Карбуратор Pierburg 2Е2 и неговия автоамтичен смукач

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 25 ное 2004 19:51


Проблемът според мен е, че няма майстор, който да ги направи...незнам...при мен пък държи около 1300-1400 (при студено време само) около 10 минути след като съм тръгнал и после падат малко, но пак са над 1000 дори когато стрелката за температурата е на средата, че дори малко след това...незнам каква е мистерията, но според мен това не е много нормално...
MK2, кажи при теб какво ти казаха, че е било?




Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Чет 25 ное 2004 20:22


Никой нищо не ти казва!!! :? Така действат "БГ-майсторите" !!!
Иначе mad-doctor не искам да те плаша но и при мен беше като при теб.Първоначално когато колата загрееше и оборотите рязко падаха до нормалните,но след това тотално се развали.Даже по едно време бях сложил някакви кашони на решетката за да загрява по-бързо но се оказа че не вършат работа.И лятото не ми държеше високи обороти!!!Пълна мистерия!!!Прав си че проблема е там че няма кой да ги ремонтира.Всички са майстори на всяка пряка има сервиз но никой не може да помогне.Аз и не ходя да търся помощ защото малко са тези които с ръка на сърцето ще ти кажат че не могат да се спраят с проблма.Всеки вика: "А фаслуска работа" и накрая ти прибират паричките и колата е по-зле и отпреди!!!


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 25 ное 2004 21:23


mad_doctor написа:Еми виж там някое от маркучетата за вакуумите да не изпуска, а пък и тъпия регулатор може да не е регулиран :) Нали се върти там с един шестограм, но аз голяма разлика не виждам като го въртя...ако разбереш нещо за мистерията "паля, качва обороти и после гасне" казвай :)


Ами вакуумните маркучета са сменени до едно, то оттогава започна да го прави тоя номер на студ... Иначе мога да я оставя, за 1 ден ще ми я оправят (щото трябва да изстине), ама не ми се седи 1 ден без кола за въртене на 1-2 винтчета (както си мисля, де). Та идеята ми беше някой ако си има на идея... :roll:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 25 ное 2004 23:40


Надявай се да ти я оправят, Zmej :) По-добре я остави пък ако я направят направо ще те черпя!!! Щото и аз ще отида там да ми я оправят :) Тоя номер с паленето пак го има, само дето сега не гасне като рязко паднат оборотите...иначе ей го на сега я карах колата от нас до студентски и обратно и беше загряла да не ти говоря (стрелката е на средата, парното дъни като сауна), а оборотите си стоят на 1100-1200...е кажи ми как да не се дразня!!!


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 26 ное 2004 0:17


mad_doctor написа:Надявай се да ти я оправят, Zmej :)...


Няма какво да се надявам, вече са ми го правили това миналата година (или тая в началото, не помня вече - колата пали и веднага кове под 1000 оборота стабилни и в най-най-големия студ), преди да сменя вакуумния регулатор и вакуумите.... За т'ва съм сигурен, ама не ща да съм без кола в тоя студ, и второ - някак си 20 кинта ми идва вътрешно това нещо, за връткането на няколко винтчета...


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 01 дек 2004 10:56


Бах!! Това пък въобще не съм се замислял, че тая пружина може да се маха?? Нещо не ми се вярва...какво тогава ще отваря въздушната клапа?


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 02 дек 2004 11:54


Moже да я фиксираш в отворено положение. За лятото няма проблем, но за зимата...ще ти скъса нервичките докато позагрее :lol:


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Чет 28 юли 2005 15:12


Аве хора помогнете!! Как мога да регулирам тоя вакумен смукач??
Колата е на ГАЗ и ми държи едни високи обороти на студен двигател на празен ход (от рода на 2500-2700rpm)няма ли някакъво регулиране на това чудо? gruebel ??
Тази кола на градско гори ГАЗ колкото си иска от рода на 15-16л/100км
иначе на извънградско 7,2-7,6л/100км!!!! mhihi Mr Green Fun Drive :yeaha:


Потребителски аватар
kras
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Hissar
Контакти:

Мнениеот kras » Пет 29 юли 2005 19:25


Здравейте, пичове. Тези проблеми наскоро и аз ги имах, но сега вече всичко е наред. По принцип зимата колата ми за първите 5 мин. от запалването й държи около 1500-1800 оборота, но след това падат. Проблема при мен беше следният : аспуха черен, неще да върви и гори. Разрешението дойде по следния начин: изчистих карбуратора (и двете камери), проверих вакумните маркучи , а също и самите вакуми и се оказа, че вакума от дясно на карбуратора се е прецакал и ми държи след изчистването 2000-2500оборота(студена топла няма значение) и след неговата смяна всичко си дойде на мястото. Сега колата си върви перфектно и разхода е нармален. Айде чао.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Пет 29 юли 2005 21:58


Моля ви помагайте или кажете от какво е за да го оправя !!!

10x


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Регулиране на авт.смукач

Мнениеот wili98 » Съб 30 юли 2005 23:34


При моето Голф 2 такъв карбуратор, може да се регулира самият вакум регулатор, както и отделно вакумчето, което казва колко да е затворена клапата за вход на въздух.
Значи вакум регулатора е една алуминиева коруба, монтирана отдясно /демек от към пасажера - при ремонти гледам отпред :)/ на карбуратора.
В нея влизат 2 маркуча. Как се регулира: чукваш малко шестограмната пишка /ама леко/ все едно да я набиеш, след това я въртиш.
Това е за яко регулиране. Има и финно, което развиваш малко 3 те болта и въртиш целият смукач.
А самата пластина за приток на въздух се регулира отпред в дясно на карбуратора /точно пред черното вакумче/ има една дупка, светнете си с фенере за да го видите. След това с шестограмче се върти.
Да предупредя, че това се прави на студен мотор, и след всяко врътване въртите газтта до МАКС и после пускате, щото има едни зъбчета
Абе най лесно става, като ви падне зялата дясна част прикрепена за карбуратора в ръцете и разгледате. Ако не смеете да я разглобите, по-добре закарайте колата на майстор :).
Възможни проблеми:
1. Запушване на малките тръбички от колектора, които се влива обратното отбитата вода, и така смукача никога не загрява:
2. Неработещо реотанче в авт. смукач, което кара биметалната пластина да се развие много по-бързо, отколкото само да се нагрява от водата. - а то не работи щото има един алуминиев пишляк, който се чупи и не дава контакт - Просто си докарайте маса на корупуса на авт. смукач.

Ех че писане падна...
Надявам се да съм бил полезен


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Чет 25 авг 2005 14:40


ползваите http://www.vwclub.bg/forum/search.php
темата е много коментирана някаде бях правил и пдф http://free.data.bg/biol/pierburg2e2.pdf
васко го познава тоя карбуратор много добре
моя го е разглабал 3 пъти
има много неща които регулират оборотите
http://store2.data.bg/biol/2e2.JPG
термовременен клапан 11само за началните 3 секунди (ако работи) баипасва 3позициониа блок
самиа смукач 10 неговата пластина нагревател пак и вакум
отделно е и термоампулата голиам ад е
мам...... миналата зима ме направи луд тоя краб

:censored: :censored: :censored: :censored:
леле мемфиса да се включи тои какви ги твори



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта