Не мога да източа всичкия антифриз.Защо?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Markoni
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 27 юли 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Не мога да източа всичкия антифриз.Защо?

Мнениеот Markoni » Нед 17 дек 2006 18:13


Колеги,реших да сменя антифриза.При загрят мотор извадих долния маркуч от радиатора.Изтече доста течност,но като взех да наливам новия антифриз се побраха около 3 или 4 литра.Струва ми се,че не изтече от блока,а само от радиатора.На какво се дължи това?Има ли нещо специално?Колата е G2 с 1.6 мотор PN.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 17 дек 2006 18:50


И при мене беше така като го сменях. Откачи и горния маркуч на радиатора и наливаи вода най добре ако имаш как с маркуч докато потече чиста вода за да си сигурен че е изкарало старата течност. След това долей само концентрат. На другия ден премери за колко градуса се е получил разтвора и ако трябва долей още концентрат.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10402
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 17 дек 2006 19:09


трябва да се свали термостата.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 17 дек 2006 19:27


Трябва ама е много работа а така е по лесно и ефекта е същия.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 17 дек 2006 19:41


Откачват се задължително и двата долни маркуча, иначе ще остане доста течност в системата. Колегата Вит даде свежа идея преди време за пълно източване без демонтаж на термостата - с въздух под налягане...
ПС имаше много голяма и изчерпателна тема наскоро, потърси с търсачката, усех!


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Нед 17 дек 2006 19:46


handycam написа:трябва да се свали термостата.
Това е решението. Ако искаш да източиш антифриза без да сваляш термостата трябва при загрял мотор(отворил термостат) да отвиеш най долния маркуч на радиатора. Е разбира се рискуваш да вечеряш супа от собствената си ръка :005: , така че сваляй термостата и си свиркай :wink:


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 19 дек 2006 0:47


handycam написа:трябва да се свали термостата.

да това е единственното място от кадето изтича цялата течност на голфовете :да:


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Вто 19 дек 2006 15:13


Какво толкова го мислите сваля се термустата и долният маркуч на радятора и и антефриза е на 0 :084:


Потребителски аватар
rojo
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 11:44
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот rojo » Вто 19 дек 2006 15:38


Вчера сменях антифриза. Майсторът свали само долния маркуч на радиатора и маркуча над водната помпа. После доляхме около 3.5 л. антифриз и 1.5 л. вода, но не по-малко. Термостатът изобщо не участваше в цялата работа. :wink:
Предполагам, че ще долея още след напълно обезвъздушаване на системата.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 19 дек 2006 15:50


Хубаво де, сори за глупавия въпрос, ама как обездушавате, и как разбирате че имате въздух, щото аз незнам... :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 19 дек 2006 15:59


Plamen_VR6 написа:Хубаво де, сори за глупавия въпрос, ама как обездушавате, и как разбирате че имате въздух, щото аз незнам... :roll:

Наливаш каквото успееш да налееш :) до максимума.Врътваш парното на макс топло,палиш звяра,като си се пподготвил предварително с поне 1 литър от каквото му наливаш.Почва да смуче от разширителното казанче,а ти своевременно наливаш...Парното като е на "топло" и при работещ двг системата се обезвъздушава самичка.
Добре,че не караме Рено-там са едни две врътки по маркучите...


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Вто 19 дек 2006 17:26


andro_v написа:
Plamen_VR6 написа:Хубаво де, сори за глупавия въпрос, ама как обездушавате, и как разбирате че имате въздух, щото аз незнам... :roll:

Наливаш каквото успееш да налееш :) до максимума.Врътваш парното на макс топло,палиш звяра,като си се пподготвил предварително с поне 1 литър от каквото му наливаш.Почва да смуче от разширителното казанче,а ти своевременно наливаш...Парното като е на "топло" и при работещ двг системата се обезвъздушава самичка.
Добре,че не караме Рено-там са едни две врътки по маркучите...
Има два маркуча, които се намират зад двигателя-влизат към купето на колата, след като запалиш и колата загрее, пипни ги и ако са се затоплили значи няма въздух в системата.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 19 дек 2006 22:02


Парното няма значение за обезвъздушаването защото водата непрекъснато си циркулира в него дори и на студено.Хубаво е преди да се смени антифриза да се промие системата със чиста вода(която се налива за циркулация задължително на студен мотор)


Потребителски аватар
rojo
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 11:44
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот rojo » Чет 21 дек 2006 17:20


Plamen_VR6 написа:Хубаво де, сори за глупавия въпрос, ама как обездушавате, и как разбирате че имате въздух, щото аз незнам... :roll:


Майсторът ми обясни, че системата сама се обезвъздушава, като работи двигателят, тъй като има работно налягане. Звучи логично. :roll:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10402
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 21 дек 2006 19:26


след като сипеш антифриза и започнеш да обезвъздушаваш колата, я из форсирай за да напълни радиатора на парното. иначе системата сама се обезвъздушава само трябва да има антифриз в казанчето за да не засмуче въздух от там.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], chriss и 51 госта