лампата за маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
wwwolfish
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

лампата за маслото

Мнениеот wwwolfish » Нед 10 авг 2008 15:41


По принцип лампата за маслото трябва да свети при даване на контакт и след стартиране на двигателя да изгасва.Напоследък ми се случва да не ми светва на контакт като я паля студена.След като покарам малко и я изгася и после дам на контакт веднага светва. Къде може да е проблема за да не светва на студен двигател?




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

!!

Мнениеот snupeca » Нед 10 авг 2008 15:58


Да не ти се е прецакал датчика(индикатора) за маслото нещо? Или пък някъв проблем с тоците по таблото :roll:


wwwolfish
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот wwwolfish » Нед 10 авг 2008 16:38


Преди няколко дни ми сменяха гарнитурата на картера.Това може ли да има връзка с проблема?Да не са разбутали някакъв датчик (датчика за маслото)?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

:)

Мнениеот snupeca » Нед 10 авг 2008 16:50


Възможно е но как е нивото на маслото ако е много може от там да лъже датчика на студен двигател и като побачка и качи масло (като го затопли) да бачка нормало :dontknow: Да не би маслото да е много гъсто може и от там да е :roll:


wwwolfish
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот wwwolfish » Нед 10 авг 2008 17:42


Маслото е даже към минимума и не е гъсто-Мобил 10В40-полусинтетика


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

:)

Мнениеот snupeca » Нед 10 авг 2008 18:02


Колега провери за по-сигурно датчиците и токовете по таблото Иначе ква е колата щот скоро четох тема за подобен проблем с Г4 http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=101841 Виж дали ще е от полза :wink: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=101377


wwwolfish
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот wwwolfish » Пон 11 авг 2008 9:54


Смениха ми гарнитурата и използваха силикон,след което наляха пак старото масло.Течеше ми от гарнитурата,цялата беше омаслена....Сега си мисля,че е още по зле-за 500км. загубих около половин литър.Двигателя е супер-свещи бели,ауспух и той бял.Като бръкна в него-само черно и след тва се изтрива с лекота от пръста ми.Изобщо не пуши.Какво може да става?Да не би да тече от друго място и да омаслява цялата гарнитура? Лампата за маслото с кой датчик е свързана?Каде се намира този датчик ?Може ли да тече от него? Казаха ми,че е лошо че са използвали силикон-защо?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

:)

Мнениеот snupeca » Пон 11 авг 2008 12:19


При мен също беше избило масло от болт на главата под агренажа :roll: и също го нахлепаха с силикон и заспа :) Имаш ли видими течове защото при мен за 1 ден ми отиде 500гр масло :shock от оня болт На какво караш :?: Имаш ли газ :?: Не знам дали е лошо силикон на гарнитурата но на болта е 6 :D За датчика огледай някъде около картера :dontknow:


Потребителски аватар
mmv
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 0:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот mmv » Пон 11 авг 2008 20:45


щом не свети на контакт значи е таблото може да има студена спойка някъде по платката. именно затова светва на контакт за да се види преди да запалиш дали работят червените лампи т.е. важните



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта