Проблем с масло,датчици,помпа или и аз не знам какво на ЕЗ
Проблем с масло,датчици,помпа или и аз не знам какво на ЕЗ
Та отначало.Хвърляше масло от двата датчика и реших да ги сменя.ОК обаче безхаберника в един русенски магазин ми е дал различни датчици в резултата беше постоянно мигаща лампа като на контакт без значение колко загрял е мотора.Забелязах че датчика който е на филтъра е със стойности до около половин Бар.Гъзито ми е дал от 1 и нещо до 1,6 бара.Реших че датчика е неподходящ не сработва и за тва премигва лампата.Купих друг датчик и забелязах че по една или друга причина е развалена резбата на конзолата и след последното шофиране е поизхвърляло доста масълце и покарах с пищяшт зумер около 200 300 метра.Намерих конзола от колега тук във форума за което изкам да му изкажа благодарности ,че ми влезна в положението и ми го даде на изгодна цена.Та "нова" конзола,филтър,масло минерално някво,датчик на конзолата "уж" какъвто трябва да е до 0,5 бара,горе на главата също е нов от 1,6 до 2 бара. Лампата продължава да мига и като позагрее маторчето при потегляне,сиреч повишаване налягането на маслото зумера пак запищява.Страх ме е да стигна до сервиз въпреки добрия звук за годините си на двигателчето.Къде да търся проблема?Възможно ли е проблема да е в таблото или да търся другаде.Благодаря предварително П.С. старото масло което източих беше около 3 литра което ме навежда на мисълта или поне ми се ще да е така,че няма сериозни поражение по мотора.
Re: Проблем с масло,датчици,помпа или и аз не знам какво на ЕЗ
преди малко направих теста с обикновенна индикаторна лампа на 12 в.На загрят мотор лампата свети на тихи обороти около 900 с два различни датчика- единият от 1,2до 1,6 а другия от 1,6 до 2 бара.Какви изводи трябва да направя от тази "диагностика" и най вече къде да търся проблема. А долния датчик за какво е и каква е връзката му с таблото в купето?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с масло,датчици,помпа или и аз не знам какво на ЕЗ
До колкото те разбрах на конзолата си с кафяв(о,5),а на главата с бял(1.!Така ли е?С РП двигател ли си?Мисля,че си разменил местата на датчиците!
Re: Проблем с масло,датчици,помпа или и аз не знам какво на ЕЗ
тоя за високото налягане е горе на главата а тоя на филтъра е с 0,5.Тръгвам па ако ще се троши едно ЕЗ отива в продавам.Другата ми кола е с объркано смесообразуване и гори като Кайен.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с масло,датчици,помпа или и аз не знам какво на ЕЗ
Аз поне не намерих смисъл в последния ти пост!
- gele2007
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 23 май 2010 18:46
- Автомобил: pasat
- Двигател: afn 1998
- Местоположение: софия
Re: Проблем с масло,датчици,помпа или и аз не знам какво на ЕЗ
не прибързвай колега
Re: Проблем с масло,датчици,помпа или и аз не знам какво на ЕЗ
За два дни направих близо 100 км.Колкото до поста на колегата "не намерих смисъл" няма как по ясно да обясня как съм поставил датчиците.Зумера се включва и лампата си мига но ако щеше да се случва нещо пагубно трябваше да се случи досега.Май наистина съм сменил местата им защото няма логика датчика за ниско налягане да е на филтъра.Утре ще им разменя местата да видим дали наистина глупавата грешка е в мен.Имам обаче два въпроса-възможно ли е да се е прецакал датчика за ниското налягане под въздействието на по голямото налягане,който аз с целия си акъл завих на конзолата на масления филтър и какви точно трябва да бъдат стойностите на тези датчици? Благодаря на отзовалите се колеги.
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Проблем с масло,датчици,помпа или и аз не знам какво на ЕЗ
не може да се повреди ,той така или иначе е подложен на това налягане. разликата в датчиците е,че единия преди 0.5-0.8 бара не затваря веригата(след това прекъсва ) ,а другия преди да е стигнало налягането 1.2-2.0 бара(зависи от цвета на датчика)не зтаваря веригата
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с масло,датчици,помпа или и аз не знам какво на ЕЗ
xPLOID написа:За два дни направих близо 100 км.Колкото до поста на колегата "не намерих смисъл" няма как по ясно да обясня как съм поставил датчиците.Зумера се включва и лампата си мига но ако щеше да се случва нещо пагубно трябваше да се случи досега.Май наистина съм сменил местата им защото няма логика датчика за ниско налягане да е на филтъра.Утре ще им разменя местата да видим дали наистина глупавата грешка е в мен.Имам обаче два въпроса-възможно ли е да се е прецакал датчика за ниското налягане под въздействието на по голямото налягане,който аз с целия си акъл завих на конзолата на масления филтър и какви точно трябва да бъдат стойностите на тези датчици? Благодаря на отзовалите се колеги.
Системата се нарича "Ранно предупреждение", а не "Предстои блокиране" Но е хубаво да се отстрани по-навреме, за да няма някакви последици по мотора.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта