Доста се порових с търсачката, но така и не открих от къде да източа антифриза.
Не ми казвайте от термостата / да го сваля/, защото съм си го сменял и само аз си знам колко труд и нерви хвърлих.
Трябва да има и по лесен начин.
Предварително Ви благодаря!!!
Как да източа антифриза?/сменен/
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да източа антифриза???
dafi_dimo написа:Доста се порових с търсачката, но така и не открих от къде да източа антифриза.
Не ми казвайте от термостата / да го сваля/, защото съм си го сменял и само аз си знам колко труд и нерви хвърлих.
Трябва да има и по лесен начин.
Предварително Ви благодаря!!!
Щом не щеш през термостата, сваляш долният маркуч на радиатора.
И естествено ако искаш да изтече цялята вода го сваляш на топъл мотор /демек отворен термостат/
Аз лично пред алтернативата да се попаря като пиле предпочитам да врътна термостата
Още повече, че ще можеш да пъхнеш един маркуч да промиеш хубаво цялата система, и разбира се и радиатора да му разкачиш маркучите и там с един градински маркуч...
Според мануала на Хайнц пишат точно "градински маркуч". И на всичкото отгоре ако не си доволен казват да използваш препарати за радиатора де.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Това с топлия двигател няма как да стане , направо ми се вижда луда идея да се ровиш на 80~90грд.. На теория най-добре е от термостата , но аз точих през долния маркуч на радиатора и отзад на водната помпа и двете се откачат лесно и изтече доста течност, според мен не по малко от 80% от всичкия антифриз.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13439
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
L&R написа:Това с топлия двигател няма как да стане , направо ми се вижда луда идея да се ровиш на 80~90грд.. На теория най-добре е от термостата , но аз точих през долния маркуч на радиатора и отзад на водната помпа и двете се откачат лесно и изтече доста течност, според мен не по малко от 80% от всичкия антифриз.
Не е 80% да е най-много 50-60% .Тия дни вадих радиатора на Голф3 за да сменя шибаният златен вентилатор на радиатора. В леген под колата изтече около 3,5 -4 л антифириз, е естествено ,ч е веднага вдигнах двата маркуча нагоре ,но е това положението.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вярно че е най-добре така
R@do написа:Ти преди да се ровиш "на топло" вече ще си разхлабил скобата и маркуча и просто ще го бутнеш. Досега не съм се изгарял
Ама требе да се внимава много...
Че чуството не е от най-добрите...
но така е най добре, разхлабваш маркуча, и после само дръпваш..
АМА Много внимание, и после да не кажеш че ние сме те посъветвали
Drunk
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта