Ампула на смукача на карбуратор Pierburg 2E2 Heeelp
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ампула на смукача на карбуратор Pierburg 2E2 Heeelp
Кажете точно кво прави тая ампула, защото майстора ми каза, че е за смяна...и какви са симптомите, ако не работи!! Спешноооо
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:08, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:08, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да точно тази ампула не работи! Майстора го регулира да са добре оборотите на студено, но после си седят на 2000 даже като вече включи перката!!! То явно затова са го бърникали да са супер ниски оборотите та после евентуално да са нормални или и аз незнам...
той майсотра ми я показа тая ампула щото сменял съвсем скоро на друг такъв голф и каза, че е сигурен, че не работи, но знам ли и аз...на майстори доверие нямам та да питам и тук!
той майсотра ми я показа тая ампула щото сменял съвсем скоро на друг такъв голф и каза, че е сигурен, че не работи, но знам ли и аз...на майстори доверие нямам та да питам и тук!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:08, променено общо 1 път.
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На бящата голфа е 1.6 карбуратор и от много време има сериозен проблем с карбуратора.Колата работи на 2000 оборота както каза mad_doctor.От самото запалване докато загрее и постоянно.Смених тази прословута термо ампула и колата продължи да се държи по същия начин както преди въпреки че един майстор каза че 100%било от тази ампула.Е оказа се че не е.Добре че успях да я върна.Все още не мога да се справя с този скапан карбуратор.А иначе функцията на тази ампула е да отваря смукача щом колата загрее.Можеш да провериш дали работи като махнеш въздушния филтър и видиш дали смукача се изключва.Смукавът трябва да се изключи щом колата загрее(някъде 3-4 мин от запалването при студен старт)Mad_doctor ако купиш тази ампула задължително се разбери с продавача да може да я върнеш ако не стане!!!
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
преобогатяването на сместа необходимо за работата на студения двигател се осъществява в 2Е2 на 2 нива-едното е дроселната клапа на въздуха която се задвижва пневматично и се управлява като функция от температурата на една пружина и тази ампула която осигурява по голям приток на смес в двигателя. ефекта от нея е като от натиснат педал на газта-тя бута точно тая механика.
не бъркайте нещата.
сега ампулата трябва да се провери защото по устройство е термостат а както е известно на инджинери и неинджинери термостата се уморява с времето и не бачка.
аз бих ти препоръчал да прегледаш механиката и да провериш ампулата първо и после да пазаруваш...
не бъркайте нещата.
сега ампулата трябва да се провери защото по устройство е термостат а както е известно на инджинери и неинджинери термостата се уморява с времето и не бачка.
аз бих ти препоръчал да прегледаш механиката и да провериш ампулата първо и после да пазаруваш...
Последна промяна от vaskoto1 на Пет 03 дек 2004 15:53, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
да де това е ампулката-термостат.
виж я както каза мемфиса на топло и на студено само че МНОГО ВНИМАВАЙ КАТО Я ЧЕКНЕШ защото е някакъв бакелит корпусчето, който е бая опечен и възрастен и се троши като стъкло.
ако не дай боже я строшиш обади се правих няколко такива.
и прегледай как се движи механиката която тя бута.
виж я както каза мемфиса на топло и на студено само че МНОГО ВНИМАВАЙ КАТО Я ЧЕКНЕШ защото е някакъв бакелит корпусчето, който е бая опечен и възрастен и се троши като стъкло.
ако не дай боже я строшиш обади се правих няколко такива.
и прегледай как се движи механиката която тя бута.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:преобогатяването на сместа необходимо за работата на студения двигател се осъществява в 2Е2 на 2 нива-едното е дроселната клапа на въздуха която се задвижва пневматично и се управлява като функция от температурата на една пружина и тази ампула която осигурява по голям приток на смес в двигателя. ефекта от нея е като от натиснат педал на газта-тя бута точно тая механика.
не бъркайте нещата.
сега ампулата трябва да се провери защото по устройство е термостат а както е известно на инджинери и неинджинери термостата се уморява с времето и не бачка.
аз бих ти препоръчал да прегледаш механиката и да провериш ампулата първо и после да пазаруваш...
vaskoto1 според теб от какво идва моят проблем където при по-студено време оборотите не падат под 2000 като смукача работи и се изключва щом колата загрее.Дали тази пружинка за която говориш може да биде причина?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта