АРМАТУРНО ТАБЛО?
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
АРМАТУРНО ТАБЛО?
Арматурното таблото ми е напукано на 2 места!Имам от къде да взема здраво табло за подмяна и въпроса ми е дали е трудна смяната и след евентуална смяна дали ще възникнат проблеми като тракане,лопане,скърцане и разни такива неща?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
бе за смяната е същото като за радиаторчето на парното има снимки тука
за пасат са ама е същото образно казано.
проблеми не виждам защо да имаш после.
за пасат са ама е същото образно казано.
проблеми не виждам защо да имаш после.
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АРМАТУРНО ТАБЛО?
MK2 написа:...след евентуална смяна дали ще възникнат проблеми като тракане,лопане,скърцане и разни такива неща?
Мани не думай, така съм след намесата на 'yound shatterhand'... Mad
Добре, че вече не работи в сервиза до нас, ама тфа вече не ме огрява...
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи преди време смених радиаторчето за парното и мога да кажа че това беше най-отвратителното ми преживяване като аматъор майстор.Тази операция по-сложна ли ще е или по-проста?Когато го сменях радиаторчето ако нямах Хайнес нямаше да имам и шанс.Трябва да погледна в Хайнеса да видя дали има нещо по въпроса.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
MK2 написа:Значи преди време смених радиаторчето за парното и мога да кажа че това беше най-отвратителното ми преживяване като аматъор майстор.Тази операция по-сложна ли ще е или по-проста?Когато го сменях радиаторчето ако нямах Хайнес нямаше да имам и шанс.Трябва да погледна в Хайнеса да видя дали има нещо по въпроса.
Нали за 2-ка говориш. При 2-ката при смяна на радиаторчето не е нужно да се сваля таблото /има си чалъм/, така че не знам дали си го свалял.
Иначе смяната на таблото не е голяма философия, ама е много туткава работа щото: волан, уреди, копчета, жабки, ......... всичко долу. Номера е да знаеш че има два болта откъм двигателния отсек дето държът таблото щото иначе какво дърпане има.... Двата болта са при моторчето за чистачките. Ако си решил да го правиш обади се /поне няма да има нужда да четеш в книжките как става, ще ти го преразкажа/, ама имай в предвид че не е много гот да се прави такова нещо сега при тия температури