проблем, като всеки път ме убеждаваха, че НЯМА.
Сега питам ВАС. Има ли значение това:
Че бензиновата помпа е с по малък диаметър от оригиналната.
Т.Е. Тази от 8V е сложена на 16V. Смятате ли, че това е възможната причина?


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Пет 31 мар 2006 19:29


Това което мога аз да ти кажа е, че на КР-а нормалното нялягане на помпата варира между 3,5-3,8 бара! :roll:


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Пет 31 мар 2006 19:56


Момчета, требе да ви кажа, че механичната инжекция работи при почти двойно налягане на горивото, отколкото електронната. Според Аутодатата помпата на KR мотора прави 4,7-5,4 бара. На моя PB мотор праи около 3.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Пет 31 мар 2006 19:58


turbogti написа:Момчета, требе да ви кажа, че механичната инжекция работи при почти двойно налягане на горивото, отколкото електронната. Според Аутодатата помпата на KR мотора прави 4,7-5,4 бара. На моя PB мотор праи около 3.


Хммм, гледах точно за КР сега! Пише 5,2 до 5,9 бара за КР :roll:
Това налягане което ти си написал е за моделите преди Март 1986 :)
Странно, тоя на диагностиката в книгата му пишеше 3,5 :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта