голф 3 Gti 115 Съвет за спортно гърне
голф 3 Gti 115 Съвет за спортно гърне
Здравейте, с голф 3 Gti 115 коня интересува ме това спортно гърне като за тези пари дали е добро, че си нямам никаква представа, ако съдим по външния вид.. е яко., но аз искам силен и хубав звук,мерси предварително http://picbg.net/img.php?file=18c7c0bc0f46dde7.jpg yed racing за 66 лв
- miro_87_pk
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 26 авг 2009 15:13
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Съвет за спортно гърне
здравеи аз на моито Венто имах почти сащото гарне но е с 2 право търби и гарнето беше намазано с нещо като асвалт значи карал сам го 4 години не мрадна и все още си е на колата и се кара и звука е платен.Моито го взех някаде 80лв.
- kapakacherenmat
- Мнения: 373
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2011 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за спортно гърне
колега каквото и гърне да му сложиш ако ти стои заглушителя преди ауспуха звук няма да има аз махнах заглушитела и звука дойде..дори едно гърне вече разцепих от бръмчене!А аз бих те посъветвал да сложиш ето това гърне
https://www.extremepsi.com/store/images/d_3032.jpg
успех !
https://www.extremepsi.com/store/images/d_3032.jpg
успех !
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Съвет за спортно гърне
за още 20-25лв.ще те обзаведа с такова неръждаемо пак се произвежда от ЙЕД ама на него пише ЮНИК.
- CyBeR SoUnD
- Мнения: 305
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за спортно гърне
yed е хубаво гърне аз съм с такова и съм доволен
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 3 Gti 115 Съвет за спортно гърне
Колега веднага мога да ти кажа YED карат около година, колата на колегата дето е изкарал 4г. явно е гаражна моята стои отвън и за 1г се разпадна отвътре, отвън никела от студа и от жегата след това като загрее колата стана на цвят все едно се е разтекъл или омазан с водни боички не знам как точно да се изразя(ръждата едно на ръка, а асфалтовото покритие се пали при заваряне).Съветът ми е далеч от тази марка.В момента съм с UNIQUE не знам дали е същият производителят но съм изключително доволен цената беше 100лв. с монтажа като гърнето е със заглушител, който се сваля.Относно това как да си направиш генерацията от опит ти казвам:
-без катализатор, без средно гърне,права генерация до задно гърне-звукът е отвратително силен и не се търпи за 400м става
-без катализатор, с резонаторно гърне пура и задното-нещата малко се очовечиха, но колата попадаше в някви резонанси примерно на 3-та с 50км/ч където бучеше повече от колкото като я изфорсираш иначе звука като цяло ПЛЪТЕН не ОСТЪР както ако е без нищо
–и 3-ия вариант който го направих вчера без катализатор на неговото място пура но дълга за да няма резонанси, пура преди задното на мястото на средното и задното (като и при 3-те версии съм със въпросното писано по-горе)- now we're talkin!!! ефекта е уникален при ниски обороти си работи уникално тихо и басово ако си разсеян не можеш да разбереш че колата работи ефекта остава такъв до 3500 оборота, на дълъг път до 100-110 когато колата се кара с малко газ е пълна тишина единствено търкалянето на гумите се чува, ОБАЧЕ!! когато намачкаш газта ефекта е много плътен(басов) и приятен звук, при мен който съм с голф 2 1.3 звукът след 3500 оборота на 1,2 и 3 предавка при натиснат до долу педала на газта най-добре може да се сравни със звука от bravo hgt, след това вече от скоростта не се чува чак толкова и да го мачкаш.
Поздрави надявам се да съм помогнал
-без катализатор, без средно гърне,права генерация до задно гърне-звукът е отвратително силен и не се търпи за 400м става
-без катализатор, с резонаторно гърне пура и задното-нещата малко се очовечиха, но колата попадаше в някви резонанси примерно на 3-та с 50км/ч където бучеше повече от колкото като я изфорсираш иначе звука като цяло ПЛЪТЕН не ОСТЪР както ако е без нищо
–и 3-ия вариант който го направих вчера без катализатор на неговото място пура но дълга за да няма резонанси, пура преди задното на мястото на средното и задното (като и при 3-те версии съм със въпросното писано по-горе)- now we're talkin!!! ефекта е уникален при ниски обороти си работи уникално тихо и басово ако си разсеян не можеш да разбереш че колата работи ефекта остава такъв до 3500 оборота, на дълъг път до 100-110 когато колата се кара с малко газ е пълна тишина единствено търкалянето на гумите се чува, ОБАЧЕ!! когато намачкаш газта ефекта е много плътен(басов) и приятен звук, при мен който съм с голф 2 1.3 звукът след 3500 оборота на 1,2 и 3 предавка при натиснат до долу педала на газта най-добре може да се сравни със звука от bravo hgt, след това вече от скоростта не се чува чак толкова и да го мачкаш.
Поздрави надявам се да съм помогнал
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта