Палене на бензинка в студа??

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Палене на бензинка в студа??

Мнениеот °niksi° » Сря 19 яну 2005 13:00


Не ми се смейте на тъпия въпрос, ама как се пали бензинова 2-ка 1.6 EZ в студеното, че днеска нещо се ебаваше.
Поне нямам опит с бензиново коли и я паля без газ - въртиш ключа и без газ. Обаче нещо припали малко и загасна, после пак така и на 3-4 път запали. Та въпроса ми е напомпва ли се на газта малко, дава ли се газ изобщо и т.н.




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 19 яну 2005 13:03


качваш се, натискаш един -два пъти педала на газта да затвори клапата, натискаш съединителя и въртиш без газ и в най-студеното ми пали макс от второто връткане-това ако си с карбуратор, ако е моно-без газ, без натискане на газта преди това, ама ти питаше за карбураторна бензинка?


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Сря 19 яну 2005 16:48


2-ка карбуратор - точно както го описа Пичагата, ако всичко е ок би трябвало макс на второто врътване да е запалила вече ...


Silver_Bullet
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 02 авг 2004 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Silver_Bullet » Сря 19 яну 2005 17:14


Pichaga написа:качваш се, натискаш един -два пъти педала на газта да затвори клапата, натискаш съединителя и въртиш без газ и в най-студеното ми пали макс от второто връткане-това ако си с карбуратор, ако е моно-без газ, без натискане на газта преди това, ама ти питаше за карбураторна бензинка?

Какво става ако е моно и запалиш с гас?


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Сря 19 яну 2005 19:10


И моя голф като е студен и като го запаля ако не му подам газ загасва.
пали го без газ и като запали почни да му даваш гас ама по малко и немаш ядове:)))))))


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 19 яну 2005 19:18


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:08, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 19 яну 2005 20:49


Колата е на бензин /още няма газова/. Питам щото сутринта като я палих нещо прецаках работата. Първия път пробвах без газ и като припали малко и дадох газ и загасна. Втория път запали и като му дадох по рязко газ пак ми загасна. На 3 или 4-я път вече изчаках да поработи 20-ина секунди и всичко ок.
Прави ми впечатление че като паля за пръв път /като не е карана колата/ и завърта малко трудно т.е. завърта стартера може би 1/2 оборот, спира за част от секундата и завърта пак и пали. По таблото не гаснат лампите демек си мисля че не е от акумулатора, а в стартера проблема. На прав път ли съм.?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 19 яну 2005 21:08


niksisoft написа:Прави ми впечатление че като паля за пръв път /като не е карана колата/ и завърта малко трудно т.е. завърта стартера може би 1/2 оборот, спира за част от секундата и завърта пак и пали. По таблото не гаснат лампите демек си мисля че не е от акумулатора, а в стартера проблема. На прав път ли съм.?

Аз мисля че е от втулките на стартера,а защо пък не и от четките
де да знам това е първото дето ми идва на ум,но най добре вземи един друг акомулатор и пробвай преди да свалиш стартера
защото на мен ми е спирало така от слаб ток...


А по въпроса с паленето знам че педала на газта се напомпва 2-3 пъти преди да въртиш,но не за да затворят клапите(както каза колегата по горе),а за да напраска бензинец ускорителната помпа (малката човчица:-) ) така си мисля аз де....:)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 19 яну 2005 21:23


А по въпроса с паленето знам че педала на газта се напомпва 2-3 пъти преди да въртиш,...


Ето това ме интересуваше щото имаме една Лада и нея така си я паля и всичко ОК. Утре ще бъде пробвано. :wink:


Потребителски аватар
Papa_Dock
Мнения: 835
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Papa_Dock » Сря 19 яну 2005 22:05


[quote="Silver_Bullet"]
Ми попринцип ако прекалиш с натискането на газта ще я задавиш
Аз никога не паля по този начин според мен наи добре е без газ.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 19 яну 2005 22:15


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

палене

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 19 яну 2005 22:53


Моита също е автоматичен смукач и преди студено палене са натиска един път газта за да затвори смукача(чува се едно щракване),при самото палене натискам малко газта и като запали в първите минути и давам малко газчица 1000-1500 оборота щото както знаем тогава е наи голямо износването.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 20 яну 2005 14:15


на колегата по-горе-моното се пали без газ защото компа си мери темп, и други такива и си впръсква нужното количество гориво, просто газ не му е нужна, а не знам дали и не се шешка нещо допълнително-още съм нов на тема моно пойнт инжекшън :lol:


Потребителски аватар
teneketo
Мнения: 442
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот teneketo » Чет 20 яну 2005 15:20


Ми да кажа и за мойта какво прави .
Значи подозирам , че се е преебал автоматичния смукач и в студено време требе да напомпам и после като я запаля пак припомпвам на газта щото ще загасне . Дори и тогава гасне де , та тази процедура се повтаря 3-4 пъти докато колата започне да работи . Обаче а съм си махнал крака от педала на газтта а загаснала . Като загрее обаче малко и всичко се оправя .


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8856
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 20 яну 2005 15:39


при мене е същата ситуацията както при никси и с паленето и гасненето и със завъртането на стартера, но според мен вторият симптом не е от алтернатора или акумулатора, щото при мене и двете са нови и си мисля, че тия работи стават от автоматичния смукач



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта