Въпрос за климатик
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Въпрос за климатик
Извинявам се ако темата е дискутирана някъде но въпроса ми е на колко градуса температура на околната среда включва климатика, защото днес при 15 градуса навън от климатика няма и помен в сравнение с миналото лято.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13447
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
За Голф не знам, но иначе на колкото зададеш на авто тогава започва.
Като задам 25 градуса, паля позагрявам и отлепям когато стигн зададената температура / т.е. антифриза достигне някаква температура и сработи датчика/започва да духа вътре топло.При мен в началото духа силно и като постопли намалява силата на струята топъл въздух/ вентилатора работи на високи обороти и намалява после/.
Като задам 25 градуса, паля позагрявам и отлепям когато стигн зададената температура / т.е. антифриза достигне някаква температура и сработи датчика/започва да духа вътре топло.При мен в началото духа силно и като постопли намалява силата на струята топъл въздух/ вентилатора работи на високи обороти и намалява после/.
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за климатик
Boko* написа:Извинявам се ако темата е дискутирана някъде но въпроса ми е на колко градуса температура на околната среда включва климатика, защото днес при 15 градуса навън от климатика няма и помен в сравнение с миналото лято.
По мое мнение изтекъл ти е фреона...... може да го смениш някъде....избило е някое уплътнение и
Моя днес работеше безпроблемно, ама миналата година беше изтекъл фреонааа и нов.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Ти си с фреон R134a би трябвало да има в маслото такава боя.
Както казва колегата nikolay провери си токовете.Магнитния включвател е на реле може и то да е повредено.
Системата има и 2 датчика- единия е за ниското налягане, а другия е за високото.Те са предпазни.Проблем могат да създадат и те.
Както казва колегата nikolay провери си токовете.Магнитния включвател е на реле може и то да е повредено.
Системата има и 2 датчика- единия е за ниското налягане, а другия е за високото.Те са предпазни.Проблем могат да създадат и те.
Последна промяна от bobcho на Вто 21 мар 2006 12:57, променено общо 1 път.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
А знаете ли че когато няма налягане в системата компресора не сработва.т.е. не се включва електромагнитния съеденител.
Най вероятно това е защита за да се щади компресора.
Миналата година като свалях моя и го закачих си помислих че нещо съм омотъл и затова не тръгва.Но след пълненето всичко си тръгна.
След всичко написано мисля че колегата има нужната информация за да разбере работили неработили.
Ако неработи да ходи в сервиз - това е нищо повече не може да направи.
п.п. а и да си приготви в джобчето парички. Само за пълнене взимат минимум 60 лв. А и не си спомням в Габрово да има сериозен сервиз за автоклиматици.
Най вероятно това е защита за да се щади компресора.
Миналата година като свалях моя и го закачих си помислих че нещо съм омотъл и затова не тръгва.Но след пълненето всичко си тръгна.
След всичко написано мисля че колегата има нужната информация за да разбере работили неработили.
Ако неработи да ходи в сервиз - това е нищо повече не може да направи.
п.п. а и да си приготви в джобчето парички. Само за пълнене взимат минимум 60 лв. А и не си спомням в Габрово да има сериозен сервиз за автоклиматици.
- nikolay
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
- Автомобил: VW Touran 2.0
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
Гледах в БАГИРА-та, тези които продават Пежо във В.Търново има сервиз за автоклиматици. Като си взех моята преди 3 години исках да ми проверят налягането и намерих само един който има накрайници и съответния фреон R134a, в Горна Оряховица, но беше голям кожодер. Ако имаш нужда пиши мисля, че му пазя телефона.
моят тръгва от време на време и си спира когато си иска.имам една правоъгална котиика която е при мотора(като застане6 сре6у колата пада се в дясно то4но до калника) и явно там има някакви прекасва4и и като я 4укна и климатика тругва.някои да е имал подобен проблем?казаха ми 4е след отвяряне и по4истване се опражяло вси4ко,само дето не ми е ясно как се отваря.а все пак лято иде трябжа да сме готови:))))))))
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Plageto и 23 госта