Как да източа антифриза?/сменен/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
dafi_dimo
Мнения: 152
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Как да източа антифриза?/сменен/

Мнениеот dafi_dimo » Вто 23 авг 2005 15:43


Доста се порових с търсачката, но така и не открих от къде да източа антифриза.
Не ми казвайте от термостата / да го сваля/, защото съм си го сменял и само аз си знам колко труд и нерви хвърлих.
Трябва да има и по лесен начин.
Предварително Ви благодаря!!!




Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 23 авг 2005 15:47


Откачаш маркуча при водната помпа-там е най-ниското място в охладителната система и после след източването здраво затягаш скобата:)))


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 23 авг 2005 18:01


зависи колко искаш да източиш, през термостата излиза целия


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как да източа антифриза???

Мнениеот wili98 » Сря 24 авг 2005 9:50


dafi_dimo написа:Доста се порових с търсачката, но така и не открих от къде да източа антифриза.
Не ми казвайте от термостата / да го сваля/, защото съм си го сменял и само аз си знам колко труд и нерви хвърлих.
Трябва да има и по лесен начин.
Предварително Ви благодаря!!!


Щом не щеш през термостата, сваляш долният маркуч на радиатора.
И естествено ако искаш да изтече цялята вода го сваляш на топъл мотор :) /демек отворен термостат/

Аз лично пред алтернативата да се попаря като пиле предпочитам да врътна термостата :)
Още повече, че ще можеш да пъхнеш един маркуч да промиеш хубаво цялата система, и разбира се и радиатора да му разкачиш маркучите и там с един градински маркуч...

Според мануала на Хайнц пишат точно "градински маркуч". И на всичкото отгоре ако не си доволен казват да използваш препарати за радиатора де.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 24 авг 2005 9:59


Това с топлия двигател няма как да стане , направо ми се вижда луда идея да се ровиш на 80~90грд.. На теория най-добре е от термостата , но аз точих през долния маркуч на радиатора и отзад на водната помпа и двете се откачат лесно и изтече доста течност, според мен не по малко от 80% от всичкия антифриз.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13439
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 24 авг 2005 20:45


L&R написа:Това с топлия двигател няма как да стане , направо ми се вижда луда идея да се ровиш на 80~90грд.. На теория най-добре е от термостата , но аз точих през долния маркуч на радиатора и отзад на водната помпа и двете се откачат лесно и изтече доста течност, според мен не по малко от 80% от всичкия антифриз.


Не е 80% да е най-много 50-60% .Тия дни вадих радиатора на Голф3 за да сменя шибаният златен вентилатор на радиатора. В леген под колата изтече около 3,5 -4 л антифириз, е естествено ,ч е веднага вдигнах двата маркуча нагоре ,но е това положението.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 25 авг 2005 8:30


Ти преди да се ровиш "на топло" вече ще си разхлабил скобата и маркуча и просто ще го бутнеш. Досега не съм се изгарял


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Вярно че е най-добре така

Мнениеот wili98 » Чет 25 авг 2005 8:56


R@do написа:Ти преди да се ровиш "на топло" вече ще си разхлабил скобата и маркуча и просто ще го бутнеш. Досега не съм се изгарял


Ама требе да се внимава много...
Че чуството не е от най-добрите... :)

но така е най добре, разхлабваш маркуча, и после само дръпваш..
АМА Много внимание, и после да не кажеш че ние сме те посъветвали :)
Drunk


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 25 авг 2005 9:30


Ще го провам някой път ;). То като е отвъртяна капачката на разширителния не би трябвало да има налягане и да си потече надолу, но си е вряло все пак gruebel


dafi_dimo
Мнения: 152
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dafi_dimo » Чет 25 авг 2005 16:33


Благодаря!
Смених антифриза без инциденти / не се попарих/.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта