Не мога да източа всичкия антифриз.Защо?
Не мога да източа всичкия антифриз.Защо?
Колеги,реших да сменя антифриза.При загрят мотор извадих долния маркуч от радиатора.Изтече доста течност,но като взех да наливам новия антифриз се побраха около 3 или 4 литра.Струва ми се,че не изтече от блока,а само от радиатора.На какво се дължи това?Има ли нещо специално?Колата е G2 с 1.6 мотор PN.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
И при мене беше така като го сменях. Откачи и горния маркуч на радиатора и наливаи вода най добре ако имаш как с маркуч докато потече чиста вода за да си сигурен че е изкарало старата течност. След това долей само концентрат. На другия ден премери за колко градуса се е получил разтвора и ако трябва долей още концентрат.
- milkinis
- Мнения: 380
- Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това е решението. Ако искаш да източиш антифриза без да сваляш термостата трябва при загрял мотор(отворил термостат) да отвиеш най долния маркуч на радиатора. Е разбира се рискуваш да вечеряш супа от собствената си ръка , така че сваляй термостата и си свиркайhandycam написа:трябва да се свали термостата.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Plamen_VR6 написа:Хубаво де, сори за глупавия въпрос, ама как обездушавате, и как разбирате че имате въздух, щото аз незнам...
Наливаш каквото успееш да налееш до максимума.Врътваш парното на макс топло,палиш звяра,като си се пподготвил предварително с поне 1 литър от каквото му наливаш.Почва да смуче от разширителното казанче,а ти своевременно наливаш...Парното като е на "топло" и при работещ двг системата се обезвъздушава самичка.
Добре,че не караме Рено-там са едни две врътки по маркучите...
- milkinis
- Мнения: 380
- Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има два маркуча, които се намират зад двигателя-влизат към купето на колата, след като запалиш и колата загрее, пипни ги и ако са се затоплили значи няма въздух в системата.andro_v написа:Plamen_VR6 написа:Хубаво де, сори за глупавия въпрос, ама как обездушавате, и как разбирате че имате въздух, щото аз незнам...
Наливаш каквото успееш да налееш до максимума.Врътваш парното на макс топло,палиш звяра,като си се пподготвил предварително с поне 1 литър от каквото му наливаш.Почва да смуче от разширителното казанче,а ти своевременно наливаш...Парното като е на "топло" и при работещ двг системата се обезвъздушава самичка.
Добре,че не караме Рено-там са едни две врътки по маркучите...
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], chriss и 51 госта