Колеги вдигнах ръцете вече. тук съм ангажирал пет сервиза, от които има няма трима души да разбират от инжекциони... И всички почнаха да вдигат ръцете...
Значи ситуацията е следната:
- Сменени бензинови помпи.
- Сменени гумички на дюзите, както и минаха през утразвук
- Сменен регулатор за налягането(ако не бъркам името)
- Сменена глава на инжекциона.
Колата се форсира когато си иска.... Най вече като поработи повечко и спира да се форсира. На място това почти не го прави, т.е. форсира се.
Вчера я вадиха на главния път вдигна 160 и умря. Значи колегата, който я прави констатира следното:
- Връщаш контакта и веднага даваш контакт, и тя се изтрелва...
Значи има някаква зависимост, но почти ни свършиха идеите какво и е. Сега сме набедили малката черна кутия до отвора за въздуха в купето. Там При механизма за чистачките. Значи този модел(моя) няма букса за диагностика, не е и като по новите 16 V, защото те имат. Даже инжекциона им е леко модифициран... Та, ако някой има идея какво прави тази кутийка, или по - точно какво може да и се повреди, нека сподели... Или пък, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и е стигнал до решението му...
Заболя ме главата от KR-a, Кола с Характер
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Re: Заболя ме главата от KR-a, Кола с Характер
Angeljordan написа:Колеги вдигнах ръцете вече. тук съм ангажирал пет сервиза, от които има няма трима души да разбират от инжекциони... И всички почнаха да вдигат ръцете...
Значи ситуацията е следната:
- Сменени бензинови помпи.
- Сменени гумички на дюзите, както и минаха през утразвук
- Сменен регулатор за налягането(ако не бъркам името)
- Сменена глава на инжекциона.
Колата се форсира когато си иска.... Най вече като поработи повечко и спира да се форсира. На място това почти не го прави, т.е. форсира се.
Вчера я вадиха на главния път вдигна 160 и умря. Значи колегата, който я прави констатира следното:
- Връщаш контакта и веднага даваш контакт, и тя се изтрелва...
Значи има някаква зависимост, но почти ни свършиха идеите какво и е. Сега сме набедили малката черна кутия до отвора за въздуха в купето. Там При механизма за чистачките. Значи този модел(моя) няма букса за диагностика, не е и като по новите 16 V, защото те имат. Даже инжекциона им е леко модифициран... Та, ако някой има идея какво прави тази кутийка, или по - точно какво може да и се повреди, нека сподели... Или пък, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и е стигнал до решението му...
Смени маисторите ...
Малката кутиика е комутатор....
а разпределителя(главата на инжекциона дет и викаш ти) като го сменихте кои го настрои?
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Заболя ме главата от KR-a, Кола с Характер
Sachko написа:Смени маисторите ...
Малката кутиика е комутатор....
а разпределителя(главата на инжекциона дет и викаш ти) като го сменихте кои го настрои?
Значи момчето, което настои инжекциона съм го признал за майстор, но много много го няма по Ел техниката. т.е. Знае кое какво трябва да прави, но не може да отремонтира примерно изпушил кондензатор или пък транзистор. Пък и не би трябвало не му е в специалността.
За инжекциона мога да гарантирам, че е настроен. Както и почти всичко в колата .
И да споделя, това което наричаш комутатор, при мен е отдясно, като застанеш с лице към двигателя. Има кутия - черна отляво, до отдушника. Тя би трябвало да регулира аванса. Сега смятаме, че тя е виновна...
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Даскала написа:А да не би тази черна кутийка да е компютъра(ECU)
Е такова нещо ще да е. ама то управлява само аванса. Поне така ми казаха. Инжекцията си е механична, и не се регулира от него
Хич не знам какво още прави.
Имаме идея да го изолираме и настроим мотора с постоянен аванс. Да проверим от тази кутия ли идват всички главоболия. Бих казал, че по - новите има ECU, но това дали е "Прадядо му" Незнам
ре
Лесно ли пали колата или трудно или когато както си иска и ако е в движение губи ли ти обороти някой път. Ако е така вижте там с твойте майстори в делкото има един датчик на хол той се преебава някой път.
Наскоро един приятел имаше проблеми да му губи обороти и се оказа датчик на хол, смениха го и сега е крик сичко.
Наскоро един приятел имаше проблеми да му губи обороти и се оказа датчик на хол, смениха го и сега е крик сичко.
- Mackata
- Мнения: 186
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Кат си си зел КР така е...много си прав, кола с характер
И мойта каляска е същата.........и жената и тя
хехехех
След 2-3 година се свиква
Колегата е прав.....виж датчика на Хол......да не би да не контактува, че там е едно мазало.
Технически неграмотен съм, ама знам ко съм сменял на мойта тояга.
Клапата също виж.
Погледни я опира ли по стените или е леко надигната ?
Кабели ?
Сега и аз имам проблем с ниските обороти на бензин !!!!
Като е студена пали от четвърт. обаче загрее ли и край, нямам тихи.
Иначе пък на газ си пали без грижи.
Някой ако може да помогне за ниските ще съм благодарен.
На кое викаш онова черното ?
http://www.bezdumi.com/showpic.php?uuid ... &pid=75138
И мойта каляска е същата.........и жената и тя
хехехех
След 2-3 година се свиква
Колегата е прав.....виж датчика на Хол......да не би да не контактува, че там е едно мазало.
