Здравейте колеги,
Някой може ли да ми каже по какъв начин мога да проверя дали до стартера ходи ток.
Нямам си грам понятие затова моля за подробно обяснение, примерно след като откача буксата къде трябва да мушна кабелите на контролната лампа. На по ниско ниво има още една букса с един кабел, тя за какво е и трябва ли да я откачам нещо като проверявам дали ходи ток и т.н.
Благодаря предварително!
Ток до стартер- Голф 4 1,6 APF
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 18:48
- Автомобил: VW
- Двигател: TAIGO
- Местоположение: sofia
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ток до стартер- Голф 4 1,6 APF
По -добре недей сам за да няма пушеци и дим по повод " Нямам си грам понятие.."
На буксата с тънкия кабел трябва да има +12В при конт. ключ на положение стартер. Ако няма контактен ключ / клеморед/ за смяна/. Това е извод на бобината на включвателя / др край е на маса.Може и масата да не е добра.
На 1 я дебел болт идва + от акумулатора по дебел кабел /това е вкллючвателя образно казано парче медна шина контактуваща на 2 та дебели болта на включвателя.На другия дебел болт е извода на намотлата на стартера.
Мн не съм с обясненията , но ; при конт ключ на положение стартер има +12 В на тънкия кабле на стартера , сработва включвателя и т.н. медна шина прави връзка м/у + са на акумулатора и намотката на стартера. Ако са нагорели болтовете или медната шина = има въртели - не се включва стартера.
Опиши симптомите които имаш при затруднено палене. Може да се окаже, че бендикса е проблема.
На буксата с тънкия кабел трябва да има +12В при конт. ключ на положение стартер. Ако няма контактен ключ / клеморед/ за смяна/. Това е извод на бобината на включвателя / др край е на маса.Може и масата да не е добра.
На 1 я дебел болт идва + от акумулатора по дебел кабел /това е вкллючвателя образно казано парче медна шина контактуваща на 2 та дебели болта на включвателя.На другия дебел болт е извода на намотлата на стартера.
Мн не съм с обясненията , но ; при конт ключ на положение стартер има +12 В на тънкия кабле на стартера , сработва включвателя и т.н. медна шина прави връзка м/у + са на акумулатора и намотката на стартера. Ако са нагорели болтовете или медната шина = има въртели - не се включва стартера.
Опиши симптомите които имаш при затруднено палене. Може да се окаже, че бендикса е проблема.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 18:48
- Автомобил: VW
- Двигател: TAIGO
- Местоположение: sofia
Re: Ток до стартер- Голф 4 1,6 APF
Проблема е, че от време на време в месеца или на два отказва да запали, стартера не помръдва, след като ме бутнат пали веднага и след това няма проблем докато откаже отново да запали и т.н. една въртележка (видях, че и др. колеги имат този казус, но и те не са го решили.)
Казаха ми, като откаже пак да запали с контролна лампа да проверя дали стига ток до стартера за да има поне някакъв ориентир къде да се търси проблема.
Та как става самата проверка, че от обяснението в горния пост не успях да разбера.
Благодаря!
Казаха ми, като откаже пак да запали с контролна лампа да проверя дали стига ток до стартера за да има поне някакъв ориентир къде да се търси проблема.
Та как става самата проверка, че от обяснението в горния пост не успях да разбера.
Благодаря!
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Ток до стартер- Голф 4 1,6 APF
Проверката се прави по следния начин:
откачва се тънкият кабел от стартера
пробната лампа се допира единя проводник до "маса", а другият до кабелната обувка на тънкия проводник откачен от стартера.
помошник шофьора върти ключа на стартера и пробната лампа трябва да светне.
откачва се тънкият кабел от стартера
пробната лампа се допира единя проводник до "маса", а другият до кабелната обувка на тънкия проводник откачен от стартера.
помошник шофьора върти ключа на стартера и пробната лампа трябва да светне.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 18:48
- Автомобил: VW
- Двигател: TAIGO
- Местоположение: sofia
Re: Ток до стартер- Голф 4 1,6 APF
Благодаря Колега!
Само информативно, за какво е буксата с 4-ри кабела, която влиза в стартера?
Само информативно, за какво е буксата с 4-ри кабела, която влиза в стартера?
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ток до стартер- Голф 4 1,6 APF
Няма такава букса на APF. Нещо грешиш или гледаш не където трябва.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 18:48
- Автомобил: VW
- Двигател: TAIGO
- Местоположение: sofia
Re: Ток до стартер- Голф 4 1,6 APF
Прав си колега,
Погледнах по подробно и видях, че е захваната на една пластмаса точно над стартера. Аз си мислех , че и тя е за него.
Благодаря за инфото!
Погледнах по подробно и видях, че е захваната на една пластмаса точно над стартера. Аз си мислех , че и тя е за него.
Благодаря за инфото!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: W3C [Validator] и 20 госта