TPS(Потенциометър дроселова клапа)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

TPS(Потенциометър дроселова клапа)

Мнениеот Даскала™ » Чет 23 мар 2006 16:09


Пичове,знаете ли къде в София настройват това чудо до заводските стойности :roll:




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 23 мар 2006 16:40


Ще те разочаровам като ти кажа че има не една, не две, а много повече теми за този датчик :wink: Ползвай търсачката :wink:


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 23 мар 2006 17:41


e нали е мой човек ето
ето
1 и 5 520-1300 ома
1 и 2 600-3500 ома
1 и 4 600 6600 ома
при изключено запалване и разкачена букса
1 и земя 0 волта
да не се изважда буксата
дава се контакт и се мери волтажа между 1 и земя
5 и земя 5 волта
да не се изважда буксата
дава се контакт и се мери волтажа между 5 и земя

2 и земя - газ затворена - около 2 волта
2 и земя - газ до край - около 4.5 волта
4 и земя - газ затворена - около 0 волта
4 и земя - газ докрай - около 4 волта

уверете се че не е на контакт
без да се сваля буксата се достига до съответния пин.
дава се на контакт и се мери волтажа като същевременно се борави с газта


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 23 мар 2006 17:48


Изображение


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 23 мар 2006 18:08


NovobranecGT написа:Ще те разочаровам като ти кажа че има не една, не две, а много повече теми за този датчик :wink: Ползвай търсачката :wink:

Търсачката я обърнах нагоре с краката :lol:
Интересува ме къде правят настройките :roll:
С мултицет или омметър се правят :roll:
..........за стенд ясно :lol:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 23 мар 2006 18:10


Той мултицета си има и омметър бе Даскале...


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Чет 23 мар 2006 18:32


0888712053 Боби
обади му се ще ти го оправи :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 23 мар 2006 19:24


vasstop написа:Той мултицета си има и омметър бе Даскале...

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


Давайте оше предложения :bowdown


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 23 мар 2006 21:56


Учительо, какво му е на твоя та искаш да го правиш.
Какво не ти харесва в работата му.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 23 мар 2006 22:45


bobcho написа: Какво не ти харесва в работата му.

Откак го сваляхме да го чистим се чува един шум при подаване на газ,нешо като все едно е без въздушен филтър колата.
Та примерно ако не е точно поставен,може да не дозира правилно въздуха и бензина за сместа :roll:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 23 мар 2006 22:49


Не ми се вярва да е от него.Да не сте разместили тръбите за въздуха.
При мен на Пасата при натоварване на двигателя( да кажем 4-та 4500 оборота) се чува свирене.Шума е като от турбина :).


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 23 мар 2006 22:51


bobcho написа: .Да не сте разместили тръбите за въздуха

Факт е,че стана веднага след сглобяването на моторето :roll:
Кои са тръбите за въздуха,раздухай........


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 23 мар 2006 23:09


Тръбите от въздушния филтър към дроселовата клапа.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 23 мар 2006 23:12


bobcho написа:Тръбите от въздушния филтър към дроселовата клапа.

Дай пикс :shock
Тва да не са едни тънки маркучета :lupe


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 23 мар 2006 23:13


От въздушния филтър тръгва една дебелшка тръба към инжекциона.За нея става въпрос.Бая маркуч си е :)
Погледни да не се е разместило нещо.

А тия шумове само на празен ход ли се появяват или като караш ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ktamen, vodoleq и 60 госта