Технически неграмотен съм, ама знам ко съм сменял на мойта тояга.
Клапата също виж.
Погледни я опира ли по стените или е леко надигната ?
Кабели ?
Сега и аз имам проблем с ниските обороти на бензин !!!!
Като е студена пали от четвърт. обаче загрее ли и край, нямам тихи.
Иначе пък на газ си пали без грижи.
Някой ако може да помогне за ниските ще съм благодарен.
На кое викаш онова черното ?
http://www.bezdumi.com/showpic.php?uuid ... &pid=75138
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Значи няма букса за диагностициране, прекалено стара система е
Обаче това животинче посредством вкуум регулира аванса. Нещо като Ламбда сонда при по - новите системи. Иначе сте прави, че регистира някакви грешки, ама интересно какви, като не знам да има начин за диагностициране. Относно Датчика на ХОЛ. Нов е, стария си работи, но ние се застраховахме със смяната на цялата плочка. Нищо не остана, което да не съм сменил, освен таз малка черна проклетия... :'(
Сега ще експериментират с изолирането на кутията и постоянен аванс. Ще пиша при евентуални резултати.
П.П. "Mackata" Мисля, че твоя проблем е от регулатора за горивото, който е залепен на двигателя. Доколкото почвам да си избистрям ситуацията, твоят ще да е повреден(Мнение на ЛАИК). По пътя на логиката, неговата работа е да обогатява сместа, когато е студен двигателя. Т.е. ако ти е настроена колата, когато е била студена. При повреден такъв регулатор(не връщайки излишното гориво обратно) при загрял двигател сместа се обогатява повече и затова става нестабилна в ниски обороти(лично мое мнение все пак)...
РЕДАКЦИЯ: Току що пробваха да изолират тази кутийка и се оказа, че управлява не само аванса, ами и искрата, и бензиновите помпи. И ефекта е нулев от изолирането на аванса. Пак така се държи...
II-ра Редакция: Сега и слагам ГАЗ, ядосах се.... Ще проверя дали и на ГАЗ прави същото, и тогава ще се задълбочавам пак в проблема
Обаче това животинче посредством вкуум регулира аванса. Нещо като Ламбда сонда при по - новите системи. Иначе сте прави, че регистира някакви грешки, ама интересно какви, като не знам да има начин за диагностициране. Относно Датчика на ХОЛ. Нов е, стария си работи, но ние се застраховахме със смяната на цялата плочка. Нищо не остана, което да не съм сменил, освен таз малка черна проклетия... :'(
Сега ще експериментират с изолирането на кутията и постоянен аванс. Ще пиша при евентуални резултати.
П.П. "Mackata" Мисля, че твоя проблем е от регулатора за горивото, който е залепен на двигателя. Доколкото почвам да си избистрям ситуацията, твоят ще да е повреден(Мнение на ЛАИК). По пътя на логиката, неговата работа е да обогатява сместа, когато е студен двигателя. Т.е. ако ти е настроена колата, когато е била студена. При повреден такъв регулатор(не връщайки излишното гориво обратно) при загрял двигател сместа се обогатява повече и затова става нестабилна в ниски обороти(лично мое мнение все пак)...
РЕДАКЦИЯ: Току що пробваха да изолират тази кутийка и се оказа, че управлява не само аванса, ами и искрата, и бензиновите помпи. И ефекта е нулев от изолирането на аванса. Пак така се държи...
II-ра Редакция: Сега и слагам ГАЗ, ядосах се.... Ще проверя дали и на ГАЗ прави същото, и тогава ще се задълбочавам пак в проблема
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Така.... След монтирането на ГАЗ в колата, същата се развърта достатъчно добре, че да ми прави впечатление, макар тук да казват друго. След обстойни прегледи и тем подобни....Стигнаха до извода, че бензиновата помпа няма достатъчно дебит да храни мотора във високите обороти...
Тук е момента да кажа, че кутията в която стои помпата я нямаше и аз купих първата, която ми попадна. Оказва се, че за GTI 8V отвора на резервоарчето, както и самата помпа са с по - малък диаметър. Питах достатъчно пъти дали ще отвори проблем, като всеки път ме убеждаваха, че НЯМА.
Сега питам ВАС. Има ли значение това:
Че бензиновата помпа е с по малък диаметър от оригиналната.
Т.Е. Тази от 8V е сложена на 16V. Смятате ли, че това е възможната причина?
Тук е момента да кажа, че кутията в която стои помпата я нямаше и аз купих първата, която ми попадна. Оказва се, че за GTI 8V отвора на резервоарчето, както и самата помпа са с по - малък диаметър. Питах достатъчно пъти дали ще отвори проблем, като всеки път ме убеждаваха, че НЯМА.
Сега питам ВАС. Има ли значение това:
Че бензиновата помпа е с по малък диаметър от оригиналната.
Т.Е. Тази от 8V е сложена на 16V. Смятате ли, че това е възможната причина?
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
turbogti написа:Момчета, требе да ви кажа, че механичната инжекция работи при почти двойно налягане на горивото, отколкото електронната. Според Аутодатата помпата на KR мотора прави 4,7-5,4 бара. На моя PB мотор праи около 3.
Хммм, гледах точно за КР сега! Пише 5,2 до 5,9 бара за КР
Това налягане което ти си написал е за моделите преди Март 1986
Странно, тоя на диагностиката в книгата му пишеше 3,5
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта