Ампула на смукача на карбуратор Pierburg 2E2 Heeelp

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ампула на смукача на карбуратор Pierburg 2E2 Heeelp

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 12:55


Кажете точно кво прави тая ампула, защото майстора ми каза, че е за смяна...и какви са симптомите, ако не работи!! Спешноооо




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 03 дек 2004 12:58


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 03 дек 2004 13:01


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:08, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 13:07


Да точно тази ампула не работи! Майстора го регулира да са добре оборотите на студено, но после си седят на 2000 даже като вече включи перката!!! То явно затова са го бърникали да са супер ниски оборотите та после евентуално да са нормални или и аз незнам...
той майсотра ми я показа тая ампула щото сменял съвсем скоро на друг такъв голф и каза, че е сигурен, че не работи, но знам ли и аз...на майстори доверие нямам та да питам и тук!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 03 дек 2004 13:11


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Пет 03 дек 2004 13:39


Изображение
Изображение


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пет 03 дек 2004 15:14


На бящата голфа е 1.6 карбуратор и от много време има сериозен проблем с карбуратора.Колата работи на 2000 оборота както каза mad_doctor.От самото запалване докато загрее и постоянно.Смених тази прословута термо ампула и колата продължи да се държи по същия начин както преди въпреки че един майстор каза че 100%било от тази ампула.Е оказа се че не е.Добре че успях да я върна.Все още не мога да се справя с този скапан карбуратор.А иначе функцията на тази ампула е да отваря смукача щом колата загрее.Можеш да провериш дали работи като махнеш въздушния филтър и видиш дали смукача се изключва.Смукавът трябва да се изключи щом колата загрее(някъде 3-4 мин от запалването при студен старт)Mad_doctor ако купиш тази ампула задължително се разбери с продавача да може да я върнеш ако не стане!!!


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 15:17


vw_golf_2_Memphis написа:Свали ампулата(не е трудно)и иди у вас под чешмата :D
И виж при гореща/студена вода движи ли се лостчето.


На мен майстора ми каза да търся само това дето е дадено на твойта схема дето зеленото очертание минава върху него...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 дек 2004 15:20


преобогатяването на сместа необходимо за работата на студения двигател се осъществява в 2Е2 на 2 нива-едното е дроселната клапа на въздуха която се задвижва пневматично и се управлява като функция от температурата на една пружина и тази ампула която осигурява по голям приток на смес в двигателя. ефекта от нея е като от натиснат педал на газта-тя бута точно тая механика.
не бъркайте нещата.
сега ампулата трябва да се провери защото по устройство е термостат а както е известно на инджинери и неинджинери mhihi термостата се уморява с времето и не бачка.
аз бих ти препоръчал да прегледаш механиката и да провериш ампулата първо и после да пазаруваш...

Последна промяна от vaskoto1 на Пет 03 дек 2004 15:53, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 15:24


ето това ми каза да търся -

Изображение


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 дек 2004 15:29


да де това е ампулката-термостат.
виж я както каза мемфиса на топло и на студено само че МНОГО ВНИМАВАЙ КАТО Я ЧЕКНЕШ защото е някакъв бакелит корпусчето, който е бая опечен и възрастен и се троши като стъкло.
ако не дай боже я строшиш обади се правих няколко такива.
и прегледай как се движи механиката която тя бута.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 15:32


Еми Васко можеш ли се справи с това да я свалим и да я проверим?? Защото иначе трябва на оня майстор да му кавам да я сваляме първо да я проверим пък знам ли го дали ше се навие...може и да му кажа де..


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 дек 2004 15:33


може ама само да не е тоя уийкенд че ми се подпали тиквата вече... mhihi


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 15:36


еми аз гледам докато е топло да оправя тоя проблем, че като застудее сещай се :) Ще му звънна на майстора да го питам дали може да я свалим да я проверим пък ако и той неможе тия дни, ще те изчакам теб да се поосвобдиш


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пет 03 дек 2004 16:23


vaskoto1 написа:преобогатяването на сместа необходимо за работата на студения двигател се осъществява в 2Е2 на 2 нива-едното е дроселната клапа на въздуха която се задвижва пневматично и се управлява като функция от температурата на една пружина и тази ампула която осигурява по голям приток на смес в двигателя. ефекта от нея е като от натиснат педал на газта-тя бута точно тая механика.
не бъркайте нещата.
сега ампулата трябва да се провери защото по устройство е термостат а както е известно на инджинери и неинджинери mhihi термостата се уморява с времето и не бачка.
аз бих ти препоръчал да прегледаш механиката и да провериш ампулата първо и после да пазаруваш...

vaskoto1 според теб от какво идва моят проблем където при по-студено време оборотите не падат под 2000 като смукача работи и се изключва щом колата загрее.Дали тази пружинка за която говориш може да биде причина?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта