Проблемът според мен е, че няма майстор, който да ги направи...незнам...при мен пък държи около 1300-1400 (при студено време само) около 10 минути след като съм тръгнал и после падат малко, но пак са над 1000 дори когато стрелката за температурата е на средата, че дори малко след това...незнам каква е мистерията, но според мен това не е много нормално...
MK2, кажи при теб какво ти казаха, че е било?
Карбуратор Pierburg 2Е2 и неговия автоамтичен смукач
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Никой нищо не ти казва!!! Така действат "БГ-майсторите" !!!
Иначе mad-doctor не искам да те плаша но и при мен беше като при теб.Първоначално когато колата загрееше и оборотите рязко падаха до нормалните,но след това тотално се развали.Даже по едно време бях сложил някакви кашони на решетката за да загрява по-бързо но се оказа че не вършат работа.И лятото не ми държеше високи обороти!!!Пълна мистерия!!!Прав си че проблема е там че няма кой да ги ремонтира.Всички са майстори на всяка пряка има сервиз но никой не може да помогне.Аз и не ходя да търся помощ защото малко са тези които с ръка на сърцето ще ти кажат че не могат да се спраят с проблма.Всеки вика: "А фаслуска работа" и накрая ти прибират паричките и колата е по-зле и отпреди!!!
Иначе mad-doctor не искам да те плаша но и при мен беше като при теб.Първоначално когато колата загрееше и оборотите рязко падаха до нормалните,но след това тотално се развали.Даже по едно време бях сложил някакви кашони на решетката за да загрява по-бързо но се оказа че не вършат работа.И лятото не ми държеше високи обороти!!!Пълна мистерия!!!Прав си че проблема е там че няма кой да ги ремонтира.Всички са майстори на всяка пряка има сервиз но никой не може да помогне.Аз и не ходя да търся помощ защото малко са тези които с ръка на сърцето ще ти кажат че не могат да се спраят с проблма.Всеки вика: "А фаслуска работа" и накрая ти прибират паричките и колата е по-зле и отпреди!!!
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
mad_doctor написа:Еми виж там някое от маркучетата за вакуумите да не изпуска, а пък и тъпия регулатор може да не е регулиран Нали се върти там с един шестограм, но аз голяма разлика не виждам като го въртя...ако разбереш нещо за мистерията "паля, качва обороти и после гасне" казвай
Ами вакуумните маркучета са сменени до едно, то оттогава започна да го прави тоя номер на студ... Иначе мога да я оставя, за 1 ден ще ми я оправят (щото трябва да изстине), ама не ми се седи 1 ден без кола за въртене на 1-2 винтчета (както си мисля, де). Та идеята ми беше някой ако си има на идея...
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Надявай се да ти я оправят, Zmej По-добре я остави пък ако я направят направо ще те черпя!!! Щото и аз ще отида там да ми я оправят Тоя номер с паленето пак го има, само дето сега не гасне като рязко паднат оборотите...иначе ей го на сега я карах колата от нас до студентски и обратно и беше загряла да не ти говоря (стрелката е на средата, парното дъни като сауна), а оборотите си стоят на 1100-1200...е кажи ми как да не се дразня!!!
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
mad_doctor написа:Надявай се да ти я оправят, Zmej ...
Няма какво да се надявам, вече са ми го правили това миналата година (или тая в началото, не помня вече - колата пали и веднага кове под 1000 оборота стабилни и в най-най-големия студ), преди да сменя вакуумния регулатор и вакуумите.... За т'ва съм сигурен, ама не ща да съм без кола в тоя студ, и второ - някак си 20 кинта ми идва вътрешно това нещо, за връткането на няколко винтчета...
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Аве хора помогнете!! Как мога да регулирам тоя вакумен смукач??
Колата е на ГАЗ и ми държи едни високи обороти на студен двигател на празен ход (от рода на 2500-2700rpm)няма ли някакъво регулиране на това чудо? gruebel ??
Тази кола на градско гори ГАЗ колкото си иска от рода на 15-16л/100км
иначе на извънградско 7,2-7,6л/100км!!!! Mr Green Fun Drive
Колата е на ГАЗ и ми държи едни високи обороти на студен двигател на празен ход (от рода на 2500-2700rpm)няма ли някакъво регулиране на това чудо? gruebel ??
Тази кола на градско гори ГАЗ колкото си иска от рода на 15-16л/100км
иначе на извънградско 7,2-7,6л/100км!!!! Mr Green Fun Drive
- kras
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Hissar
- Контакти:
Здравейте, пичове. Тези проблеми наскоро и аз ги имах, но сега вече всичко е наред. По принцип зимата колата ми за първите 5 мин. от запалването й държи около 1500-1800 оборота, но след това падат. Проблема при мен беше следният : аспуха черен, неще да върви и гори. Разрешението дойде по следния начин: изчистих карбуратора (и двете камери), проверих вакумните маркучи , а също и самите вакуми и се оказа, че вакума от дясно на карбуратора се е прецакал и ми държи след изчистването 2000-2500оборота(студена топла няма значение) и след неговата смяна всичко си дойде на мястото. Сега колата си върви перфектно и разхода е нармален. Айде чао.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Регулиране на авт.смукач
При моето Голф 2 такъв карбуратор, може да се регулира самият вакум регулатор, както и отделно вакумчето, което казва колко да е затворена клапата за вход на въздух.
Значи вакум регулатора е една алуминиева коруба, монтирана отдясно /демек от към пасажера - при ремонти гледам отпред / на карбуратора.
В нея влизат 2 маркуча. Как се регулира: чукваш малко шестограмната пишка /ама леко/ все едно да я набиеш, след това я въртиш.
Това е за яко регулиране. Има и финно, което развиваш малко 3 те болта и въртиш целият смукач.
А самата пластина за приток на въздух се регулира отпред в дясно на карбуратора /точно пред черното вакумче/ има една дупка, светнете си с фенере за да го видите. След това с шестограмче се върти.
Да предупредя, че това се прави на студен мотор, и след всяко врътване въртите газтта до МАКС и после пускате, щото има едни зъбчета
Абе най лесно става, като ви падне зялата дясна част прикрепена за карбуратора в ръцете и разгледате. Ако не смеете да я разглобите, по-добре закарайте колата на майстор .
Възможни проблеми:
1. Запушване на малките тръбички от колектора, които се влива обратното отбитата вода, и така смукача никога не загрява:
2. Неработещо реотанче в авт. смукач, което кара биметалната пластина да се развие много по-бързо, отколкото само да се нагрява от водата. - а то не работи щото има един алуминиев пишляк, който се чупи и не дава контакт - Просто си докарайте маса на корупуса на авт. смукач.
Ех че писане падна...
Надявам се да съм бил полезен
Значи вакум регулатора е една алуминиева коруба, монтирана отдясно /демек от към пасажера - при ремонти гледам отпред / на карбуратора.
В нея влизат 2 маркуча. Как се регулира: чукваш малко шестограмната пишка /ама леко/ все едно да я набиеш, след това я въртиш.
Това е за яко регулиране. Има и финно, което развиваш малко 3 те болта и въртиш целият смукач.
А самата пластина за приток на въздух се регулира отпред в дясно на карбуратора /точно пред черното вакумче/ има една дупка, светнете си с фенере за да го видите. След това с шестограмче се върти.
Да предупредя, че това се прави на студен мотор, и след всяко врътване въртите газтта до МАКС и после пускате, щото има едни зъбчета
Абе най лесно става, като ви падне зялата дясна част прикрепена за карбуратора в ръцете и разгледате. Ако не смеете да я разглобите, по-добре закарайте колата на майстор .
Възможни проблеми:
1. Запушване на малките тръбички от колектора, които се влива обратното отбитата вода, и така смукача никога не загрява:
2. Неработещо реотанче в авт. смукач, което кара биметалната пластина да се развие много по-бързо, отколкото само да се нагрява от водата. - а то не работи щото има един алуминиев пишляк, който се чупи и не дава контакт - Просто си докарайте маса на корупуса на авт. смукач.
Ех че писане падна...
Надявам се да съм бил полезен
- biol
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ползваите http://www.vwclub.bg/forum/search.php
темата е много коментирана някаде бях правил и пдф http://free.data.bg/biol/pierburg2e2.pdf
васко го познава тоя карбуратор много добре
моя го е разглабал 3 пъти
има много неща които регулират оборотите
http://store2.data.bg/biol/2e2.JPG
термовременен клапан 11само за началните 3 секунди (ако работи) баипасва 3позициониа блок
самиа смукач 10 неговата пластина нагревател пак и вакум
отделно е и термоампулата голиам ад е
мам...... миналата зима ме направи луд тоя краб
леле мемфиса да се включи тои какви ги твори
темата е много коментирана някаде бях правил и пдф http://free.data.bg/biol/pierburg2e2.pdf
васко го познава тоя карбуратор много добре
моя го е разглабал 3 пъти
има много неща които регулират оборотите
http://store2.data.bg/biol/2e2.JPG
термовременен клапан 11само за началните 3 секунди (ако работи) баипасва 3позициониа блок
самиа смукач 10 неговата пластина нагревател пак и вакум
отделно е и термоампулата голиам ад е
мам...... миналата зима ме направи луд тоя краб
леле мемфиса да се включи тои какви ги твори
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта