Относно голф3 1.6 AFT 74kw

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Относно голф3 1.6 AFT 74kw

Мнениеот GOLF_GT » Пет 31 мар 2006 23:38


Колеги помагайте,става въпрос за голф3 1.6,AFT 101 коня.От известно време нещо не работи както трябва колата.Проблема е че когато подам газ по рязко голфа нещо се запъва за момент и придърпва леко докато захапе както трябва,говоря по време на движение.Най много се усеща на 1 и 2 скорост на ниски обороти.Имам чувството че е запушен.Вчера смених и прословутия маркуч за този мотор,този от въздушния филтър към дроселовата клапа,беше ми скъсан от доста време на съединението.Същевременно със смяната ми почистиха основно клапата в един сервиз и ми я адаптираха към компютъра на мотора и ми сканираха мотора за евентуални грешки с един уред.Мислех че проблема с придърпването ще се оправи но уви остана си,само оборотите ми се стабилизираха.Филтрите маслен и горивен съм ги сменял преди месец,въздушния ми е спортен и само го почиствам.Свещи сменени нови NJK скоро преди 2 месеца.Газова нямям и не мисля да слагам.Нека някой да изкаже мнение за проблема и да даде съвет какво да правя,благодаря на отзовалите се предварително????




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 01 апр 2006 0:13


Аз имам същия проблем и ще ми е интересно. При мен се замисля почти винаги точно на 2100-2300об/мин и после тръгва. Много е дразнещо това замисляне.
Попринцип имам проблем с ламба сондата, много е мунда и бавно подгрява, та си мисля, че от там може да са тези проблеми.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 01 апр 2006 0:36


направи една диагностика примерно в юнитреид - към 30лв. е и вероятността да ти отговорят е голяма :wink: и не е лошо да споделиш като решиш проблема :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Съб 01 апр 2006 1:47


кабели на свещи, генерация - поне на първо време провери това


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Съб 01 апр 2006 12:02


Карам същия двигател. Нямам голям опит,но съм установил,че дросела се самоадаптира като загрееш мотора до включване на вентилатора на охлаждането.Странично проникващ въздух от спукана тръба на картерните газове също оказва голямо влеяне.Така че, може да опиташ с най простото :

-разкачи акумулатора за 10тина мин.
-загрей двиг. до включване на перката
-регулирай жилото на газта ако е отпуснато
-почисти контактите в дистрибуторната капачка :wink:
-провери херметичността на въдушния тракт
-провери контактите на "маса"на двигателя и акумолатора

Нататък следват токове,датчици и т. н.

Успех!

Последна промяна от Golfstrom на Съб 01 апр 2006 23:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Мнениеот GOLF_GT » Съб 01 апр 2006 12:39


Пич аз му правих диагностика на моя в сервиз където ми свалиха дросела,почистиха я основно и после я адаптираха към компютъра на мотора с един уред.Дебелата тръба която е от въздушния филтър към клапата ми беше изгнила и скъсана но прежалих 160 лева и я смених с чисто нова доставена от Ивайжет.Незнам вече кво да правя освен да я вкарам в Юнитрейд колата и да ми отрежат главата.........но имам ли друг избор :banghead:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 01 апр 2006 13:09


GOLF_GT написа: свалиха дросела,почистиха я основно и после я адаптираха към компютъра на мотора с един уред. :

За потенциометъра ли става на въпрос :roll:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 01 апр 2006 13:52


и аз съм със същия проблем, но карам и на газ......
и аз съм с нови свещи,и аз ходих на диагностика, ама уви :cry:
колата не върви като преди....замисля се преди да ускори, освен ако не сменявам скоростите на 6000 об.
мисля си че ако сложа някаква добавка в бензина, ще се оправи, но не съм сигурен.може би има нещо запушено....защото от газта се получава често,и от скапания бензин с който караме, също, въпреки че аз карам с омв 100. чувал съм за такива добавки, които прочистват...... дано да се окаже това....
ако някой си е разрешил проблема, моля нека сподели и с останалите :wink:


Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Мнениеот GOLF_GT » Съб 01 апр 2006 21:50


Днес бях в Горубляне при един мой майстор който го познавам от 10 години и прекъсването на моя голф се оказва от спукана капачка на делкото,беше цялата почерняла.На връщане минах през един магазин и намерих капачка на BERU за 17 лева и палец на същата фирма за 12 лева.Та мисълта ми е да ги вземам ли,вие кво ще ме посъветвате????


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 01 апр 2006 22:08


ами ако си сигурен че е от това ги взимай, ама сега се сетих нещо.аз сложих такива свещи БЕРУ и като се замисла от тогава имам проблеми... :roll:
но може и да си въобразявам...иначе бях чувал че са добра фирма...а някой случайно да знае колко струват кабелите за свещите за този мотор?имам чувството че на 2-ри цилиндър не влиза хубаво кабела...


Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Мнениеот GOLF_GT » Съб 01 апр 2006 22:46


Ludia написа:ами ако си сигурен че е от това ги взимай, ама сега се сетих нещо.аз сложих такива свещи БЕРУ и като се замисла от тогава имам проблеми... :roll:
но може и да си въобразявам...иначе бях чувал че са добра фирма...а някой случайно да знае колко струват кабелите за свещите за този мотор?имам чувството че на 2-ри цилиндър не влиза хубаво кабела...

Колега да ти кажа аз преди 2 месеца смених свещите на голфа,но сложих NJK триточкови както ги дават за този мотор,намерих ги по 14 лева парчето.Във въпросния магазин питах и за комплекта кабели и ми казаха че хубавите са по 130 лева а имало и китайски за по 50 лева но сам прецени какви ще са :roll: Ти със AFT мотора ли си????


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Нед 02 апр 2006 2:03


Този проблем съм го поставил във форумите от 1 година и все още не мога да намеря решение. До 3000 оборота е като спънат кон след това литва. Явно всичко го прави компютъра ( нямам предвид че е повреден ) , но взех да свиквам. И една препоръка - при изпреварване винаги включваите на ниска предавка , в противен случай може да предизвикате ПТП. Това си е - не мине ли тази граница от 3000 оборота не ше да върви. За 1 г. смених всичко каквото може да си помисли човек - просто разлика няма,


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 02 апр 2006 8:55


да колега GOLF_GT, с афт мотор съм.и аз бях чувал че са толкова горе-долу кабелите....а за свещите като ги смених с 3 електродни беру, се оказа че старите ми са няква мешавица....имаше бош и шампион и бяха съвсем различни и не бяха с три електрода........това сигурно са го сътворили разбирачите в италия.....


Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Мнениеот GOLF_GT » Нед 02 апр 2006 12:30


Boko* написа:Този проблем съм го поставил във форумите от 1 година и все още не мога да намеря решение. До 3000 оборота е като спънат кон след това литва. Явно всичко го прави компютъра ( нямам предвид че е повреден ) , но взех да свиквам. И една препоръка - при изпреварване винаги включваите на ниска предавка , в противен случай може да предизвикате ПТП. Това си е - не мине ли тази граница от 3000 оборота не ше да върви. За 1 г. смених всичко каквото може да си помисли човек - просто разлика няма,

Не знам колега но моя си вървеше добре преди да вземе да се запъва от известно време и вчера установих че капачката ми е спукана на делкото както споменах по горе.Като я отворихме беше цялата почерняла от вътре.Утре ще я сменям заедно с палеца и ще пиша дали се е оправил голфа.


Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Мнениеот GOLF_GT » Нед 02 апр 2006 12:39


Ludia написа:да колега GOLF_GT, с афт мотор съм.и аз бях чувал че са толкова горе-долу кабелите....а за свещите като ги смених с 3 електродни беру, се оказа че старите ми са няква мешавица....имаше бош и шампион и бяха съвсем различни и не бяха с три електрода........това сигурно са го сътворили разбирачите в италия.....

Колега това дето казваш за свещите говори много лошо за предишния собственик на голфа. :beat_butt2 Ако го беше купил от БГ. нямаше да се учудя но в случая...................нямям думи братле.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Gal и 46 госта