GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ,проблема е 4е колата пали гасне в движение,с една дума когато си иска,ходих на диагностика 4истиха гре6ки,и се по4на една смяна-све6ти, кабели,бубина,палец,капа4ка,горивен филтър,и накрая и смяна на компютъра,но проблема си остана,като изгасне може да запали след 20минути.а моге и след 4асове,прави го и като е студена и като е загряла,колата нямя газ,само бензин,и бензиновата помпа е сменена,какъв и е проблема незнам-ПОМАГАИТЕ,МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО............
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
датчика на Хол сменен ли е .
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
дат4ика на хол не е сменен,да и студена гасне ,пробжал сам на скорост да запали не пали и гасне веднага,или по накои път на място пали,и веднага падат оборотите и гасне.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
Бати, как са те нахулили със смени... Някой погледна ли дали идва ток към бензиновата помпа? НА предишния ми форд го имаше същия проблем, оказа се, че нещо прекъсвал токът към помпата.
- mitko_vr6
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 27 яну 2009 17:15
- Автомобил: VW Golf GT 97 Audi A3
- Двигател: AFT AGU
- Местоположение: Кърджали
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
И на мен ми прилича на проблем с имобилайзера.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
Имобилайзер чете при палене, веднъж запалил мотора иммото не преде до следващото палене.
Колегата да провери/смени първия.
andro_ написа: ADY - той има 2 датчика, защото е SIMOS. Един датчик на коляновия вал и един датчик в делкото..
Колегата да провери/смени първия.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 14 апр 2010 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Balgaria
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
Колега..сходен проблем имах с АБФ-чето....и се оказа датчика на коленовия вал..но на диагностиката го открихме...ако искаш пищи на лични да ти дам повече инфо.. поздрави
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
днес ходих пак на диагностика,не е дат4ика на коляновия вал и дат4ика на хол,само те не бяха сменени,като при диагностика колата не изгасна,както и о4аквах?????
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:14
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Свищов
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
Провери ли реле N30? Понеже и аз имах подобен проблем,имаше спукани спойки.Смених с ново и колата се оправи.
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
за реле N30,нау4иь от форума няколко колеги са имали проблем с него,надявам се да е това,мерси за съвета...
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
Колеги незнам дали тук е темата.. за уникалния Edition за което се извинявам предварително,но при мен проблема е че сутрин пали от 10-тия път (ако запали)
Сменени са кабели свещи цяло деоко,дебитомер всички маркучи,отзат на инжекцията има 1 дачик свързан за клапата и него сменен,3-то стъпково моторче слагам-проблема е същия.
След като запали оборотите са като кантар постоянно се менят,при превключване па по-горна предавка или сваляне колата гасне (само с газ трябва да върви)
Моля помогнете
Сменени са кабели свещи цяло деоко,дебитомер всички маркучи,отзат на инжекцията има 1 дачик свързан за клапата и него сменен,3-то стъпково моторче слагам-проблема е същия.
След като запали оборотите са като кантар постоянно се менят,при превключване па по-горна предавка или сваляне колата гасне (само с газ трябва да върви)
Моля помогнете
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
днес смених въпросното реле N30,и след като покарам поне 100на километра,6те споделя дали проблема о6те го има.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
Ами бобина ти остава, колега.
Ако можеш премери и налягането в горивната рейка.
Ако можеш премери и налягането в горивната рейка.
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
бобината е сменена първа,остава дат4ик на колянов вал.и дат4ик на хол,дано не се стига дотам........
Re: GOLF 3 GTI-EDITION 2000 куб.115кс.ADY-проблеми с паленето
НЕ Е РЕЛЕ N30,КОЛЕГИ СМЕНИХ ГО С НОВО СЛЕД 30-40km.КОЛАТА БЕЗ АБСОЛУТНО НИКАКВИ ПРИЗНАЦИ,СИ ИЗГАСНА НА ЕДИН СВЕТОФАР,ПРОБЛЕМА СИ ОСТАВА........???????????????
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта