Ангренажен ремък

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ангренажен ремък

Мнениеот Andrey » Вто 07 дек 2004 15:47


Колеги, на какви километри се сменяше ангренажен ремък да не изпусна работата. А като съм почнал - ако се скъса или се изрони ще има ли олеле. Имаше преди месец такава тема ама май не се разбра точно. Та ако има нова информация..........

Голф 2 1.6 EZ




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 07 дек 2004 15:59


на 50 000 км (максимум) сменяш и ангренаж и ролка.
За 1.3 бензин и за 1.6 ТД (говоря за г2) става олеле, така си мисля, че се отнася за всички.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Вто 07 дек 2004 16:05


на ЕZ при скъсване на ремъка клапаните не се засрещат с буталата!!!


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 07 дек 2004 16:22


Може ли при смяна на ремъка да се даде предварение като се монтира с един зъб напред или назад? Един майстор ми каза, че можело и колата щяла да върви повече?! :?
Какво ви е мнението, да се пробвам ли? :wink:


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Вто 07 дек 2004 16:27


може и се прави
но риска е доста голем
особено за шайбата
ремък трудно се къса
но пък за сметка на това лесно прескача и "изажда"
а и шайбаат се разбива по-лесно


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 07 дек 2004 16:32


За какъв риск става въпрос? Кво ще и стане на шайбата като я зацепя с един зъб напред или назад? Обясни по-подробно как се прави.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Вто 07 дек 2004 18:41


Не се занивай с глупости!Колата може и да тръгне малко повече но това повече няма да се усети осезаемо.А и най-вероятно в ниските обороти ще рабори като лада бегачка!!!Ще започне да харчи повече и ще съжаляваш!!!Негативите са повече от предимствата!


Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Мнениеот VR666 » Вто 07 дек 2004 19:56


Вярно.На празен ход няма да бачка стабилно.
:talk:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 07 дек 2004 21:41


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Вто 07 дек 2004 21:49


айде стига сте се вдетинявали-ниски високи бабини трънкини!
това със зъбите изменя газоразпределението-някой има ли идея точно как?
еми щом е не недейте само блаблабла...
тия със зъбите имат смисъл на спортен вал да се правят и то само с предварително инфо и калкулатор! както и със следварително инфо!
ако не ви е жал за моторите де...
айде стига вече по тая тема-ставате за смях...


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 07 дек 2004 23:24


ако беше по добре от завода щяха да правят ремъците с един зъб по малко :D
на някои маи му се сваля глава.
продължаваите с бисерите все така че ми е интересно 8)


Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

Мнениеот dendini » Сря 08 дек 2004 10:47


При мен един прехвален "мастор" при смяната на ангренажа ми (го) зацепи с два зъба напред(може и назад да е било..) и колата се спъна адски много. Даже като ходих на елкон човека там се чудеше как въобще е вървяла. След като го оправи имах чувството че карам изтребител ;) ..е да не се изхвърлям де ама разликата беше огромна...


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 08 дек 2004 11:59


dendini написа:При мен един прехвален "мастор" при смяната на ангренажа ми (го) зацепи с два зъба напред(може и назад да е било..) и колата се спъна адски много. Даже като ходих на елкон човека там се чудеше как въобще е вървяла. След като го оправи имах чувството че карам изтребител ;) ..е да не се изхвърлям де ама разликата беше огромна...

Аз ей тва не мога да разбера, зъб напред или назад се дава предварение??? Ще взема да пробвам, така или иначе няма кво толкова да и стане на колата.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 08 дек 2004 12:02


айде пробвай-като се оплетеш тотално-звънни ще я оправиме... mhihi
само не се унасяй с бъзикането да не стане bishop недай боже.


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Сря 08 дек 2004 13:01


на мен ми бяха презацепили веригата на разпределителните валове с един въб напред и работеше като тряктор.Даже май буталата удряха клапаните!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта